کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پلیس راهور: برای نقل و انتقال خودرو نیازی به 2 سند نیست


کد خبر : ۲۹۶۲۷دوشنبه، ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵:۳۳۸۸۷۷ بازدید

پلیس راهور می‌گوید که دفترخانه ها 30 سال حضور غیرقانونی در نقل و انتقال خودرو داشته‌اند ...

معاون حقوقی پلیس راهور ناجا با اشاره به طی همه مراحل قانونی در مراکز تعویض پلاک: برای نقل و انتقال خودرو نیازی به دو سند نیست.

سرهنگ محمد ترحمی در برنامه تیتر امشب شبکه خبر سیما با بیان اینکه نباید پول و حق التحریر اضافی از مردم برای نقل و انتقال خودرو در دفترخانه ها گرفته شود، افزود: در مراکز تعویض پلاک مشروعیت معامله، اصالت وسیله نقلیه و جرایم و مالیات لحاظ و دریافت می شود و نباید مردم دوباره حق کانون سردفتران را در دفترخانه ها بپردازند.

وی گفت: در بررسی اصالت وسیله نقلیه و مشروعیت معامله در سال 94 از سه میلیون خودرویی که در مراکز تعویض پلاک، نقل و انتقال شد 1600 وسیله نقلیه دو تکه بود که باید اوراق می شدند.

معاون حقوقی پلیس راهور ناجا افزود: ماده 29 کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس که سردار مؤمنی – جانشین فرمانده ناجا - با آن مخالفت کرد این بود که نقل و انتقال خودرو باید در دفترخانه ها ثبت سند می شد.

وی با طرح این سؤال که چرا اموال منقول در دفترخانه ها ثبت سند می شود؟ گفت: دفترخانه ها 30 سال حضور غیرقانونی در نقل و انتقال خودرو داشته اند.

معاون حقوقی پلیس راهور ناجا افزود: نمایندگان مجلس در سال 89 بر تصویب ماده 89 گفته اند نقل و انتقال خودرو بر اساس سند رسمی است و مشخص نکرده اند که سند رسمی در کجا تنظیم شود.

ترحمی گفت: درباره مذاکرات 26 دی 89  نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اطلاعات نادرست به مردم ندهیم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها