کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

روند صعودی قیمت طلا ادامه دارد


کد خبر : ۲۹۸۲۸شنبه، ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸:۵۶۱۲۳۶ بازدید

رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت : روند صعودی تا هفته اینده قیمت طلا ادامه دارد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: یکی از علتهای اصلی افزایش قیمت جهانی طلا، مسائل سیاسی ( انتخابات ریاست جمهوری امریکا) است که تا هفته آینده ادامه دارد و باعث شده است روند صعودی قیمت طلا نیز تا هفته آینده ادامه داشته باشد.

محمد کشتی آرای افزود: سومین هفته پیاپی قیمت طلا افزایش یافته است و در هفته گذشته با افزایش 29 دلاری قیمت طلا روبرو بوده ایم.

وی ادامه داد: هر اونس طلا در بازارهای جهانی امروز 1305 دلار به فروش می رسد که یکی از علتهای اصلی افزایش قیمت طلا ، افزایش تقاضا و خرید در بازارهای جهانی است.

کشتی آرای افزود : کاهش ارزش سهام و افزایش تقاضا در بازارهای جهانی به دلیل ابهاماتی که مسائل سیاسی دنیا وجود دارد سرمایه داران را به سمت خرید طلا سوق داده و باعث شده است ما با افزایش قیمت طلا از اول سال 2016 میلادی تا امروز روبرو باشیم.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: از اول سال 2016 میلادی تا امروز حدود 20 درصد قیمت طلا در بازارهای جهانی رشد داشته است و ما در بازارهای داخلی نیز تحت تاثیر همین افزایش قیمت قرار گرفتیم.

وی ادامه داد: کاهش ارزش دلار و بالا رفتن تقاضا در بازارهای داخلی نیز باعث افزایش قیمت شده و این در حالی است که در یک و نیم ماه گذشته در بازارهای داخلی با افت تقاضا و افت داد و ستدها مواجه بودیم اما قیمت جهانی تاثیرگذار عمده بوده است.

کشتی آرای درباره ادامه روند افزایشی قیمت طلا گفت: قیمت طلا و بسیاری از بازارهای مالی تحت تاثیر انتخابات آمریکاست که سه شنبه هفته آینده برگزار می شود و این نوسانات تا سه شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت و قیمت طلا افزایش پیدا می کند.

امروز هر اونس طلا 1305 دلار ، سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم یک میلیون و 115 هزار تومان ، طرح جدید یک میلیون و 123 هزار تومان، نیم سکه 563 هزار تومان، ربع سکه 298 هزار تومان ، سکه یک گرمی 187 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار 114 هزار تومان به فروش رسیده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها