کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

انتخابات 2016 گرانترین انتخابات در تاریخ آمریکا


کد خبر : ۲۹۹۴۲دوشنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۲:۵۶۲۴۴ بازدید

تارنمای روزنامه فرانسوی «لوفیگارو» به نقل از کمیسیون انتخابات فدرال آمریکا(FEC)، هزینه کمپین های انتخاباتی 2016 ایالات متحده در ماه نوامبر ...

تارنمای روزنامه فرانسوی «لوفیگارو» به نقل از کمیسیون انتخابات فدرال آمریکا(FEC)، هزینه کمپین های انتخاباتی 2016 ایالات متحده در ماه نوامبر را سه میلیارد دلار برآورد و آن را گرانترین کارزار انتخاباتی تاریخ این کشور اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، مجموع هزینه های نامزدها و احزاب آمریکایی برای ورود به کاخ سفید در حالی سه میلیارد دلار برآورد می شود که این رقم در انتخابات پیشین آمریکا 2.3 میلیارد دلار اعلام شده است.

در مقایسه با آمریکا، هزینه انتخابات 2012 ریاست جمهوری فرانسه 66 میلیون یورو و گرانترین انتخابات اروپا مربوط به انتخابات 2015 انگلیس با 87 میلیون یورو اعلام شده است.

بر اساس این گزارش، هزینه کمپین های انتخاباتی آمریکا از سال 2008 (کارزار انتخاباتی باراک اوباما و جان مک کین) به شکل سرسام آوری افزایش یافته و در مدت هشت سال اخیر سه برابر شده است.

به گزارش لوفیگارو، دلایل و عوامل مهمی برای این افزایش موثر است که در این زمینه می توان به مولفه های ساده ای همچون وسعت کشور، توزیع تبلیغات در سطح انبوه و عوامل مهمی همچون برداشته شده سقف کمک های مالی از سال 2010 با حکم دادگاه عالی ایالات متحده اشاره کرد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها