کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اپل بالاخره دوربین آیفون را ارتقا می‌دهد


کد خبر : ۲۹۸۵شنبه، ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۷:۲۷۴۶۹۵ بازدید

ماژول فعال‌کننده تصویری جدید شرکت اپل که قرار است در مدل بعدی گوشی هوشمند این شرکت مورد استفاده قرار گیرد، VCM OIS نام دارد و نه تنها میزان تار بودن تصویر را کاهش می‌دهد، بلکه سرعت اتوفوکس را نیز بیشتر می‌کند.
اپل بالاخره دوربین آیفون را ارتقا می‌دهداپل بالاخره دوربین آیفون را ارتقا می‌دهد

حق امتیاز جدید ثبت شده توسط اپل که در سایت اینترنتی "مرکز ثبت اختراعات آمریکا" منتشر شده است، نشان می‌دهد که این شرکت در حال توسعه مکانیسم جدید برای تثبیت تصاویر در دوربین‌های دیجیتالی است.

 این ماژول فعال کننده تصویری جدید VCM OIS نام دارد و نه تنها میزان تار بودن تصویر را کاهش می‌دهد، بلکه سرعت اتوفوکس را نیز بیشتر می‌کند.

این موتور سیم‌پیچی صوتی(VCM) باعث می‌شود دوربین در جهت حرکت لنز و متناسب با محور نوری به حرکت دربیاید. سیستم جدید VCM OIS برای حذف تکان‌های دست در جریان عکس‌برداری و فیلم‌برداری طراحی شده است.

همچنین گفته شده است که طراحی این ماژول جدید دوربین‌های دیجیتالی، لنز و حسگر تصویری ویژه‌ای دارد که به‌صورت محکم به یکدیگر متصل شده‌اند و این مسئله باعث می‌شود تا فرآیند کارخانه‌ای تولید دوربین آسان‌تر شود.

شرکت اپل هنوز وارد عرصه رقابت دوربین‌های دیجیتالی با مگاپیکسل بالاتر نشده است و به‌جای آنکه میزان مگاپیکسل در دوربین‌های جدید خود را بالاتر ببرد، ترجیح می‌دهد دوربین 8 مگاپیکسلی را مجهزتر کند تا امکان رقابت آن را با انواع دوربین‌های 13 مگاپیکسلی موجود در بیشتر گوشی‌های امروزی افزایش دهد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها