کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

موجودی گوشی شیائومی Mi MIX تنها در 10 ثانیه تمام شد


کد خبر : ۲۹۸۴۰یکشنبه، ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۰:۳۵۳۰۵۳ بازدید

شرکت می یا همان شیائومی در طی سال‌های اخیر تبدیل به شرکتی محبوب و پرفروش شده که در بازار برخی کشورها فروش فوق‌العاده دارد و ...
موجودی گوشی شیائومی Mi MIX تنها در 10 ثانیه تمام شدموجودی گوشی شیائومی Mi MIX تنها در 10 ثانیه تمام شد

شرکت می یا همان شیائومی در طی سال‌های اخیر تبدیل به شرکتی محبوب و پرفروش شده که در بازار برخی کشورها فروش فوق‌العاده دارد و تا ماه‌های آینده راه خود را به بازارهای بزرگ‌تری همچون بازار آمریکا نیز خواهد گشود. حال در حماسه‌سازی تازه، موجودی گوشی Mi MIX این شرکت تنها در ده ثانیه کاملا به فروش رسیده است!

به گزارش ایران‌جیب به نقل از فارنت، شرکت‌های ژاپنی، چینی و کره‌ای همیشه با در اختیار داشتن کشور خودشان قادر هستند به فروش فوق‌العاده برسند، نینتندو، هوآوی، شیائومی، سامسونگ و یا سونی از این قبیل شرکت‌ها هستند. شرکت شیائومی نیز چندی پیش گوشی بدون حاشیه خود به نام Mi MIX را معرفی کرد. این گوشی یکی از گوشی‌های جذابی بود که صفحه‌نمایشش حاشیه نداشت و این‌گونه توانسته بود صفحه بزرگ‌تری را در بدنه‌ای کوچک‌تر قرار دهد. گرچه چند روز پیش خبری منتشر کردیم که این گوشی بعد از دست افتادن صفحه‌نمایشش نابود خواهد شد و اگر قصد خرید گوشی را دارید باید به فکر یک قاب قدرتمند باشید.

شیائومی این گوشی را عرضه کرده و تمامی موجودی این گوشی تنها در ده ثانیه ناچیز تمام شده است. این باعث می‌شود تا این گوشی‌هوشمند رکوردی تازه به ثبت برساند و تبدیل شود به گوشی‌ای که سریع‌ترین فروش تاریخ را داشته است. قبل از این، گوشی Mi Note 2 این رکورد را داشت که تنها در 50 ثانیه تمامی موجودی‌اش به پایان رسیده بود. البته نکته‌ای که وجود دارد این است که مشخص نیست هر دو این گوشی‌ها دقیقا چقدر موجودی داشته‌اند و چند نسخه از آن‌ها موجود بوده است، طبیعتا هزار نسخه نبوده اما خب یک میلیون نسخه هم نبوده و نباید انتظار یک فروش وحشتناک بالا را داشت! اما به هر حال ممکن است که شیائومی برای هایپ کردن گوشی و همچنین تست ذائقه بازار تعداد کمی از این گوشی را تولید کرده و منتظر بوده تا رکوردی تازه بزند و همچنان متوجه شود آیا بازار خواهان این محصول هست یا نیست؟

این محصول طبق سنتی که امروزه در بین شرکت‌ها موجود است در دو نسخه به فروش رسید. نسخه معمولی که 520 دلار آمریکایی قیمت داشت، از چهار گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. نسخه مخصوص این محصول نیز که 70 دلار گران‌تر بود، شش گیگابایت رم داشت و از 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. هر دو این نسخه‌ها ظرف ده ثانیه به اتمام موجودی رسیدند.

فروش بعدی گوشی طبق اعلام شرکت سه‌شنبه 18 آبان خواهد بود. همچنین طبق گزارشی که منتشر شده، این شرکت اعلام کرده که هر ماه 10 هزار نسخه از این محصول را تولید خواهد کرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها