کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ام جی انگلیسی عامل موفقیت های شرکت SAIC


کد خبر : ۲۹۶۵پنجشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۷:۴۶۶۱۱۴ بازدید

SAIC موتورز شرکت مادر MG در سال 2013 به رکورد جهانی فروش بیش از 1/5 میلیون دستگاه (افزایش 71/13 % نسبت به فروش سال 2012) دست یافت.
ام جی انگلیسی عامل موفقیت های شرکت SAICام جی انگلیسی عامل موفقیت های شرکت SAIC

برترین ها : SAIC موتورز شرکت مادر MG در سال 2013 به رکورد جهانی فروش بیش از 1/5 میلیون دستگاه (افزایش 71/13 % نسبت به فروش سال 2012) دست یافت. این شرکت در حال حاضر اولین تولید کننده خودرو در کشور چین میباشدکه از رقم تولید 5 میلیون دستگاه خودرو در سال فراتر رفته است.در نظر است در سال 2014 افزایش فروش جهانی MG  از طریق افتتاح یک کارخانه تولید خودرو در تایلند با ظرفیت تولید حدود 50,000 خودرو در سال وتوانمندسازیاین کارخانه به منظور توسعه بازار در جنوب شرق آسیا، امکان پذیر گردد.

در شبه جزیره انگلستان نیز تولید و فروش خودروهای MG با روند رو به رشد به عنوان یک برندبا اصالت در سال 2014 (در سالگرد نودمین سال تاسیس) ادامه خواهد داشت. در چند ماه اخیر، شرکت خودروسازی MG  انگلستان به علت آغاز تولید مدل MG3 به رکورد جدیدی در فروش دسته یافته است.

شرکت خودروسازی  MG انگلستان با آغاز تولید مدل MG3 افزایش رشد تولید و فروش 257 درصدی در نوامبر 2013 نسبت به نوامبر 2012را درحالی تجربه کرد که انجمن تولید و تجارت خودرویی کشور انگلستان (SMMT) این برند تاریخی را به عنوان دومین بهبود دهنده فروش در انگلستان نسبت به عملکردش در سال گذشته معرفی کرد.این در حالی بود که ماه دسامبر 2013 با افزایش فروش نزدیک به 30 % نسبت به سال گذشته در این ماهها بهترین دسامبر در تاریخ شرکت خودروسازی MG رقم خورد.

لازم بذکر است فروش مدل هایMG6 GT و Magnette با بهره گیری از تکنیکهای کاهش تولید و پخش گاز دی اکسید کربن (CO2) در مدل های دیزلی (از g/km 139 به g/km 129) در سال 2014 برنامه ریزی شده است.عامل شبکه فروش MG در انگلستان در سال 2014 با پیگیری یک برنامه برای بکارگیری دیگر عوامل شامل اسپانسر شدن جایزه معتبر مدیریت صنعت خودرو در فوریه، رشد چشمگیری راپیش بینی کرده است.این رشد کمک کرده است تا در ماه های اخیر عاملیتهای جدید MG در شهرهایWoking ، Gloucester ، Cambridge و دو عاملیت در شهر  Sheffield انگلستان به همراه تعداد بیشتری در ماه های آینده افتتاح شده اند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها