کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تحویل رنو تلیسمان به مشتریان زودتر از موعد + تصاویر


کد خبر : ۲۹۹۸۷سه شنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷:۰۵۱۴۹۷۴ بازدید

شرکت نگین خورو، نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران، رنو تلیسمان را زودتر از موعد اعلام شده به خریداران تحویل داد. رنو تلیسمان در روزهای ...

خوش‌قولی نگین خودرو در تحویل زودتر از موعد

خوش‌قولی نگین خودرو در تحویل زودتر از موعد

شرکت نگین خورو، نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران، رنو تلیسمان را زودتر از موعد اعلام شده به خریداران تحویل داد. رنو تلیسمان در روزهای ابتدایی مهر 95 توسط نگین خودرو رونمایی شد؛ ثبت‌نام این خودرو که به عنوان لوکس‌ترین محصول رنو فرانسه شناخته می‌شود، چند روز پس از رونمایی از این خودروی لوکس آغاز شد و حال چند روز پیش از موعد 30 روزه تحویل خودرو، تلیسمان به دست خريدارانش رسید.

در مراسم ویژه‌ای که توسط نگین خودرو برگزار شد، جمعی از مشتریان این خودروی رنو حضور داشتند تا خودروهای خود را تحویل بگیرند. 

همه جذابیت‌های تلیسمان

همه جذابیت‌های تلیسمان

دو دلیل برای استقبال فراوان از محصول جدید رنو وجود دارد؛ اول جذابیت ویژه این مدل، برای مصرف‌کنندگان است؛ طراحی تلیسمان فوق‌العاده است. ظاهر زیبا و استفاده از امکانات و تجهیزات رفاهی کامل در فضای داخلی این مدل رنو را متمایز کرده است. عرضه خوب این مدل توسط نگین خودرو هم مزید بر علت شده است. نگین خودرو، نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران، شرکت خوشنامی است که تحویل زودهنگام تلیسمان، مهر تاییدی بر این خوشنامی است.
 
خودرویی برای ایرانی‌ها 

شرکت نگین‌خودرو

شرکت نگین‌خودرو، لوکس‌ترین محصول رنو فرانسه را با تنوع 8 رنگ به بازار عرضه کرده و خودروهای وارد شده به ایران از جانب این شرکت، با نوع آب و هوا و بنزین ایران سازگار شده‌اند. تلیسمان، خودرویی است سدان که در تیپ E3 به فروش می‌رسد‌ و با موتور 1.6 لیتری توربوشارژ ، توان تولید 190 اسب بخار را دارد. گیربکس 7 دنده اتوماتیک دو کلاچه آن قدرت را به چرخ های جلو می‌رساند. مصرف سوخت ترکیبی 6.2 لیتر، شتاب 7.7 ثانیه‌ای و رسیدن به سقف سرعت 237 کیلومتر بر ساعت از ویژگی‌های ممتاز این خودرو به شمار می‌آید.

شرکت نگین‌خودرو

امکانات و تجهیزات رفاهی تلیسمان یک بسته ویژه و کامل است: 5 حالت رانندگی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک سه گانه، استارت دکمه‌ای و ورود بدون کلید، ماساژور صندلی، سقف پانورامیک با تنظیم برقی، آینه های جانبی تاشوی برقی با گرم کن، 13 بلندگوی حرفه ای و سنسور ضد نور. به این موارد سیستم نمایش اطلاعات روی شیشه جلو (هدآپ)، مانیتور 8.7 اینچی، سیستم پیشرفته کمکی راننده شامل کروز کنترل، سیستم اتو پارک، ترمز اضطراری فعال و دوربین دید عقب را هم اضافه کنید.


خرید تلیسمان، اقتصادی است  

خرید تلیسمان، اقتصادی است

رنو تلیسمان 2017 اگرچه خودرویی وارداتی است اما در رقابت با رقبایی همچون کیا اپتیما، هیوندای سوناتا و تویوتا کمری هم کامل‌تر و حرفه‌ای تر است، هم اقتصادی‌تر. فراموش نکنیم این محصول با قیمت 185 میلیون تومان به خریداران عرضه می‌شود؛ این در حالی است که کارشناسان معتقدند این قیمت، با قیمت اصلی و قابل عرضه فاصله دارد و نگین خودرو این محصول را "‌ارزان‌تر" از خودروهای هم کلاس خود قیمت‌گذاری کرده است.
 
رنو تلیسمان، کم‌مصرف است و گیربکس دوکلاچه آن که مانع از هر رفتن نیروی موتور می‌شود به دکمه ECO مجهز است؛ با فشردن این دکمه راننده به خودرو اعلام می‌کند که قصد یک رانندگی اقتصادی را دارد تا از این طریق مصرف سوخت خودرو کاهش پیدا کند. این هم مهر تایید دیگری است بر اینکه انتخاب رنو تلیسمان، خارج از تمام امکانات و زیبایی‌های ظاهری، از بعد اقتصادی هم مقرون به صرفه است. 

علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت اینترنتی نگین خودرو www.neginkhodro.com مراجعه کنند.

خرید تلیسمان، اقتصادی است

خرید تلیسمان، اقتصادی است

خرید تلیسمان، اقتصادی است



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها