کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تخطی کارخانه معروف روغن در تولید محصول طعم‌دار غیرمجاز


کد خبر : ۲۹۹۲۸دوشنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸:۱۸۳۲۹۲ بازدید

تولید روغن طعم دار خوراکی در حالی از تیرماه امسال ممنوع شده که همچنان این محصول توسط یک کارخانه معروف روغن نباتی به تولید می‌رسد.

تولید روغن طعم دار خوراکی در حالی از تیرماه امسال ممنوع شده که همچنان این محصول توسط یک کارخانه معروف روغن نباتی به تولید می‌رسد.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از تسنیم،  سازمان غذا و دارو در بهمن ماه سال گذشته با استناد به رأی کمیته فنی و قانونی این سازمان اعلام کرد که تولید محصول روغن‌های خوراکی مصرف خانواده تا پایان تیرماه سال 95 مشروط به کاهش میزان اسید چرب ترانس به کمتر از 2درصد با رعایت ضوابط و مقررات بلامانع است.

jxtguvrw00latq0x83b.jpg


در حال حاضر با توجه به ممنوعیت تولید روغن‌های طعم دار که از سوی وزارت بهداشت اعلام شده، مشاهدات تسنیم از سطح بازار نشان می‌دهد که این نوع روغن همچنان توسط یک کارخانه معروف تولید می‌شود.

تولید این روغن در حالی انجام می‌شود که براساس قوانین سازمان استاندارد در استاندارد ملی به شماره "9131" افزودن هر نوع مواد طعم دهنده به روغن خوارکی مصرفی خانوار ممنوع است.  هم اکنون با گذشت بیش از چند ماه از ممنوعیت تولید روغن طعم دار همچنان این محصول توسط یک کارخانه صنعتی روغن تولید می‌شود.

8hmvbs9prnos2gnh756q.jpg

72i9gee0qkckkih3be9.jpg

 

ic90pkcjxx8xekmccj32.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها