کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

4 خودرو متفاوت هیوندای در نمایشگاهی ویژه / تصاویر


کد خبر : ۲۹۵۲۱شنبه، ۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳:۴۷۶۲۶۷ بازدید

هیوندایی که سابقه درخشانی در فعالیت در سما دارد این‌بار با چهار خودرو و نمایش یک مدل مفهومی سرعتی در این نمایشگاه رکورددار است.

تجهیزات ویژه و افترمارکت‌ها برای علاقه‌مندان به خودرو جایگاه ویژه‌ای دارد، این تجهیزات ویژه می‌توانند قدرت، توان، کارایی و ظاهر خودرو را به کل تغییر دهند.

نمایشگاه "سما" در عالم خودرویی‌ها برای علاقه‌مندان به این بخش دنیای خودرویی تعلق دارد. سما مخفف لاتین (انجمن بازار تجهیزات ویژه) در دنیای خودرویی‌است.

 نمایشگاه خودرویی سما 2016 که بین روزهای اول تا چهارم نوامبر سال جاری در لاس‌وگاس برگزار می‌شود، رویداد محصولات تجاری ویژه و برتر جهان در بازار پس از خرید است. از این رو خودروسازان تمام تلاش خود را برای نمایش ویژه‌ترین محصولات خود به کار می‌برند.

نمایشگاه

سانتافه معرفی شده برای نمایشگاه سمای 2016 هم در نمای خارجی و هم در بخش فنی ویژگی‌های فوق العاده هیجان‌انگیزی دارد. در بخش ظاهری اولین چیزی که خودنمایی می‌کند. رنگ‌آمیزی خاص بدنه و ترکیب زیبای رنگ قرمز و خاکستری است که آن را بیشتر شبیه اتومبیل‌های مسابقه ای کرده؛ ارتفاع کمتر خودرو نسبت به نسخه استاندارد و استفاده از رینگ‌های 19 اینچی با لاستیک‌های تویو نیز باعث جلب توجه بیشتر این مدل خاص می‌شوند. در نهایت، نصب رکاب‌های جانبی نیز بخش دیگری از مشخصه‌های ظاهری این مدل نمایشگاهی جذاب هستند.

   نمایشگاه

مدل مفهومی و عملیاتی رود ریسر النترا نیز از دیگر گزینه‌های هیوندایی برای این نمایشگاه است. این خودرو که بسیار اسپورت ساخته شده به چرخ‌های مسابقه‌ای، طرح‌های اسپورت مجهز شده و نمای جلو و پشت آن کاملا تغییر کرده است. اگزوز سفارشی، مجموعه توربو کیت از گزینه‌های جدید برای این خودرو هستند.

تمامی این خوردوها در کنار اسکانکورک در روز اول نوامبر در مرکز کنوانسیون لاس‌وگاس به نمایش در خواهند آمد.

as49f3gycmfh7c9uhuqj.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها