کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

فراخوان مشمولان کاردانی ، ديپلم و زيرديپلم به خدمت سربازی


کد خبر : ۲۹۸۰۱شنبه، ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶:۰۲۳۶۵ بازدید

سازمان وظیفه عمومی مشمولان فوق دیپلم، دیپلم و زیر دیپلم را برای اعزام به خدمت سربازی فراخواند.

سازمان وظیفه عمومی ضمن فراخوان مشمولان غایب و غیر غایب متولد 55 تا پایان آبان ماه 77 برای انجام خدمت دوره ضرورت، طی اطلاعیه ای اعلام کرد: مشمولان کاردانی ، دیپلم و زیردیپلم سال های مذکور که برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم آبان ماه دریافت کرده اند، باید در ساعت و محلی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده ، حضور یابند. 
 
مشمولان ساکن تهران بزرگ 
 
مشمولان کاردانی،دیپلم و زیردیپلم غایب و غیر غایب که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ آبان ماه سال 95 هستند  باید راس ساعت 6 صبح روز چهار شنبه  به محل و مراکزی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در قالب برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش ابلاغ شده است حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند. 
 
مشمولان ساکن سایر استان های کشور 
 
مشمولان کاردانی، دیپلم و زیردیپلم غایب و غیر غایب که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ آبان ماه سال 95 هستند راس ساعت 7 صبح چهارشنبه  به محل و مراکزی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در قالب برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش ابلاغ گردیده است حضور پیدا کرده تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.
 
گفتنی است، آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نشده اند ، می توانند به نزدیکترین دفتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) مراجعه و نسبت به دریافت برگ مذکور اقدام و براساس اطلاعات درج شده در آن اقدام کنند.

لازم به ذکراست،مشمولان باید برگ های مربوط به اعزام به خدمت از جمله برگ آماده به خدمت، برگ واکسیناسیون، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح و سایر مدارک مورد نیاز مانند شناسنامه ، کارت ملی و ... رادر هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند. 



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها