کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

لیست جالب قابل اعتمادترین خودروهای جهان منتشر شد


کد خبر : ۲۹۷۳۰چهارشنبه، ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸:۴۶۱۱۵۶۴ بازدید

بعد از انتشار لیست با اعتمادترین برندهای خودرویی توسط Consumer Reports، این نشریه در گزارشی جداگانه وارد جزییات شده و با اعتمادترین و ...
لیست جالب قابل اعتمادترین خودروهای جهان منتشر شدلیست جالب قابل اعتمادترین خودروهای جهان منتشر شد

دیجیاتو- بعد از انتشار لیست با اعتمادترین برندهای خودرویی توسط Consumer Reports، این نشریه در گزارشی جداگانه وارد جزییات شده و با اعتمادترین و کم اعتمادترین اتومبیل های هر سگمنت را نیز معرفی کرده است.

برای مشخص شدن برترین های هر کلاس، این نشریه به تحقیق از 500 هزار مخاطب نسخه دیجیتالی خود که دارای خودروهای مختلفی بودند پرداخته و بر اساس 17 فاکتور اتومبیل ها را مورد ارزیابی قرار داده است. این فاکتورها شامل ایرادات کوچک و بزرگی مثل صدای آزاردهنده ترمز، شکستگی تزیینات داخلی،  مشکل در جعبه دنده بدون سرویس وارانتی و مشکلات مرتبط با سیستم چهار چرخ متحرک می شود.

نگاهی گذرا به لیست منتشر شده باز نشان می دهد که خودروهای آسیایی – مخصوصا مدل های مختلف تویوتا – مشکلات کمتری در مقایسه با محصولات آمریکایی و اروپایی دارند. از بین 14 سگمنت بررسی شده، 9 نماینده از گروه تویوتا (تویوتا و لکسوس) به عنوان قابل اعتمادترین خودرو دست یافته اند که رقمی در خور تحسین است.
 

تویوتا و لکسوس

حضور دو نماینده از کره در این بخش نیز در نوع خود جالب توجه است. در طرف مقابل و در ستون کم اعتمادترین ها نام 12 اتومبیل آمریکایی دیده می شود که برخی از آنها جزو معروف ترین های کلاس خود هستند.

کمی به هایلایت های این لیست می پردازیم. در بخش اتومبیل های سایز متوسط (Midsized Cars) کیا اپتیما که با نسل چهارم خود سر و صدای زیادی به پا کرده، به عنوان با اعتمادترین خودرو دست یافته است. در نقطه مقابل کرایسلر 200 در جلب رضایت مالکین خود موفق نبوده و کم اعتمادترین اتومبیل کلاس انتخاب شده است.

2016-Kia-Optima-SXL

در بخش اتومبیل های بزرگ (Large Cars) خودروی نام آشنای ایرانیان یعنی هیوندای آزرا قابل اعتمادترین شناخته شده و عنوان کم اعتمادترین به سدان آمریکایی داج چارجر رسیده است.

2016 AZERA

اما یکی از انتخاب های تعجب برانگیز در این لیست به بخش خودروهای لوکس سایز متوسط یا بزرگ (Luxury Midsized/Large Cars) مربوط می شود؛ جایی که در آن بر خلاف انتظار مرسدس S کلاس نه به عنوان با اعتمادترین بلکه کم اعتمادترین خودروی کلاس خود شناخته شده است. اینفینتی Q70 در این کلاس توانسته بیشترین میزان اعتماد را جلب کند.

2016-infiniti-q70s-sedan

در کلاس خودروهای اسپرت، فورد موستانگ که یکی از معروف ترین مدلهاست کمترین میزان اعتماد را به خود اختصاص داده و لکسوس RC با اعتمادترین گزینه انتخاب شده است. بخش هایی که در آنها نمایندگانی غیر آسیایی به عنوان قابل اعتمادترین دست یافته اند، کلاس خودروهای شاسی بلند بزرگ (Large SUVs) و شاسی بلندهای کامپکت (Luxury Compact SUVs) است که این عناوین به ترتیب به فورد اکسپدیشن و مرسدس بنز GLC اعطا شده است.

در ادامه می توانید فهرست کامل بهترین و بدترین خودرو ها در زمینه جلب نظر مشتریان را مشاهده کنید
 

دسته‌بندی قابل اطمینان‌ترین حداقل اطمینان
Subcompact Cars Toyota Prius C Ford Fiesta
Compact Cars Toyota Prius 1 Ford Focus
Midsized Cars Kia Optima 1 Chrysler 200 1
Large Cars Hyundai Azera 1 Dodge Charger
Luxury Compact Cars Lexus CT 200h 1 Acura TLX
Luxury Midsized/Large Cars Infiniti Q70 1 Mercedes-Benz S-Class 1
Sporty Cars Lexus RC 1 Ford Mustang
Minivans Toyota Sienna Dodge Grand Caravan
Small SUVs Toyota RAV4 Jeep Cherokee
Midsized SUVs Toyota 4Runner Jeep Grand Cherokee
Large SUVs Ford Expedition 1

Chevrolet Suburban/GMC Yukon XL

Luxury Compact SUVs Mercedes-Benz GLC 1 Lincoln MKC
Luxury Midsized/Large SUVs Lexus GX Cadillac Escalade
Pickup Trucks Toyota Tundra Ram 2500
 

خودروهای ساخت تویوتا همواره به استهلاک پایین و بی دردسر بودن در طول حیات خود معروف بوده اند، ارزیابی Consumer Reports  بار دیگر مهر تاییدی پررنگ بر این باور عمومی می زند. البته اضافه شدن کره ای ها به لیست هایی از این دست می تواند ضمن معنادار بودن، حسرت زیادی را برای ما در پی داشته باشد. چند سال بعد پای چینی ها نیز به لیست های مختلف باز خواهد شد و ما همچنان درگیر تعداد ستاره های کیفی پراید و وانت نیسان خواهیم بود.

منبع خبر : consumerreports



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها