کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت طلا پس از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا چه‌ می‌شود؟


کد خبر : ۲۹۸۵۰یکشنبه، ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲:۲۵۳۳۹۶ بازدید

تازه‌ترین تحلیل 2 موسسه سرمایه‌گذاری اچ اس بی سی و یو بی اس نشان می‌دهد که نااطمینانی‌های مربوط به نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری ...

تازه‌ترین تحلیل 2 موسسه سرمایه‌گذاری اچ اس بی سی و یو بی اس نشان می‌دهد که نااطمینانی‌های مربوط به نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا می تواند موجب افزایش چشمگیر قیمت طلا طی روزهای آینده شود.

به نظر می‌رسد فضای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هیچ گاه تا این حد نامطمئن نبوده و این مساله موجب افزایش تقاضای فیزیکی و سرمایه گذاری برای طلا شده است.

بر اساس این گزارش از زمانی که اف بی آی اعلام کرده است که تحقیقات جدیدی را درباره ایمیل های جنجالی کلینتون آغاز خواهد کرد، نظرسنجی ها نشان می دهد که احتمال پیروزی ترامپ بیشتر شده و این مساله به نفع قیمت طلا بوده است.

بسیاری از تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قطعا موجب افزایش قیمت طلا خواهد شد و حداقل رشد 8 درصدی قیمت طلا را در پی خواهد داشت.

جیمز استیل تحلیلگر ارشد موسسه اچ اس بی سی تاکید کرد: فارغ از اینکه چه کسی پیروز نهایی انتخابات خواهد بود، به نظر من قیمت طلا 8 درصد رشد خواهد داشت. نتایج انتخابات کنگره آمریکا نیز طی هفته های آینده تاثیر مهمی بر نوسانات قیمت طلا خواهد داشت.

به نظر می رسد در صورت پیروزی کلینتون در انتخابات، تقاضای فیزیکی و سرمایه گذاری برای طلا افزایش خواهد یافت و قیمت هر اونس طلا تا پایان امسال به 1400 دلار خواهد رسید و میانگین قیمت هر اونس طلا نیز در سال 2016 به 1275 دلار می رسد.

گزارش سایت طلا به نقل از این منبع خبری می افزاید؛ برای سال 2017 میلادی نیز قیمت هر اونس طلا به 1440 دلار می رسد و میانگین قیمت طلا در سال آینده به 1310 دلار خواهد رسید.

البته وین گوردون تحلیلگر ارشد موسسه یو بی اس نیز بر این باور است که قیمت طلا در صورت پیروزی کلینتون در ابتدا 20 تا 30 دلار در هر اونس کاهش خواهد یافت ولی مجددا روند صعودی را در پیش خواهد گرفت.

این تحلیل نشان می دهد که در صورت پیروزی ترامپ نیز قیمت طلا در ابتدا به بیش از 1400 دلار خواهد رسید و این احتمال وجود دارد که طی هفته های آینده سطح مقاومتی 1500 دلاری را نیز بشکند. این مساله موجب خواهد شد تا میانگین قیمت هر اونس طلا امسال به 1300 دلار برسد. پیروزی ترامپ موجب خواهد شد تا قیمت طلا در سال 2017 میلادی نیز به بیش از 1585 دلار برسد و میانگین قیمت هر اونس طلا نیز به بیش از 1420 دلار افزایش یابد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها