کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

آژانش مسافرتی جا اینجاس
کیان برنا
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
نیسان
کانال تلگرام ایران جیب

پژو 508 گرانترین محصول ایران‌خودرو در مقابل رقبا + جدول

کدخبر:۲۹۵۴۶سه شنبه، ۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷:۵۴۴۹۸۴۱ بازدید

باشگاه سدان‌های خانوادگی نیمه لوکس در ایران با اینکه اعضای زیادی دارد اما ازمیان آن‌ها تنها چندنام مورد توجه قرارگرفته‌اند. حالا سروصدای عضو جدید ...
پژو 508 گرانترین محصول ایران‌خودرو در مقابل رقبا + جدول

باشگاه سدان‌های خانوادگی نیمه لوکس در ایران با اینکه اعضای زیادی دارد اما ازمیان آن‌ها تنها چندنام مورد توجه قرارگرفته‌اند. حالا سروصدای عضو جدید این باشگاه بتدریج به گوش می‌رسد؛ عضوی که مثل اکثر تازه‌واردهای ایران، اصالتی فرانسوی دارد: پژو 508 بزودی وارد بازار ایران می‌شود.

 
508؛ لوکس‌ترین سدان پژو

انگار خود پژو هم برای ورود به بازار سدان‌های بزرگ نیمه‌لوکس تردید داشت. از پژو 607 بگیرید تا نسخه کوچکتر آن یعنی پژو 407 هیچکدام مدل موفقی برای پژو نبودند. پژو 607 کمتر از 5 سال بعد از ورودش دچار کاهش فروش شد و از آن تاریخ به بعد هرسال کمتر از سال قبلش می‌فروخت تا اینکه در 2010 پژو به عمرش پایان داد.
 
پژو 607
 پژو 607 قبل از 2000 میلادی وارد بازار شد

پژو 407 هم سرنوشتی مشابه 607 داشت ولی با این تفاوت که آمدنش بسیار موفق‌تر از 607 ولی رفتنش بسیار بدتر از 607 بود! پژو 407 تنها 2 سال بعد از ورودش با استقبال بازار روبرو شد اما از سال سوم 143% کاهش فروش داشت و نهایتا از آن زمان تا پایان عمرش، یعنی تا 2010، در هیچ سالی با افزایش فروش مواجه نشد.
 

پژو 407
 عرضه پژو 407 از سال 2004 شروع شد

 

تجربه ناموفق 607 و 407 ، پژو را محافظه‌کارتر از قبل کرد. می‌پرسید چرا؟ چون مدل 408 را به بازار فرستاد؛ پژو 408 درست بعد از توقف تولید 407 به بازار آمد و با توجه به نامش همه تصور کردند جانشین 407 است ولی چنین نبود؛ پژو 408 در حقیقت نسخه سدان را برای هاچ‌بک 308 داشت و هردو از یک پلتفرم بهره می‌بردند. دلیل دوم آن به بازار بسیار محدود 408 برمی‌گردد؛ پژو هیچگاه 408 را به بازار رقابتی اروپای غربی نفرستاد ولی در عوض 3 خط تولید برای آن در آسیا زد!

 

 پژو 408
 پژو 408 محصول سال 2010 است و از 2014 نیز نسل دوم آن به بازار آمد. (تصویر متعلق به نسل اول است)

 
متولد 2011 ؛ به روزشده برای 2015

یکسال بعد از شروع تولید 408 در چین، خبر تولید پژو 508 در همه رسانه‌های اروپایی پیچید. می‌دانید چرا؟ چون در نامش عدد 5 داشت! تاقبل از آمدن 508 اروپایی‌ها حدود دو دهه بود هیچ پژویی ندیده بودند که نامش با حرف 5 شروع شود. به هرحال بعد از رونمایی 508 در نمایشگاه پاریس 2010 این فرانسوی از ابتدای 2011 تحویل مشتریان شد. چندین ماه بعد نیز نسخه استیشن آن با نام 508SW و سال 2013 نیز نسخه استیشن هیبریدی آن با نام 508RXH تولید شد.

اما 508 در راه ایران، محصول 2014 و مدل 2015 است. پژو در اواخر 2014 اولین فیس‌لیفت 508 را معرفی کرد؛ تولید این فیس‌لیفت از سپتامبر 2014 در فرانسه و سپس از ژانویه 2015 در چین آغاز شد. هدف پژو از این فیس‌لیفت یکسان‌سازی ظاهر 508 با مدل‌های جدید 108 و 308 بود.

پژو 508

مهم‌ترین ویژگی‌ 508 فیس‌لیفت در تغییر جلوپنجره و چراغ‌ها، استفاده از دی‌لایت و همچنین سپرها و رینگ‌های جدید خلاصه می‌شد. در این فیس‌لیفت اکثر جزئیات کابین دست‌نخورده باقی ماند و پژو فقط صفحه کیلومتر و بخش‌هایی از کنسول وسط آن را مجددا طراحی کرد.

PEUGEOT 508 2016

از آنجایی که 508 پرچمدار سدان‌های پژو بود، فرانسوی‌ها برای فیس‌لیفت آن سطح امکاناتش را بالاتر بردند؛ چیزهایی مثل مانیتور 7 اینچی لمسی با امکان اتصال به اپلیکیشن‌های Peugeot Connect ، تهویه اتومات چهارگانه، سیستم صوتی JBL ، دوربین عقب و هشداردهنده نقطه کور ازجمله امکاناتی هستند که تاقبل از فیس‌لیفت 2015 در دسترس مشتریان پژو 508 قرار نداشت.

در بخش فنی نیز فیس‌لیفت 2015 این پژو به دو انجین جدید مجهز شد؛ یکی انجین بنزینی 1.6 لیتری THP165 و دیگری انجین 2.0 لیتری دیزلی BlueHDi180. حالا که صحبت از انجین شد باید بگوییم که پژو صرف‌نظر از انجین‌های دیزلی، 4 انجین بنزینی هم برای 508 درنظر گرفته است ولی از آنجایی که هم در نمایشگاه توانمندی‌های صنعت خودرو تهران (اسفند 94) و هم در نمایشگاه مشهد، پژو 508 با انجین 1.6 لیتری در غرفه ایران خودرو به نمایش گذاشته شده بود ماهم فرض می‌کنیم که این خودروی دیفرانسیل جلو با همین انجین وارد ایران می‌شود. همچنین در نمایشگاه مشهد، پژو 508 دارای امکانات زیر بود:

  • رینگ 18 اینچی، دی‌لایت، اتولایت
  • کنترل پایداری، کمکی حرکت در شیب
  • 6 ایربگ، سنسور عقب، دوربین عقب
  • تنظیم برقی صندلی‌های جلو، روکش چرمی صندلی‌ها
  • ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، کروز کنترل، مانیتور لمسی
  • سانروف، آینه‌های تاشو برقی، سنسور باران
     

کابین پژو 508

رکورددار فروش خارجی پژو

مجموع فروش جهانی پژو 508 در سال 2015 از مرز 370 هزار دستگاه گذشت؛ پژو در آن سال با اعلام این خبر گفت بازار چین، که از 2013 پرفروش‌ترین بازار 508 است، بیش از 36% مجموع تولید 508 را فروخته که تاکنون برای پژو سابقه نداشته است. به عبارت دیگر 508 نخستین محصول پژوست که فروش خارجی‌اش بیشتر از فروش آن در خود کشور فرانسه بود.
 
پژو 508 ؛ اولین وارداتی ایکاپ

در اواسط زمستان امسال و همزمان با شروع تولید پژو 2008 در ایران، ایکاپ (شرکت مشترک ایران خودرو و پژو) قصد واردات 508 فیس‌لیفت را دارد. به دلیل قیمت بالایی که 508 در ایران خواهد داشت، تولید آن برای ایکاپ، ریسک خطرناکی است و به همین دلیل ایکاپ قصد واردات آن را دارد تا استقبال مشتریان ایرانی را بسنجند.
 


 

چه قیمتی دارد؟
 
واردات پژو 508 به بازار ایران آن هم در محدوده قیمتی سدان‌های نیمه‌لوکس، نشان‌دهنده اعتمادبه نفس بالای پژوسیتروئن نیست؛ نشانه زیرکی اوست! فرانسوی‌ها خوب می‌دانند که عرضه یک پژوی 160 میلیونی برای مشتریان ایرانی قابل قبول نیست اما آن روی سکه را هم باید دید. پژوسیتروئن شاید فروش مناسبی از جانب 508 در ایران نداشته باشد ولی کافی است تصور کنیم که اگر وسوسه تولیدش را در سر داشته باشد چه اتفاق بزرگی در بازار ایران رخ می‌دهد؛ آن وقت پژو 508 می‌ماند و چهار رقیبی که حداقل 40 میلیون تومان از 508 گران‌ترند!

ضمن اینکه تجربه واردات رنو تلیسمان ثابت کرد که با جلب اعتماد مشتریان می‌توان آن‌ها را مجاب کرد تا حتی 185 میلیون تومان برای یک فرانسوی هزینه کنند. هنوز برای قضاوت در مورد موفقیت یا شکست پژو 508 بسیار زود است. پس همچنان باید منتظر آینده بمانیم.
 

  508 Talisman Sonata LF Optima JF Camry
  508 Talisman Sonata LF Optima JF Camry
انجین 1.6L-Turbo 1.6L-Turbo 2.4L 2.4L 2.5L
قدرت 165hp 190hp 185hp 185hp 181hp
گشتاور 240nm 260nm 241nm 241nm 235nm
گیربکس 6 اتومات 7 دوکلاچه 6 اتومات 6 اتومات 6 اتومات
فاصله محوری 2.81m 2.81m 2.80m 2.80m 2.77m
حجم باک 70L 51L 70L 70L 70L
حجم صندوق 475L 608L 462L 510L 436L
سرعت 210km/h 237km/h - 210km/h 220km/h
مصرف شهری 7.5L 7.5L 12.1L 9.4L 9.4L
مصرف جاده‌ای 4.8L 4.6L 6.3L 6.3L 6.7L
مصرف ترکیبی 5.8L 5.6L 8.3L 7.8L 8.4L
قیمت نمایندگی

165 تا 180 (احتمالی)

185 180 180 170-195

- کالایاب خودرو
بلیط هواپیما



دیدگاه ها

lمهیار: 1395/8/909:18:06،
637
186
کمری تو این قیمت بهتر و باکیفیت تره
خشایار: 1395/8/909:38:01،
204
65
ایرانجیب عزیز کمری هیبرید که با اینا هم قیمت نیستش
شایان: 1395/8/909:46:18،
313
85
با اینکه کمری با اینا هم قیمت نیست و حدود 230 میلیونه تو بازار ... ولی انتخاب اول من کمری هستش و انتخاب دومم تالیسمان
نامور: 1395/8/910:02:26،
223
51
شتاب رنو تلیسمان: 7.7 ثانیه

بقیه رو نمیدونم
رانا: 1395/8/910:03:52،
203
104
شبیه رانای باد کرده است
کیا: 1395/8/910:12:19،
221
74
خوب میدونید فرانسوی ها دیدن مردم عزیز و با فکر ایران دارن 50 میلیون میدن ال لگن سوار میشن، 40 میلیون برا 206 چینی میدن، میگن 508 هم 180 میلیون بگیم این مردم میخرن
تالیسمان: 1395/8/910:25:35،
277
102
جادوگر رنو همه را به احترام وا داشته است.
رنو نشان داد که دود از کنده بلند میشود.
شهروند: 1395/8/910:27:20،
105
87
من حتما ۵ تا ازش میخرم
خیلی به صرفه و اقتصادی هست انصافا !!
نکته سنج: 1395/8/910:33:11،
122
44
143% کاهش فروش یعنی چی؟!!؟!؟!؟
حسین : 1395/8/910:33:14،
172
65
حداقل رنو با یک شرکت درست و حسابی به نام نیسان جوینت شده که نقاط ظعفش رو ترمیم کنه ولی پژو با سیتروئن که از خودش بدتره.
فرزاد: 1395/8/910:44:42،
221
72
ای جانم تلیسمان،قدرت و گشتاور و مصرف و فاصله محور و 7کلاچ دوبل رو حال کن،بقیه باید به احترامش تعظیم کنن
بابك: 1395/8/910:48:08،
189
86
سرور جاده ها تاليسمان
استاااد: 1395/8/911:39:09،
191
70
يه نگاه ساده به جدول بندازي ميفهمي كه رنو تاليسمان با اختلاف بسيار زيادي از بقيه سره ... عاليه

مهیار: 1395/8/911:47:20،
97
37
کمری 230 میلیونه
اپتیما نیو هم 200 میلیونه
پس اختلاف قیمتشون خیلی زیاده و رقیبش نیستند
کمالی: 1395/8/911:55:00،
122
61
اینو به زور بتونن 160 بفروشن با این قیافه بیشتر نمی خرنش و تو بازار ایران شکست می خوره. کسی بخواد بیشتر از این پول بده میره سراغ اپتیما
ایرانی: 1395/8/912:31:14،
122
112
تا تویوتا هست هرگز حرفی برای گفتن نداره ماشین فرانسه ای و چینی و داخلی فقط خرابی و خرج داره برای مالک
حمید: 1395/8/913:30:46،
99
238
تالیسمان اصلا در حد واندازه اپتیماو آزرا نیست.
مهران: 1395/8/914:16:27،
129
94
جک s5 +++++

یا

هایما -----
ممد: 1395/8/915:04:21،
146
59


واقعا رنو تلیسـمان در کلاس خودش یک خودروی خیلی خوب از لحاظ سواری نرم و بدون صدا.
کم مصرف با قدرت بیشتر از رقبا و عملکرد خوب گیربکس به واسطه سیستم تعویض دنده اتومات دو کلاچه و کیفیت قطعات عمری و همچنین شکل ظاهری مناسب و رسمی تونسته نظرهای زیادی رو به خودش جلب کنه


...
حمید: 1395/8/1013:41:28،
106
50
واسه ایران موتور تنفس طبیعی بهتره درد سرش هم کمتره
اما در کل
1- کمری بنزینی (هیبرید رقیب اینا نیس)
2- تلیسمان E3
3- اپتیما
3.1 - سوناتا
4- پژو 508
مردم مظلوم: 1396/1/813:06:18،
38
35
آخه این چه لوکسیه که سانروف نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Hami: 1396/1/813:46:04،
45
38
اگر جدول درست باشه كه هست كمري تو همه چي از أسب بخار تا مصرف و از بقيه پايين تره به علاوه طراحي ضعيف كه ارزش خريدش رو پايين مياره تويوتا فقط بدرد خارجي ها ميخوره كه با قيمت پايين ميخرن ن اينجا كه گزينه هاي بهتري هست
علي: 1396/1/814:41:10،
57
30
خيابونا پر تاليسمان همه تاليسمان مي خرند خخخخخخخخخ
ناشناس: 1396/1/817:16:10،
55
31
تلسیمان سرور جاده هستش؟ داداش میشه بفرمایین کدوم جاده ؟ ما که تو جاده میریم این ماشین رو نمیبینیم حتما شب ها میان که ریا نشه.
حسین: 1396/1/819:44:49،
53
31
تمام ماشینهای ایران خودرو و تمام چینی ها زباله هستند ، هم خودشون و هم آپشن های زباله و‌مسخرشون ، اکثر کره ای ها و فرانسوی ها هم اصلا مالی نیستن هم خودشون و آپشن های مسخرشون ، ماشین فقط آلمان و ژاپن مخصوصا بنز و تویوتا ، بنز که گرونه و با اینها قابل مقایسه نیست ، موتور وگیربکس تویوتا به تنهایی از یک لگن کامل فول آپشن کره و فرانسه ارزشمند تر است ، آسایش و لذت رانندگی و کیفیت و دوام و خیال راحت رو فدای آپشن بازی نکنید .
امیر سالار: 1396/1/900:58:10،
38
26
تو هر کشوری یه برند طرفدار داره تو همین کشور جنگ زده افغانستان غیر از تویوتا ولکسوس هیچ ماشینی را قبول ندارند تو ایران پژو طرفدار نداره
رضا: 1396/1/915:27:59،
37
34
تالیسمان یک گاری بی مصرف فرانسوی است ، که بعد ۲ یا ۳ سال تبدیل به لگنی پرخرج و خراب شونده میشود و پس از لو رفتن کیفیت و دوام افتضاحش به سرنوشت رنو سفران دچار میشود ... رنوسفران هم اولش به نظر خوب میومد ولی بشدت شکست خورد .
امیر: 1396/1/915:39:31،
38
24
فقط محض اطلاع اونائی که از 405 و پارس ایران خودرو بالاتر سوار نشدند میگم که این خودرو در آلمان، بله آلمان به عنوان با کیفیت ترین ماشین انتخاب شده میدونی یعنی چی، پژو 3008 به عنوان با ارزش ترین خودرو انتخاب شد که تو همون رنج قیمتی تویوتا CHR اگه اشتباه نکنم پنجم شد و ولوو سوم. چشم ها را باید شست..جور دیگر باید دید. بخصوص نسبت به محصولات پژو مگه اینکه حداقل یه بار سوار این ماشینا شده باشی یا حداقل اینکه غرض ورزی نداشته باشی،اونوقت نظر بدی.
خرمی: 1395/8/909:19:24،
92
134
ایرانجیب جان نگفتی چقدر از نگین خودرو گرفتی؟؟
مهدی: 1395/8/909:42:46،
94
54
این چه مقایسه ای بود آخه ؟؟؟؟ داداچ کمری 230 میلیونه ،
علی: 1395/8/910:17:44،
90
38
ایرانجیب جان اون قیمت دادنت منو کشته،،، کی گفته کمری هیبرید 170 میلیونه ؟؟؟ والا ما هر کمری هیبریدی که تو بازار میبینیم بالای 220 میلیونه.. عجبا
علی: 1395/8/1319:04:34،
50
30
به نظر من کسی که بخواد ماشین بالای 100 میلیون بخره حماقت محضه که ماشین تولید داخلی بخره.
کافیه یه کم تحقیق کنه تا با نمونه های وارداتی با کیفیت آشنا شه.
در کل امیدوارم تو هر سطحی بهترین رو انتخاب کنید.
پاسخ به مهدی: 1396/1/901:20:45،
30
25
دوست عزیز تو بازار جهانی همه این ماشینا توی یه سگمنت هستن چه از لحاظ قیمت و چه از لحاظ فنی، اینکه میبینی کمری 230 تومنه و تلیسمان 180 تومن علتش قیمت گذاری تخیلی کمری هست ، البته قیمت تمام خودروها تو ایران تخیلی هست ولی کمری بیشتر.
m: 1395/8/909:20:11،
143
59
حواستون هست پژوهر چی لگنه و نمیتونه تو بازار جهانی بفروشه رو میاد میکنه تو پاچمون؟
حسن: 1396/1/819:29:48،
30
25
تندر پلاس قيمتش ٤٧٣٠٠ ميخريم بقيشو ميريم كارافريني
مزدک: 1395/8/909:20:23،
136
59
بیخیال
پژو ۱۸۰ میلیون با موتور ۱.۶ لیتری و هزینه بالا!!!
اگر بخوام خودمو مسخره کنم ماشین چینی بهتره
خودشم: 1395/8/1213:44:26،
40
47
توربو داداش
شهروند: 1395/8/909:24:17،
135
38
اگه بصورت سی کی دی وارد بشه و مونتاژبشه باید حدود قیمتی بین 100 تا 120 میلیون داشته باشه که دراونصورت احتمال موفقیتش زیاده.وگرنه بعیده باقیمت 160 میلیون درایران موفق بشه .
سعید: 1395/8/909:24:23،
107
42
هیچ ماشینی تو ایران با قیمت مناسب عرضه نمیشه تا بازار بقیه ماشیناشون کساد نشه
همه ماشینا چه ایرانی چه خارجی به قیمتشون اصلا نمیارزه
تا وقتی رقابت آزاد نباشه همینه
هر کی هم میخره مجبوریه
آفرودر حرفه ای اصل: 1395/8/910:08:46،
73
42
در تکمیل حرفات وارداتو که تقریبا انحصاری شرکتا کلاهبردارشون کردن از اونور اپتبما و سوناتا و اسپورتیج اونقد رو دستشون مونده که حاضر نیستن فول آپشن توربو رو که تعرفه حجم موتوریشون کمتر از 2400 سی سی می خوره و قیمتش برابر همین مدلا در میاد وارد کنن تا ملت یه ماشینی سوار شن که واقعن گاز بخوره این دیگه هیچ ربطی به محدودیت 2500 سی سی هم نداره!!
تحریم: 1395/8/909:25:34،
106
39
با این قیمت حتما شکست می خوره !!!
علیرضا: 1395/8/909:26:23،
101
48
تالیسمان 7 دنده دو کلاچه هست ولی اون یکیا 6 دنده هستن ، ایول ... راستی کمری هیبرید هم قیمت اینا نیستا که باهم مقایسشون میکنید ،، کمری هیبرید فول ساخت آمریکا مدل 2016 بین 225 تا 230 میلیون معامله میشه
آریا: 1395/8/909:26:43،
144
59
شک نکنید این شیر خسته فرانسوی حتی جلوی هموطن نورسیده خودش یعنی رنو تالیسمان کم میاره چه برسه به کره ایها و ژاپنی هایی که تو این سالها خیلی خوب جا افتادند مگه ویرانخودرو سرعقل بیاد و قیمت 508 رو به زیر 150 میلیون برسونه که در اونصورت برگ برنده میفته دست پژو
منتقد: 1395/8/909:56:09،
96
47
من خودم به شخصه ماشینی رو میخرم که خدمات پس از فروش داشته باشه و برای قطعات یدکی مشکلی نداشته باشم. مثلا تویوتا را که هر مدلی بخری تا حداقل بیست سال خیالت راحته که قطعاتش به راحتی گیر میاد. اگه شک دارید این نظر از خریداران پژو 407 بپرسید که الان در به در یه قطعه هستند.
جواب: 1395/8/910:29:42،
114
69
حتی پژو هم از کره ای ها بهتره چه برسه به رنو که کره ای ها رو اصلا عددی حساب نمیکنه.
رنو با تالیسمان به بقیه نشان داد که هر کار دوست داشته باشه میتونه انجام بده.بستگی داره چی به صلاح و منفعتش باشه.
پاسخ به جواب: 1395/8/912:57:39،
71
83
آره عزیزم پژوه زپرتی از کره ای ها بهتره نشون به این نشون که405 از سوناتا بهتره ! اصلا هم واشر سر سیلندر نمی سوزونه !!!!!!! تو خوش باش !
پژمان: 1395/8/918:18:51،
76
66
اگر ماشین فرانسوی خوب بود تو دنیا اینقدر فروشش کم نبود، فروش یک برند کره چند برابر پژو، سیتروین و رنو هست
Amir: 1395/11/1807:03:08،
53
36
من ٦ سال پژو ٤٠٧ دارم و تا حالا مشكل قطعات نداشتم و قطعاتش هم از ماشيناى كره اى ارزونتره اين ماشين مونتاژ فرانسه هست و به اين زوديا خراب نميشه كه نياز به خدمات پس از فروش داشته باشه
شما واقعا پژو ٤٠٥ كه ماشين ٣٠ سال پيشه و ايران فرغون موتورشو زده با سوناتا مقايسه ميكنيد؟ البته ماشيناي كره اى جزء ماشين هاى پر استهلاك هستن
ضمنا تو بازار جهانى 508 خيلى گرونتر از سوناتا و اپتيما هستش كلا ماشيناى اروپايي مثل فولكس پاسات، اوپل اينسيگنيا ، پژو 508، رنو تاليسمان از ماشيناى آسيايي گرونتره
پاسخ به پژمان: 1396/1/814:04:23،
41
42
جیگر باهوش دکتر
برو امار فروش رنو رو با کره ای ها مقایسه کن بعد بیا اینجا چرت و پرت بگو
پژو و رنو بیشتر از یک قرنه که خودرو تولید میکنن
رنو تو مسابقات فرمول شرکت میکنه
پژو تو مسابقات لمانز و داکار و رالی قهرمان جهان هست همیشه
بعد میای با کره ای ها مقایسه میکنی؟
احسان: 1396/1/816:06:15،
42
28
جواب پژمان:
قبل صحبت اطلاعاتتو آپدیت کن. از نظر فروش جهانی رنکینگ برندها به این صورت هست، و مجموع فروش هیوندای و کیا حدود ۸میلیون و مجموع فروش ۳ برند فرانسوی حدود ۵.۵میلیون هست. حالا اون چند برابر رو از کجا آوردی؟ ضمنا در اروپا اصلا فروش خوبی ندارن کره ای ها
۱- تویوتا
۲- فولکس
۳- فورد
۴- نیسان
۵-هیوندای
۶- هوندا
۷- شورولت
۸- کیا
۹- رنو
۱۰- مرسدس
۱۱- پژو
۱۲- بی ام و
۱۳- آئودی
۱۴- مزدا
۱۵- فیات
سهیل: 1395/8/909:28:49،
139
53
نسبت به زیبایی، کیفیت و پرفورمنس، تلیسمان یه سر و گردن از همشون بالاتره
مصرف سوختش فوق العادس
rj: 1395/8/909:29:09،
62
71
گرونه موافقه با قیمت 130 تا 150
موافقم++++
مخالفم----
کیارش: 1395/8/909:31:51،
110
54
پژو باید برود، پیش ژاپنی ها و آلمانی ها شاگردی !!!!
صادق: 1395/8/909:32:11،
122
60
كسي كه كيا و رنو رو ول كنه بياد پژو بخره حالش خوب نيست.
شهروند ایرانی: 1395/8/909:36:23،
70
47
پژو با سابقه ای که در تحریم های اخیر داشته نباید بهش اجازه وارد شدن به بازار ایران رو بدن.
همین الانشم محصولات پژو ایرانخودرو 3 برابر قیمت دارن.ارزش خرید ندارن.
ضمنا طراحی 508 اصلا قابل مقایسه با محصولات هیوندا و کیا و تویوتا نیست.
Ho3ein: 1395/8/910:05:41،
63
44
سوناتا 12.1 لیتر بقیه زیر 10 لیتر!! عجبز
said: 1395/8/910:17:07،
105
58
رنو تالیسمن تو رنج خودش یه چیز دیگه اس
حسین: 1395/8/910:25:48،
81
56
تو این كلاس بهترین خودرو مزدا 6 كه متاسفانه وارد كشور نمیشه جز مناطقه ازاد :|
منطقي: 1395/8/910:26:12،
69
36
درمورد ايمني هم صحبت نكرد كه سوناتا LF چهار ستاره و كمري و تليسمان و اپتيما پنج ستاره هستن
امیر: 1395/8/910:27:10،
59
58
در بازه 180 میلیون تومان قطعا کمری و اپتیما انتخاب
منطقی تری نسبت به پژو 508 هستند و امار فروش بالای انها در امریکا گواه شایستگی انهاست.ایرانخودرو زمانی
407 را هم وارد بازار کرد ولی به علت عدم استقبال در
بازار موفق به ادامه فروش ان نشد!!
منطقي: 1395/8/910:28:38،
81
38
به نظر تليسمان و كمري نسبت به بقيه انتخاب بهتري باشن كه البته كمري حدود ٥٠ تؤمن از بقيه گرونتره
ناشناس: 1395/8/910:35:34،
60
74
چه تلیسمان چه این پژو بعد چند سال مشکل لوازم یدکی پیدا میکنند. الان ببینین ایرانخودایرانخودروخدماتی رو به 407 یا کیزاشی میده. مشکل هم ربطی به ایران نداره کلا در همه دنیا اکثر مردم تویوتا رو به همه برندهای متوسط ترجیح میدن چون تویوتا پر تیراژ تولید میشه سالها بعد لوازمش هم راحت گیر میاد
ناصر: 1395/8/911:05:36،
88
48
قطعا تالیسمان مشکلی نخواهد داشت زیرا علاوه بر حضور مستقیم رنو در بازار ایران ،نگین هم در حال حاضر خوب ساپورتش می کنه ،همچنین یکی از مهمترین پایگاههای رنو در دنیا یعنی ترکیه کنار ماست.من یک قطعه برا فلوینس می خواستم یک روزه برام از ترکیه هوایی اومد.
جواب ناشناس: 1395/8/912:14:02،
74
39
داداش مگه اخبار رو دنبال نمیکنی ؟؟؟ مدیران رنو وعده دادن که قرار حضور خیلی پر رنگی در ایران داشته باشن ... خود رنو گفت چنتا متخصص فرستاده بوده ایران که دوسال رو بنزین ایران تحقیق میکردند، اینجور که بوش میاد رنو تصمیم داره نبض بازار ایران رو تو دستش بگیره.. این یعنی فراوانی قطعات یعنی افزایش نمایندگی های رنو ،
ناشناس: 1395/8/916:56:54،
56
43
جواب ناصر. یعنی تو ایران قطعه فلوئنس نبود حتی نگین خودرو هم تو انبارش نداشت از ترکیه آوردن؟ شما تهرانی اگه یکی تو یه شهر دور رنو داشته باشه باید چیکار کنه؟
تازه فلوئنس چرا خراب شده در حالیکه یه دو سالی اومده. ماشین باید ده سال کار کنه خراب نشه که قطعه اساسی بخواد.
شروین: 1395/8/913:02:07،
71
58
واقعا کسی هست سوناتا و اپتیما و کمری و جولیتا و جی تی 86 و و و ول کنه بره "پژو" بخره ؟
دلال: 1395/8/913:27:33،
39
45
يه مسابقه اس ام اسي از تلوزيون ميزان با يه دهم پول جمع شده از طريق پيام ها هفته اي چند تا جايزه ميدن.
اوني هم كه برنده ميشه راضي راضيه.يه مدتي كه بگذره كم كم تو خيابونا زياد ميشه شايعه ميشه خيلي ماشين خوبيه خوب جواب داده. نهايتا مردم بصورت خود جوش با خريد حركتو ادامه ميدن.
IQ: 1395/8/1213:46:08،
32
35
شایعه؟!
مدبر: 1396/1/908:33:11،
28
22
میگم برادر آخه یه ماشین اونم فلوئنس چی هستش که از ترکیه براش قطعه بیاد اونم هوایی
تهرانى: 1395/8/913:35:22،
58
50
من دسته دوم 508 خريدم 162000 تا رفته ... راضى هستم سواريش خوبه . البته هيچكدام از ماشيناى ديگه كه اينجا مقايسه كرده رو من سوار نشدم.
شاهین: 1395/8/913:55:24،
59
58
توی این چندتا من اپتیما رو انتخاب میکنم
عالیه
exterme: 1395/8/913:59:37،
75
50
تو خود فرانسه و کشورای دیگه اروپایی پژو 508 رو با تالیسمان مقایسه و هم رده میدونن خیلی از مطالب و ویدئو هاش هم هست میتونید برید ببینید.چ
اما اینجا بحث برند سازی پیش میاد که اکثریت مردم در ناخوداگاه خودشون نسبت به پژو بی اعتماد شدن دلیلش هم ایران خودرو با تولیدات مضخرفش با نام پژو هستش.
مطمئن باشین که کیفیت و لذت سواری 508 از بقیه خودرو های قید شده به جز تالیسمان خیلی خیلی بهتره.
اما بازم افسوس که چون ایران خودرو پشتش هست این پروژه از پیش شکست خوردست.
امین: 1395/8/914:10:03،
62
51
هر چی تلاش میکنم از این ۵۰۸ خوشم بیاد نمیتونم
ویرو گردی: 1395/8/914:38:36،
49
43
خیال کردیم محصول جدید آوردن اما بازم پژو طبق رویه قبل و بر خلاف صحبتایی که پس از برجام عنوان کرده بود محصول قدیمی فیس لیفت نشده اروپا رو آوردن و به نوعی تایید تکرار روش منسوخ قبلی در رابطه با ایران هست
ايرانى: 1395/8/915:03:25،
63
43
قيمت زير ١٠٠ ميليون با كيفيت اروپايي خوب فروش ميره . در غير اين صورت با آلرژى كه مردم از پژو ايران خودرو گرفتن هيچ فروشى نخواهد داشت. حالا ببينيد
پرهامک: 1395/8/920:40:19،
40
41
امیدوارم با قیمت 160 م. عرضه بشه، چون در این صورت قیمت کمری، سوناتا و اپنیما را 15 تا 20 م. میکشه پایین!
مسعود : 1395/8/923:36:35،
44
39
من با ۱۶۰ تومن یه پرادو صفر خریدم اهواز خدا رحم کنه به بقیه
علیرضا : 1395/8/1100:44:37،
44
53
از دوستانی که اطلاعات دارن خواهش میکنم راهنماییم کنن.بین تالیسمان و کرولا کدوم بهتره میخوام خرید کنم.
خیلی لطف میکنید
علی: 1395/8/1115:40:13،
48
43
تالیزمان را باید با کمری مقایسه کرد از نظر بازار جهانی نه کرولا...معلومه کخ تایزمان بهتره.برو از نزدیک ببین .نمایندگیشون کنار همه
علی: 1396/1/819:51:50،
36
23
از لحاظ کیفیت کرولا قابل مقایسه با هیچ فرانسوی نبوده و نیست و این را تاریخ ۵۰ ساله پر افتخار کرولا ثابت کرده ولی از لحاظ آپشن بازی ، چینی ها و کره ای و فرانسوی ها بیشتر آپشن دارن ، که البته اکثر این آپشن ها مسخره بازی هستند و ارزش فدا کردن کیفیت رو ندارن . از لحاظ کم بودن افت قیمت در مدت طولانی کرولا بسیار عالی است
علی: 1396/1/819:53:51،
33
29
از لحاظ کیفیت کرولا قابل مقایسه با هیچ فرانسوی نبوده و نیست و این را تاریخ ۵۰ ساله پر افتخار کرولا ثابت کرده ولی از لحاظ آپشن بازی ، چینی ها و کره ای و فرانسوی ها بیشتر آپشن دارن ، که البته اکثر این آپشن ها مسخره بازی هستند و ارزش فدا کردن کیفیت رو ندارن . از لحاظ کم بودن افت قیمت در مدت طولانی کرولا بسیار عالی است .
علی: 1396/1/819:57:13،
31
24
قیمت کمری Xle مدل ۲۰۱۶ حداقل ۲۴۵ میلیون است و قابل مقایسه با آشغال های فرانسوی نیست ، کرولا هم اکنون با قیمت ۱۶۵ میلیون حدودا در رنج قیمت سوناتا و اپتیما و تالیسمان قرار گرفته .
وحید ر: 1396/1/1019:31:14،
13
20
باید ببینی از ماشین چی میخواهی
اگه میخوای بالای ۵ سال نگهش داری و ممکنه سالی حدود ۳۰ هزار کیلومتر راه بری حتما کرولا رو بخر ولی اگه ماشین رو سه سال نگهداری میکنی و علاقه به مسافرت داری تلیسمان خوبه، به این مسئله توجه کن که کلاس اتاق تلیسمان از کرولا بزرگتر، پس جادارتره و راحت تر. فاصله بین دو محور کرولا ۲/۶۷ و تلیسمان ۲/۸۱ که این مسئله موجب میشه اتاقش بزرگتر و جادارتر باشه
ضمنا من خودم کرولا ۲۰۱۵ دارم. صندلیهاش برای رانندگی بیشتر از چهار ساعت ناراحته
هومن: 1395/8/1105:11:23،
61
42
تاليزمان ماشين با ارزش تري هست . قيمت دلاريش هم بالا تر از همشونه ولي چون حجم موتورش ١٦٠٠ هستش با تعرفه گمركي كمتر وارد ميشه و براي همين همقيمت اينها شده. در ضمن رنو توي اينها تنها برندي هست كه حضور پررنگ توي مسابقات فرمول وان داره و بنابرين تكنولوژي خاص تري داره . مثلا شما ببينيد گشتاور و قدرت را نسبت به حجم موتور . زيباييش هم كه ...
sorosh: 1395/12/1102:22:17،
34
41
يکى 405 رو با سوناتا مقايسه ميکنه
يکى سنگ پژو رو به سينه ميزنه
اون يکى سنگ ماشين کره اى
يکى ميگه خودرو داخل بخريم
خواهشا بعضيا که فقط سوار شدن خودرو رو بلدن نظر ندن
ماشيناى کره اى فقط آپشن مزخرف وگرنه همشون بدرد نخورن
اينکه کره ماشيناش خوب فروش ميره نميشه بگيم خوبه و پژو داغونه
کره گوشياشم خوب فروش ميره ولى اپل و بلک برى گوشياى داغونى نيستن
پس روى آب واسه خودتون نظر ندين
شرکت پژو چندتا شرکت زيرمجموعه داره D's و ...
خود پژو توى نمايشگاه امسال بهترين خودروهايى رو معرفى کرد که با bmv و آ او دى مقايسه ميشه
مقايسه ميشه
اما آخر مطلب اينکه ما ايرانى ها چقدر بدبختيم که نباس
خودروسازى موفقى داشته باشيم که از ماشيناش بتونيم با اطمينان تعريف کنيم نه اينکه هر کدوم از ماشيناى توليد يه کشور ديگه.
سروش: 1396/1/813:24:25،
38
20
در مقابل تالیسمان شکست میخوره
امیر: 1396/1/816:52:21،
28
26
کسی میدونه 308 میاد یا نه، اگه میاد قیمتش چه حدودی هست؟
علی: 1396/1/819:04:42،
28
29
خلاصه ایران جیب باید یه جوری تبلیغ رنو رو تو مطالبش جابده
امیر: 1396/1/819:34:02،
25
22
فقط کیا اپتیما در بازار رقابتی امریکا در سال 2016 به رکورد فروش بیش از 125000 دستگاه خودرو دست یافت اما
یک دستگاه از محصولات پژو در امریکا فروش نرفت.با بودجه
صد و هشتاد میلیون تومان ترجیح بنده خرید اپتیما خواهد
بود تا محصولی که توسط ایرانخودرو وارد شده است.!!
شاهین: 1396/1/819:41:25،
31
27
تالیسمان و اپتیما وقتی باشه کسی میره پژو بخره؟
س: 1396/1/820:05:41،
30
21

چه خارجی چه داخلی کلاه ملت را خوب نشان کرده اند
خارجی فرصت طلب -داخلی خائن
حام د: 1396/1/820:37:46،
32
29
فقط تالیسمان
عادل: 1396/1/820:58:45،
43
24
تلیسمان چون از طریق نمایندگی رسمی فرانسه دست مشتری میرسه قیمتش مناسبتره مخصوصا نسبت به کره ای ها که کلی واسطه روش میکشه و به این قیمت ها نمی ارزه. هر چند که تالیسمان هم با ارزش خرید بالاتر نسبت به بقیه باز گرونه. در کل گروه رنو - نیسان تو طراحی و قابلیتهای تالیسمان حسابی وقت گذاشتن و حتی در مقابل رقبای هم کلاس بزرگ و جهانی "پاسات - فورد فیوژن - مزدا 6 - تویوتا کمری - اپل اینسیگینا - اشکودا سپرب - سوبارو لگاسی - هوندا آکورد - شورلت مالیبو - نیسان آلتیما- پژو 508 و سیتروئن C5 و ..." خیلی حرف برای گفتن داره.
ارسلان: 1396/1/900:46:52،
22
38
بابا فول آپشنِ تلیسمان حداقل 20 تومن گرون تر از فول آپشنِ اُپتیماست...آقا کسایی که تلیسمان دارن بیان کامنت بذارن دربارش ببینیم نظرشون چیه
A. F: 1396/1/916:23:18،
36
17
اگه از همین ایرانجیب قیمت 203 میلیونی کیا اپتیما فول رادار دار 2017 رو با تلیسمان شرکتی E3 تحویل 90 روزه مدل 2017 به قیمت 190 میلیون (و قیمت بازار 210 میلیون) مقایسه کنید متوجه میشید چقدر دلال و واسطه میکشه روی کیا. بهتره مقایسه کیا و تلیسمان رو از سایتهای مختلف مثل mashin3.ir رو ببینید متوجه میشید اپتیما از هیچ جنبه حرفی برای گفتن نداره فقط فعلا قطعاتش در دسترسه.
ali: 1396/1/900:47:27،
24
26
سلام دوستان
يه سوال داشتم اين فروش پلكاني هاي ايرانخودرو براي ٦ماه آينده چقدر ارزون تر در مياد براي٢٠٦تيپ ٢
خواهشا اگه كسي ميدونه جواب بده
ممنون ميشم
حسام: 1396/1/900:53:08،
26
23
انتخاب دشواريه بين
-كمرى دومين خودرو پرفروش تويوتا(بعد از كرولا) و يكى از بهترين خودروهاى دنيا
-پژو ٥٠٨ مونتاژ ايران خودرو با هزاران ترديد.

اظهر من الشمس!!!!!!!!
حتى نصف قيمت كمرى هم باشه بازهم خريدنش اشتباه محضه
میثم: 1396/1/901:31:19،
24
30
پژو ماشین خوبیه .....طرف هنوز دستش به فرمون 405 نخورده راجع 508 نظر میده ..........همه شدن کارشناش
محمد: 1396/1/1021:11:23،
17
23
ذارت و ذورت.......
منم تاحالا دستم 405 نخورده!!!
الان کمری دارم میخام بفروشم یه کولیوس بگیرم
حیفه کسی که 170 180 جور کرده میتونه 200 هم جور کنه وبجای یه ماشین ناشناخته ک ملوم نیس چی از آب دربیاد بره یه چیز توپ بگیره
حیفه واقعا خدارو خوش نمیاد نکنین اینکارا رو
فرض کنیم ایراتنخودرو این ماشین رو 170 بده.خب با 170 این انتخابارو دارین ک حساب پس دادن و عالین:
اوپل آسترا(155)
سوناتا 170
میتسوبیشی ASX فول(173)
نیسان جوک - اسپورت(170)
کیا اسپورتیج فول (175)
هیوندایI40 فول 170
گذر موقت: 1396/1/902:10:25،
29
31
آخه پژو کجا تویوتا کجا؟؟؟ ؟؟؟ ؟؟؟
مگه خوراک لوبیا با فسنجون قابل یک هضم !!! !!! !!!
حاج رضا: 1396/1/913:48:31،
26
26
فقط فرانسوی نباشه



ممنون
حسين: 1396/1/1002:00:19،
30
13
عجيبه مانند بچه كوچولوها اكثرا ميگن اين بهتره اون ميگه نه ژاپنى بهتره فرانسوى و غيره لگنه ،اين صحبتها مال اينجا نيست چون شرايط مساوى ندارن نكته اى كه مهمه خدمات پس از فروش ولوازم يدكى اينهاست همان پژو ٤٠٧درآنزمان در نمايندگيهاى ايرانخودرو لوازم يدكى را با مشكل وَيَا حتى بعلت نبود آن اتومبيل مدتها ميخوابيد ،اين چه كاريه اتومبيلى بخريم كه لوازم آن به سختى تهيه شه حالا بهترين هم باشه.
مهدی: 1396/1/1109:13:08،
27
21
کدوم خ.. میاد کمری رو ول کنه پژو آشغال رو بخره؟
فرشید: 1396/6/2121:23:04،
0
0
من ماشین خودم کمری ۲۰۱۱ هست.و عاشقه ماشینهای ژاپنیم.ولی میخام بگم خداوکیلی یه کم شعور داشته باشیند.چرا مینویسی فرانسوی اشغال .یا مینویسی کدوم خ... کمریو ول میکنه میاد اینو میگیره.اخه ادم بیشعور بتوچه.اولا کمری صفر ۵۰ میلیون از این گرونتر بعدشم بازم بتوچه .شاید یه نفر دلش میخاد اینو بخره.چرا تو ذوقش میزنی.
مثل اینه منم بگم کدوم خری میاد کمری ۲۳۰ میلیونی بخره باید اریون ۲۰۱۳ بخرید.
پوله ماشینهای صفرو تو یه رده با هم مقایسه کنید.مثله اینه که بگیم کی ۲۰۵ میلیون میده اپتیما میخره خوب میشه لکسوس Gs ۲۰۱۰ خرید.یا وراکروز یا سورنتو2014 و ... کلی ماشینهای دیگه که از اپتیما بهترنند
بهتره اول یاد بگیریم به انتخاب دیگران احترام بزاربم و بدونیم هر کسی با توجه به شرایط خودش ماشین انتخاب میکنه .که ممکنه برای یه نفر دبگه انتخاب مناسبی نباشه.
تو ایرانم هر کی هر ماشینی داره میشه بهترین ماشین دنیا.بقیهم ب

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
نگین خودرو
آیسان پرواز
رزرو هتل
آژانش مسافرتی سارویه تور

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
40 نما
تورآنتالیا
قاصدک
فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دیجی استایل
بلیط هواپیما