کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

خودنمایی دنا در نمايشگاه بين‌المللي بغداد


کد خبر : ۲۹۷۳۷چهارشنبه، ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴:۴۳۱۳۴۹ بازدید

غرفه گروه صنعتي ايران خودرو در چهل و سومين نمايشگاه بين‌المللي بغداد در حالي محصولات برگزيده اين خودروساز را در معرض ديد عموم ...

غرفه گروه صنعتي ايران خودرو در چهل و سومين نمايشگاه بين‌المللي بغداد در حالي محصولات برگزيده اين خودروساز را در معرض ديد عموم قرار داده است كه خودرو "دنا" بيشترين توجه ها رو به خود جلب كرده است.

نمایشگاه بین المللی بغداد

چهل وسومین دوره نمایشگاه بین المللی بغداد روز -سه شنبه- در پایتخت این کشور آغاز به کار کرده و گروه صنعتي ايران خودرو محصولات برگزيده خود مانند دنا، رانا، سورن، آريسان، پژو 405، سمند و پارس را در معرض ديد عموم قرار داده است.

در نخستين روز از برگزاري اين نمايشگاه استقبال خوبي از غرفه گروه صنعتي ايران خودرو به عمل آمد و در اين ميان، بازديدكنندگان عراقي بيشترين توجه را به خودروي دنا داشتند.

درمراسم افتتاحیه اين نمایشگاه وزیران برق، صنایع و معادن و روسای کمیته مستقل سرمایه گذاری و کمیسیون اقتصادی در پارلمان عراق به همراه جمعی از تجار، صنعتگران و مردم بغداد حضور داشتند.

علاوه بر گروه صنعتي ايران خودرو بيش از 30شرکت ایرانی ديگر در زمینه های مصالح ساختمانی، پزشکی، مواد غذایی، پوشاک و منسوجات، دارویی، لوازم خانگی، مواد بهداشتی و شوینده، خدمات فنی و مهندسی و دیگر زمینه های تولیدی، صنعتی و خدماتی نيز در اين نمايشگاه حضور دارند.

در اين نمايشگاه بیش از 400 شرکت از 12 کشور دنیا محصولات و کالاهای خود را در زمینی به مساحت 12هزار مترمربع در معرض دید عموم گذاشته اند.

نمایشگاه بین المللی بغداد از روز سه شنبه، يازدهم آبان ماه آغاز شده و  10 روز به طول می انجامد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها