کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

گام معلق خودروهای نیسان و پراید در معاینه فنی


کد خبر : ۲۹۷۰۶چهارشنبه، ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶:۴۸۵۱۳ بازدید

جانشین فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد: بیشترین خودروهایی که در معاینه فنی رد شدند، مربوط به خودروهای نیسان و پراید بوده که باید تلاش ...

جانشین فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد: بیشترین خودروهایی که در معاینه فنی رد شدند، مربوط به خودروهای نیسان و پراید بوده که باید تلاش کنیم ایمنی و کیفیت را بویژه در این خودروها افزایش دهیم.

سردار اسکندر مومنی روز چهارشنبه در دومین همایش فصلی پلیس راهور ناجا افزود: چرا باید خودروها در جایی از کشور تولید و در جایی دیگر از نظر ایمنی و آلایندگی رد شوند؛ هرچند برای انجام اقداماتی در این حوزه دیر شده است اما جلوی ضرر را هر موقع بگیریم منفعت است بر این اساس بخش صنعت باید اهتمام بیشتری برای ارتقای ایمنی و کیفیت خودروها در پیش بگیرد.

مومنی اضافه کرد: چهار مولفه عمده انسان، راه، وسیله نقلیه و سیستم امداد و نجات و درمان، در کاهش تلفات و آسیب ها نقش بسزایی دارد؛ باید سیستم امداد و نجات توسعه یافته تا تعداد جان باختگان نیز کاهش یابد.

وی با اشاره به کاهش جان باختگان از سال های 85 - 84 از حدود 28 هزار کشته به 16 هزار جان باخته، گفت: بیشترین نقش مربوط به عامل انسانی بوده که با فرهنگ سازی، تغییر قوانین، مشارکت مردم و ایجاد سیستم های هوشمند شاهد کاهش تلفات بوده ایم.

مومنی افزود: سایر مولفه ها چنانچه همپای عامل انسانی پای کار بیایند و بویژه در حوزه ایمنی اقدامات اساسی انجام دهیم، شاهد پایین ترین حد ممکن تلفات خواهیم بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها