کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ورود 50 تریلیون دلار سرمایه سرگردان به نفع سهام و طلا


کد خبر : ۲۹۸۸۴یکشنبه، ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳:۳۱۱۳۴۸ بازدید

تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که در شرایط کنونی 50 تریلیون دلار سرمایه خارج از بازارهای مالی و کالای جهان قرار دارد و ورود این سرمایه به بازار ...

تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که در شرایط کنونی 50 تریلیون دلار سرمایه خارج از بازارهای مالی و کالای جهان قرار دارد و ورود این سرمایه به بازار می تواند در نهایت به نفع قیمت جهانی طلا و ارزش سهام باشد.

تحلیلگران اقتصادی معتقدند که در شرایط کنونی بسیاری از سرمایه گذاران حاضر به قبول ریسک نیستند و به همین علت پول و سرمایه خود را از بازارهای بین المللی خارج کرده‌اند.

بر اساس این گزارش شرایط اقتصادی و سیاسی جهان موجب ترس و نگرانی آنها شده است. نرخ بهره منفی در سراسر جهان نیز عامل مهم دیگری بوده است. بسیاری از سرمایه گذاران منتظر روشن شدن وضعیت نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا تا پایان امسال هستند.

سرمایه گذاران بین المللی منتظر برقراری ثبات در بازارهای مالی هستند و در این صورت میلیاردها دلار سرمایه وارد بازار می شوند و این مساله در نهایت به نفع قیمت جهانی طلا و ارزش سهام خواهد بود.

طی ماه های اخیر بسیاری از سرمایه گذاران اقدام به فروش سهام و خارج شدن از این بازار کرده اند. فدرال رزرو آمریکا اعلام کرده است که سرمایه گذاران این کشور بیش از 10.8 تریلیون دلار به صورت نقد نگهداری می کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها