کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

طلای جهانی امروز چهارشنبه به 1293 دلار رسید


کد خبر : ۲۹۷۰۹چهارشنبه، ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹:۱۴۶۵۲ بازدید

قیمت طلا در آغاز مبادلات امروز چهارشنبه به روند صعودی خود ادامه داد و تحت تاثیر کاهش ارزش دلار آمریکا به بیش از 1293 دلار در هر اونس رسیده است.

در حالی که سرمایه گذاران بین المللی منتظر انتشار بیانیه پایانی نشست دو روزه فدرال رزرو آمریکا هستند، قیمت جهانی طلا امروز چهارشنبه تحت تاثیر کاهش ارزش دلار به روند صعودی خود ادامه داده است.

بر اساس این گزارش تحولات بازارهای بین المللی در شرایطی است که انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نیز هفته آینده برگزار خواهد شد و گمانه زنی ها نسبت به پیروزی دونالد ترامپ یا هیلاری کلینتون تاثیر زیادی بر نوسانات ارزش دلار و قیمت طلا داشته است.

این گزارش افزود: قیمت هر اونس طلا امروز با 3.50 دلار افزایش به بیش از 1293 دلار رسیده است. شاخص ارزش دلار آمریکا برای نخستین بار از 20 اکتبر به کمتر از 98 واحد رسیده است. شاخص ارزش دلار با 0.05 درصد کاهش به کمتر از 97.70 واحد رسیده است.

تازه ترین نظرسنجی واشنگتن پست نشان می دهد که احتمال پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری هفته اینده یک درصد بیشتر از کلینتون است.

تحلیلگران موسسه سرمایه گذاری آی جی بر این باورند که در حالی که سرمایه گذاران و کارشناسان اقتصادی تمرکز زیادی روی نتایج انتخابات آمریکا دارند، 2 سئوال اساسی ذهن ما را مشغول کرده است و آن سئوالات این است که رشد اقتصادی آمریکا در زمان دولت جدید چگونه خواهد بود و سیاست های فدرال رزرو در سال 2017 میلادی چه تغییری خواهد کرد.

گزارش سایت طلا حاکیست، بیانیه نشست دو روزه فدرال رزرو آمریکا طی ساعات آینده منتشر خواهد شد. ترامپ بارها از سیاست های پولی فدرال رزرو به شدت انتقاد کرده و خواستار افزایش نرخ بهره شده است.

بعید به نظر می رسد که فدرال رزرو در پایان نشست امروز خود نرخ بهره را تغییر دهد. تازه ترین نظرسنجی موسسه سی ام ئی نشان می دهد که احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا در نشست دسامبر به بیش از 70 درصد رسیده است.

طی ساعات آینده آمارهای اشتغال بخش خصوصی آمریکا طی ماه اکتبر از سوی موسسه ای دی پی منتشر خواهد شد. منطقه یورو نیز آمارهای نرخ تورم کشورهای عضو را طی ماه گذشته اعلام می کند. به نظر می رسد وضعیت تقاضای فیزیکی در بازارهای هند و چین نیز تاثیر زیادی بر قیمت طلا خواهد داشت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها