کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پزشک تبریزی به قتل همسر و مادر همسرش اعتراف کرد


کد خبر : ۲۹۵۵۹یکشنبه، ۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳:۲۲۳۲۵۵ بازدید

یک منبع آگاه اظهار داشت: پزشک تبریزی که ادعا می شد همسر و مادر همسرش بر اثر خوردن غذای نذری فوت کرده‌اند، به دست داشتن در قتل این دو اعتراف کرده است.

0uvkv549ezdqxwn7y7.jpg

یک منبع آگاه اظهار داشت: پزشک تبریزی که ادعا می شد همسر و مادر همسرش بر اثر خوردن غذای نذری فوت کرده‌اند، به دست داشتن در قتل این دو اعتراف کرده است.

17 مهرماه خبری مبنی بر فوت چند تن از اعضای خانواده پزشک تبریزی در رسانه‌ها پخش شد؛ این پزشک به خاطر تجویز نسخه‌های خوش خط، توصیه به گوش دادن صدای شجریان برای بهبود بیماری و تقبل هزینه درمان برخی از بیمارانش در فضای مجازی به شهرت رسیده بود.

در این حادثه عنوان شد غذای نذری که در درمانگاه پزشک تبریزی توزیع شده بود، مسموم بوده و موجب فوت ۲ نفر از اعضای خانواده وی شده است.

اواسط مهر ماه امسال بود که خبر عجیبی در شبکه‌های اجتماعی پیچید و بسیاری را در شوک فرو برد؛ خبری که حاکی از مرگ همسر و مادر بزرگ پزشکی بود که مدتی قبل به عنوان پزشک خوش خط تبریزی معروف شده بود و عکسی از نسخه دست‌نویس وی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شد.

بر اساس خبر اعلام شده، مرگ همسر و مادربزرگ این پزشک در حالی اتفاق افتاده بود که این پزشک، تعدادی غذای نذری را به خانه برده بود و این دو زن پس از خوردن نذری، دچار مسمومیت شده و این مسمومیت نهایتاً به مرگ‌شان ختم شد. این خبر تا جایی در جامعه دست به دست شد که وزیر بهداشت در پیامی مرگ همسر و مادر بزرگ دکتر صلحی (پزشک معروف تبریزی) را تسلیت گفت و خواستار پیگیری سریع موضوع توسط رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز شد.

اما اطلاعات به دست آمده از یک منبع آگاه در این پرونده حاکی است که بخش مهمی از جزئیات این حادثه دروغ بوده است که کذب بودن جزئیات مرگ این دو و شایعه بازداشت این پزشک در جریان مرگ دو عضو خانواده‌اش، نشان می‌دهد اصل موضوع با آنچه تا به امروز مطرح می‌شده، کاملاً متفاوت است.

این منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با تأیید خبر بازداشت این پزشک تبریزی به عنوان یکی از مظنونین اصلی قتل همسر و مادر بزرگش گفت: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد گرچه مرگ این مقتولان بر اثر مسمومیت رخ داده است ولی بر خلاف ادعاهای مطرح شده، پای هیچ غذای نذری در میان نبوده است.

وی ادامه داد:در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که این پزشک تبریزی، شخصاً مبادرت به تهیه غذا از یکی از کترینگ‌های شهر تبریز کرده است و غذای مسمومی که باعث مرگ این دو زن شده به هیچ وجه، نذری نبوده است.

به گفته این منبع آگاه در حال حاضر تحقیقات تکمیلی برای مشخص شدن ابعاد تاریک این پرونده ادامه دارد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها