کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

دارایی بلوکه شده ‌در خارج کشور نداریم


کد خبر : ۲۹۷۷۴جمعه، ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶:۵۲۸۶۴ بازدید

معاون مدیرعامل بانک سپه با اعلام اینکه درصددیم با شعب بانکهایی که در کشورهای اروپایی داریم خطوط فاینانس را برقرار ...

معاون مدیرعامل بانک سپه با اعلام اینکه درصددیم با شعب بانکهایی که در کشورهای اروپایی داریم خطوط فاینانس را برقرار کنیم،گفت: دارایی بلوکه شده ‌ای در خارج از کشور نداریم.

مصطفی پرتوافکنان در جمع خبرنگاران در خصوص پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی، اظهارداشت: ازمیان ده هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده برای پرداخت تسهیلات به واحدهای ثبت نامی حدود 70 درصد تخصیص منابع تخصیص پیدا کرده و هزار و 120 واحد شناسایی شده است.

عضو هیئت مدیره و معاون مدیرعامل بانک سپه با اشاره به اینکه این بانک دارایی بلوکه شده ‌ای در خارج از کشور ندارد، افزود: موضوع گسترش فعالیت‌های کارگزاری در آسیا در دستور کار قرار گرفته و در حال انجام است اما چون در چین و کره شعبه نداریم به دنبال افتتاح شعب در این دو کشور بوده و در حال فراهم‌سازی مقدمات هستیم تا از بانک مرکزی مجوزهای لازم را دریافت کنیم. 

 وی در مورد شاخص‌های بنگاهداری بانکها مصوب بانک مرکزی نیز گفت:سهم ما به 40 درصد مدنظر بانک مرکزی برای بنگاهداری نزدیک شده است. البته در بخش افزایش سرمایه هم اقدامات مناسبی را انجام داده ایم به نحوی که افزایش سرمایه این بانک 27 هزار میلیارد ریالی رسیده است که از این رقم 13.5 هزار میلیارد ریال تجدید ارزیابی است.

پرتو افکنان با اعلام اینکه سرمایه بانک سپه به 100 هزار میلیارد ریال افزایش می‌یابد، تصریح کرد: تسویه بین بانکی در اروپا با 57 هزار شعبه، از طریق سه شعبه اروپایی برقرار شده و می توان هر نوع فعالیت بانکی را از این طریق انجام داد، ضمن اینکه همچنین بانک لندن ما نیز فعالیت خود را آغاز کرده و مسئولان آن نیز منصوب شده‌اند و فعالیت رو به گسترش است.

وی اضافه کرد: درصددیم با شعب بانکهایی که در کشورهای اروپایی داریم، خطوط فاینانس را برقرار کرده و به شرایط قبل از تحریم که حجم اعتبارات ما 7 میلیارد دلار بود برسیم به نحوی که حداقل 6 میلیارد دلار تا پایان سال محقق شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها