کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تثبیت قیمت جهانی طلا در آستانه نشست فدرال رزرو آمریکا


کد خبر : ۲۹۶۱۱دوشنبه، ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱:۴۶۴۵۵ بازدید

در حالی که نشست فدرال رزرو آمریکا طی دو روز آینده برگزار خواهد شد قیمت جهانی طلا در آغاز مبادلات امروز دوشنبه تغییر چندانی نداشته است.

 قیمت طلا پس از افزایش 0.6 درصدی در پایان مبادلات روز جمعه امروز دوشنبه تثبیت شده است.

بر اساس این گزارش سرمایه گذاران بین المللی منتظر اعلام نتایج نشست دو روزه فدرال رزرو آمریکا هستند. بعید به نظر می رسد که فدرال رزرو آمریکا در نشست نوامبر نرخ بهره را تغییر دهد و هر گونه تغییر نرخ بهره آمریکا به نشست دسامبر پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 8 نوامبر موکول خواهد شد.

قیمت هر اونس طلا در آغاز مبادلات امروز به سطح 1276 دلاری رسیده است. قیمت طلا در ماه اکتبر تاکنون با کاهش 3 درصدی روبرو شده است.

قیمت طلا روز جمعه پس از اعلام تصمیم پلیس فدرال آمریکا برای از سرگیری تحقیقات درباره ایمیل های جنجالی هیلاری کلینتون نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری با افزایش چشمگیری روبرو شده است.

پس از آنکه انتشار نامه جیمز کومی، رئیس پلیس فدرال آمریکا - اف بی  ای - موج تازه ای از جنجال بر سر استفاده هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه پیشین و نامزد کنونی حزب دموکرات امریکا از ایمیل شخصی اش برای ارسال اسناد محرمانه به راه انداخت، او اظهار داشت چنین اقدامی در آستانه برگزاری انتخابات، بی سابقه است.

کلینتون که در یکی از سخنرانی های انتخاباتی اش در شهر دیتونا بیچ واقع در ایالت فلوریدا سخن می گفت، نامه رئیس اف بی آی را به شدت نگران کننده خواند و گفت: بسیار عجیب است که چنین نامه ای با اطلاعات کم درست پیش از انتخابات ریاست جمهوری منتشر می شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد از کامی خواسته شده است هر چه سریع تر موضوع را آشکار  و همه چیز را رو کند.

شاخص ارزش دلار آمریکا نیز با 0.08 درصد افزایش به بیش از 98.42 واحد رسیده است. شاخص سهام در بازارهای آسیا نیز پس از انتشار خبر مربوط به تحولات انتخاباتی آمریکا و تحقیقات اف بی آی از ایمیل های کلینتون با افت 0.3 درصدی روبرو شده است.

نشست فدرال رزرو در حالی برگزار خواهد شد که تازه ترین آمارها نشان می دهد رشد اقتصادی آمریکا در سه ماه سوم امسال به بالاترین سطح در 2 سال اخیر رسیده است.

برپایه گزارش سایت طلا نرخ تورم آلمان نیز طی ماه اکتبر بیشتر از انتظارات افزایش یافته است و به بالاترین حد در 2 سال گذشته رسیده است. این خبر خوبی برای بانک مرکزی اروپا بوده است که قصد دارد با اجرای سیاست های انبساطی پولی نرخ تورم را در منطقه یورو افزایش دهد.

به نظر می رسد قیمت طلا در کوتاه مدت تحت تاثیر نتایج نشست فدرال رزرو آمریکا، تحولات سیاسی مربوط به انتخابات ریاست جمهوری این کشور قرار خواهد داشت. انتشار آمارهای مهم اقتصادی آمریکا و منطقه یورو نیز عامل مهم دیگری است که بر قیمت طلا موثر خواهد بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها