کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

حمایت انگلیسی تبارهای آمریکا از کلینتون


کد خبر : ۲۹۹۳۷دوشنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳:۴۹۱۸۱ بازدید

تارنمای خبری «بازفید» گزارش داد: بسیاری از انگلیسی تبارهای ساکن ایالت های بی طرف در آمریکا، از ریاست جمهوری هیلاری کلینتون پشتیبانی می کنند.

تارنمای خبری «بازفید» گزارش داد: بسیاری از انگلیسی تبارهای ساکن ایالت های بی طرف در آمریکا، از ریاست جمهوری هیلاری کلینتون پشتیبانی می کنند.

این تارنمای آمریکایی روز دوشنبه نوشت: دست کم 70 کنشگرِ کارگری با تبار انگلیسی به شهر شارلوت در ایالت کارولینای شمالی آمده اند تا به فراخوانِ ستاد انتخابات کلینتون برای تبلیغ میان انگلیسی تباران پاسخ بگویند.

به نوشته بازفید، اتفاق های مشابهی در شهر فیلادلفیا (ایالت پنسیلوانیا) و ایالت اوهایو نیز رخ داده است و انگلیسی تباران به ستادهای نامزد حزب دمکرات پیوسته اند.

بازفید با یادآوری اهمیتی که انگلیسی تباران به انتخابات ریاست جمهوری این دوره در آمریکا می دهند، نوشت: همه این کنشگران، از مرخصی استحقاقی خود برای تبلیغات استفاده کرده و هزینه های سفر خود از شهرهای مختلف را نیز پرداخته اند.

این تارنمای خبری یادآور شد اغلب کنشگران انگلیسی در ستاد کلینتون، هواداران حزب کارگر انگلیس هستند که در انتخابات 2015 در آن کشور شکست خورد. این افراد همچنین از دیدگاهی پشتیبانی می کردند که خواهانِ ماندنِ انگلیس در اتحادیه اروپا بود؛ دیدگاهی که در همه پرسی تابستان امسال با شکست مواجه شد. اکنون پیروزی کلینتون می تواند بارقه ای از امید را برای این افراد زنده کند.

حزب دمکرات آمریکا که جناح چپ سیاسی در این کشور به شمار می رود، به طور سنتی، بیش از حزب جمهوریخواه برای حقوق مهاجران اهمیت قائل است. 'دونالد ترامپ' نامزد جمهوریخواهان، گفته است که در صورت پیروزی، مهاجران غیرقانونی را از آمریکا اخراج خواهد کرد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها