کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

خودرو در بازار همچنان خریدار ندارد


کد خبر : ۲۹۵۸پنجشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۸:۲۶۶۲۳۴ بازدید

بازار خودرو با اتمام ماه‌های محرم و صفر نیز شاهد رونق معاملات نبود تا به این ترتیب رکود در این بازار همچنان ادامه داشته باشد.

بازار خودرو با اتمام ماه‌های محرم و صفر نیز شاهد رونق معاملات نبود تا به این ترتیب رکود در این بازار همچنان ادامه داشته باشد. به گفته فعالان بازار در حال حاضر رکود خرید و فروش در خودروهای وارداتی بسیار بیشتر از خودروهای داخلی است و خرید و فروش خودروهای داخلی کمابیش ادامه دارد. فعالان بازار عقیده دارند رکود خرید و فروش در محصولات وارداتی باعث افت نسبی قیمت آنها شده این در حالی است که افت قیمت خودروهای داخلی نیز طی هفته‌های گذشته ادامه داشت. 

یک فعال بازار خودرو در این رابطه می‌گوید: رکود خارجی‌ها طی هفته گذشته بیشتر از داخلی‌ها بوده و به همین دلیل آنها با افت قیمت همراه بوده‌اند. این فعال بازار در ادامه می‌گوید: خودروهای داخلی از نظر قیمتی ثبات داشته‌اند و معاملات آنها هم بسیار ضعیف پیش رفته است. به نظر می‌رسد حالا بازار خودرو با کمبود عرضه مواجه نیست؛ بلکه با بی‌تمایلی مشتریان برای خرید خودرو مواجه است، موضوعی که بسیار مهم جلوه می‌کند.

در این زمینه برخی دیگر از فعالان بازار عقیده دارند که در حال حاضر در بازار ، خودرو زیاد است، اما این مشتری است که در بازاری اینچنین راکد کمیاب شده است، اما نبود مشتری در بازار خودرو به این معنا نیست که این بازار مطلقا بدون مشتری است، اتفاقا بازار خودروی ایران در حال حاضر مشتریان بالقوه فراوانی دارد که به‌دلیل افزایش ناگهانی قیمت‌ها یا قدرت خرید خود را از دست داده‌اند یا با توجه به افزایش شدید قیمت‌ها از کیفیت خودروها توقع بیشتری دارند. به این ترتیب به نظر می‌رسد بسیاری از مشتری‌های این بازار نیز در اعتراض به ناهمخوانی قیمت‌ها و کیفیت خودروها دست از خرید کشیده‌اند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها