کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

حضور احتمالی یک برند لوکس در نمایشگاه خودرو تهران


کد خبر : ۲۹۹۳۰دوشنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶:۴۹۶۶۵۴ بازدید

حال که قرار است نمایشگاه بین المللی خودرو تهران بعد از چند سال وقفه با نام و نشانی قدیمی به شهر آفتاب بیاید، اکثر شرکت های خودروساز و ...
حضور احتمالی یک برند لوکس در نمایشگاه خودرو تهرانحضور احتمالی یک برند لوکس در نمایشگاه خودرو تهران

حال که قرار است نمایشگاه بین المللی خودرو تهران بعد از چند سال وقفه با نام و نشانی قدیمی به شهر آفتاب بیاید، اکثر شرکت های خودروساز و واردکننده برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده اند.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از روزنامه دنیای‌خودرو، در میان این شرکت ها گاهی نام برخی برندهایی شنیده می شود که اولین حضور خود را در بازار ایران تجربه می کنند. برخی شنیده ها حاکی از آن است که حضور مستقیم برخی کمپانی باعث می شود تا بازدیدکنندگان ایرانی بتوانند تا حد قابل توجهی دستاوردهای خودروسازان جهانی را از نزدیک لمس کنند. در این میان، احتمالا برند جگوار هم برای اولین به نمایشگاه بین المللی خودرو تهران می آید و به عنوان یک انگلیسی تمام عیار محصولات خود را به نمایش می گذارد و برنامه فروشش را برای بازار ایران اعلام می کند. در حال حاضر یکی از واردکنندگان مطرح کشور، در حال اخذ مجوزهای ورود این خودروها به جاده های ایران بوده و در یکی از پرترددترین مناطق تهران، شوروم مرکزی خود را برگزیده است. جگوار XF، XE و XJ جز گزینه های احتمالی این برند برای بازار ایران است که احتمالا قیمتی بیش از ۳۲۰ میلیون تومان را دارند.

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو، لوازم و تجهیزات وابسته، بيست و ششم الی بيست و نهم آبان‌ماه برگزار خواهد شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها