کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

گوگل Pixel با قیمتی نجومی به ایران آمد


کد خبر : ۲۹۹۱۳دوشنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱:۴۷۴۴۴۰ بازدید

پیکسل، پرچمدار جدید گوگل، با قیمتی بسیار بالا روز گذشته وارد بازار کشورمان شد.

مدیران گوگل در پی سیاست‌های جدیدی که برای این شرکت در نظر گرفته‌اند تصمیم گرفته‌اند اکوسیستمی منظم با اعضایی یکپارچه و مرتبط با یکدیگر ایجاد کنند. یکی از کارهایی که گوگل در این رابطه انجام داده حذف سری گوشی‌های نکسوس و جایگزین کردن آن با سری پیکسل است. هرچند گوگل قبلا با همکاری دیگر کمپانی‌های سازنده گوشی نظیر ال‌جی، هوآوی، سامسونگ و اچ‌تی‌سی محصولات نکسوس را تولید می‌کرد، این بار شاهد ورود مستقیم این برند به بازار گوشی‌های هوشمند هستیم که هدف اصلی آن نیز رقابت با آیفون 7 است. 
 

پیکسل-گوگل-ایران-قیمت

به گزارش ایران‌جیب به نقل از جی‌اس‌ام، اکنون پس از گذشت مدتی از معرفی رسمی پیکسل توسط گوگل شاهد ورود آن به بازار کشور هستیم. این محصولات فاقد پشتیبانی و گارانتی رسمی هستند و تا قبل از ورود رسمی‌شان به بازار وضعیتی مشابه آیفون‌ها دارند. 

هنوز نمی‌توان پیش‌بینی کرد پیکسل‌های گوگل با استقبال خوب خریداران گوشی هوشمند در کشورمان مواجه می‌شوند یا وضعیتی مشابه Nexus‌ها پیدا می‌کنند و چندان که باید، محبوب نمی‌شوند. اما در هر صورت پیشنهاد می‌کنیم برای به ثبات رسیدن قیمت آن مدتی صبر کنید و عجله‌ای برای خرید نداشته باشید، چراکه قیمت جهانی پیکسل همانند آیفون ۷ است (نسخه ۳۲ گیگابایت ۶۴۹ دلار و نسخه ۱۲۸ گیگابایت ۷۴۹ دلار) و جای کاهش قیمت آن در بازار کشورمان بسیار است.

گوگل پیکسل هم‌اکنون در نسخه ۱۲۸ گیگابایتی با رنگ مشکی وارد بازار کشورمان شده است و با قیمت 3.950.000 تومان بدون گارانتی و پشتیبانی رسمی به فروش می‌رسد. 

 

پس گوگل Pixel XL چه می‌شود؟
 

پیکسل-گوگل-ایران-قیمت

احتمالا طی روز‌های آینده شاهد ورود نسخه‌های دیگر پیکسل در رنگ‌ و ظرفیت‌های متفاوت باشیم. همچنین برادر بزرگ‌تر پیکسل نیز، که Pixel XL نام دارد و تنها تفاوت آن در اندازه صفحه‌نمایش است، به بازار راه خواهد یافت. برای اطلاع از آخرین قیمت هر دو گوشی جدید گوگل می‌توانید وارد صفحه آنها در سایت شوید و روزانه از قیمت و وضعیت موجود در بازار مطلع شوید.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها