کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بررسی خودروی تنومند شورلت کامارو مدل 2017


کد خبر : ۲۹۸۴۹یکشنبه، ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷:۲۹۴۳۳۶ بازدید

در لیست رده‌بندی علاقمندی آمریکایی‌ها، خودروی تنومند Chevrolet Camaro در کنار بیس‌بال و سریال آمریکن پای قرار می‌گیرد.

برترین‌ها: در لیست رده‌بندی علاقمندی آمریکایی‌ها، خودروی تنومند Chevrolet Camaro در کنار بیس‌بال و سریال آمریکن پای قرار می‌گیرد.
 
این مدل، نسل ششم زنجیره تولید این خودرو است و اگرچه ظاهری آشنا دارد، اما جدیدترین مدل Camaro به یک ماشین شگفت انگیز تکامل یافته است – البته سطح عملکرد آن به میزان تجهیزات آن بستگی دارد.
 
بررسی خودروی Chevrolet Camaro مدل 2017  
بعد از عرضه سال 2016، لیست محصولات و خدمات Camaro با سبک های دو بدنه، موتور چهار سیلندر، پکیج های آپشن متعدد و سیستم تعلیق چند وضعیتی در حال گسترش است. در هر دو مدل کوپه و کروکی قابلیت انتخاب موتورهای چهار، شش و هشت سلیندر وجود دارد. مدل های LS و LT  به طور استاندارد با یک موتور چهار سیلندر 275 اسب بخار 2 لیتری سوپر شارژ عرضه می شوند. یک موتور شش سیلندر با 335 اسب بخار به عنوان یک آپشن 1495 دلاری است، در حالی که SS با یک موتور هشت سیلندر 455 اسب بخار 6.2 لیتری که مستقیماً از کوروت برداشته شده عرضه می شود.
 
اگر این نیروی تولیدی هنوز برای شما کافی نیست – ما قطعاً قضاوت نمی کنیم – خودروی Camaro ZL1 با 650 اسب بخار نیرو به لطف موتور هشت سیلندر LT4 6.2 لیتری سوپر شارژ کوروت Z06 پرچم دار جدید خواهد بود.
 
همچنین از نظر معیار نهایی عملکرد دارای پکیج 1LE خواهد بود که شامل انواع قطعات خواهد بود مانند یک دیفرانسیل الکترونیکی لغزش محدود، یک سیستم اگزوز عملکرد، ترمزهای Brembo، نوسان گیرهای جریان مغناطیسی و تایرهای چسبناک تابستانی. پکیج 1LE فقط برای مدل کوپه در دسترس است و قیمت آن برای مدل های V-6 LT ، 4500 دلار و برای V-8 SS، 6500 دلار است.
 
بررسی خودروی Chevrolet Camaro مدل 2017
 
آن به خوبی به تنها هدف خود دست یافته است: هر دو نسخه 1LE عملکرد قابل تحسینی در رویداد Lightning Lap ( زمان گیری) ما در Virginia International Raceway در سال 2016 داشته اند، به طوری که زمان یک دور کامل مدل V-6 به 3:04.0 رسید – یک رکود جدید در این کلاس – و مدل V-8 به زمان 2:54.8 رسید که سریع تر از بسیاری از ماشین های گران قیمت مسابقه مانند Audi R8 V10 Plus است. 

موارد جدید: شرکت شورولت به غیر از افزودن مدل های ZL1 و 1LE، همچنین در حال آماده شدن برای پنجاهمین سالگرد تولد Camaro است، که اولین حضور آن در سال 1966 به عنوان مدل 1967 بود. یک پکیج ویژه پنجاهمین سالگرد در مدل های کوپه و کروکی ارائه خواهد شد؛ که آن مبلغ 9200 دلار به LT Trim و 6795 دلار به مدل SS خواهد افزود.
 
این پکیج به سطح 2LT یا 2SS نیاز خواهد داشت و همچنین شامل چرخ های 20 اینچی ویژه، دیسک های ترمز نارنجی، یک نوار خارجی، صندلی های جلو و عقب چرمی سیاه و خاکستری، و البته علامت های "پنجاه" در داخل و خارج است. ما نیز یک بررسی ویژه سالگرد را ارائه خواهیم کرد.  
 
کابین خودروی Chevrolet Camaro مدل 2017  

موارد مورد پسند:
 
تقریباً هر چیزی که به دینامیک کامارو مربوط شود – یعنی شتاب، توقف و چرخش – عالی است. کامارو که با CTS  و Cadillac ATS دارای اجزاء کلیدی مشترک است، در هر شکل خود به طور تحسین برانگیزی واکنش های چالاکانه را با یک سواری کنترل مناسب و ظرافت شگفت انگیز ترکیب می کند.

اگر می خواهید در رقابت های کوچک شهری شرکت کنید هر یک از سیستم های انتقال قدرت کامارو می تواند بر آپشن موتور رقیب Ford Mustang (موتور توربو چهار 2.3 لیتری EcoBoost فورد با Camaro V-6 بر اساس سلسله مراتب قیمت گذاری نسبی برابر است ) غلبه کند.
 
با در نظر گرفتن نتایج تست صفر تا 60 مایل در ساعت برای هر موتور کامارو (بدون در نظر گرفتن جعبه دنده)، عددها حاکی از این است که : یک مدل چهار سیلندر 2 لیتری غیر اتوماتیک این تست را در 5.4 ثانیه انجام داد، در حالی که یک V-6 غیر اتوماتیک به عدد 5.1 ثانیه دست یافت و یک V-8 اتوماتیک زمان شگفت انگیز 3.9 ثانیه را برجای گذاشت. (بهترین زمان مدل های Mustang برای یک V-6 اتوماتیک، 5.5 ثانیه؛ برای یک EcoBoost غیر اتوماتیک، 5.2 ثانیه؛ و برای یک V-8 غیر اتوماتیک، 4.4 ثانیه است.) Camaro ZL1 می تواند حتی زیر 4 ثانیه را ثبت کند که از سریع ترین مدل کنونی Stang یعنی GT350 کمتر است – اگرچه ما انتظار داریم GT500  Mustangکه در آینده نزدیک عرضه خواهد شد، این اعداد را کمی جابه جا کند.
 
بررسی خودروی Chevrolet Camaro مدل 2017

اگر رقابت های اجتناب ناپذیر مسافت کوتاه چراغ قرمز را کنار بگذاریم، آخرین مدل کامارو همچنین دارای اجزای بهبود یافته داخلی، یک سیستم سرگرمی- خبری با کاربرد آسان با قابلیت های Apple CarPlay و Android Auto است و حتی رتبه بندی مصرف سوخت EPA مناسب است ( بیش از 31 mpg (مایل در گالن) در بزرگراه برای چهار سیلندر، 28 mpg برای V-6 و 27 mpg برای V-8). 

مواردی که مورد پسند نیست:
 
اگر بخواهم ساده بگویم، Camaro آسان ترین خوردرو برای یک زندگی روزمره نیست. طراحی chopped-roof  سقف آن ممکن است جالب به نظر برسد، اما به طور چشمگیری به دید از جلو، بغل و پشت لطمه می زند. طراحی آن به گونه ای است که انگار در یک تانکر سوخت نشسته اید و فهمیدن موقعیت گوشه های اتومبیل کار دشواری است و پارک کردن در گاراژها و حرکت در مکان های تنگ را چالش آفرین می کند.

همچنین مهندسان شورولت بر روی بهره وری و طراحی فضا کار کرده اند. صندلی های عقب به دلیل فضای کم برای پاها و شیشه عقب کوتاه که فضای سر را محدود می کند، تقریباً برای بزرگسالان غیر قابل استفاده هستند.
  
ظرفیت 9 متر مکعب برای بدنه ممکن است مناسب به نظر برسد، اما شانس یافتن چیزی بزرگ در آن کم است: فضای ورودی کوچک است، شکل نامناسبی دارد و جاپایی بلندی دارد. و موارد کوچک دیگری وجود دارند که در هنگام استفاده روزمره از Camaro صبوری ما را می سنجند همانند عدم وجود یک محفظه در دسترس مناسب روی درب و یا مکانی برای قرار دادن گوشی ( در کنار نگه دارنده لیوان)، دریچه مرکزی که هوا را روی دست متحرک شما می دمد و صفحه نمایش سرگرمی- خبری آن که به سمت پایین کج شده است تا سطح تابش نور را کاهش دهد، اما این کار خواندن را سخت کرده است ( و هنوز هم نور خیره کننده ای تابش می دهد). 
 
بررسی خودروی Chevrolet Camaro مدل 2017

انتخاب کاماروی کروکی برخی از این مشکلات مربوط به فضاهای سر و زاویه دید را کاهش می دهد ( با وجود نبودن سقف)، اما برخی مشکلات مربوط به انسجام و ساختار را ایجاد می کند. کاماروی سقف متحرک با داشتن یک بدنه نسبتاً انعطاف پذیر و لرزشی در جاده های ناهموار در مقایسه با مدل کوپه احساس راحتی بیشتری ایجاد می کند.
 
نظر نهایی :
 
علی رغم برخی ایرادها، Camaro از نظر راحتی راننده در حال حاضر بر خودروهای عضلانی و غول پیکرتر حکم رانی می کند.  



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها