کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

50 درصد مالکان گوشی نوت 7 به دنبال خرید آیفون هستند


کد خبر : ۲۹۵۰۸شنبه، ۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴:۰۵۱۰۱۰ بازدید

گوشی گلکسی نوت 7 که به علت آتش سوزی مکرر باتری هایش شهرت جهانی پیدا کرده، مشکلات فراوانی برای سامسونگ به وجود آورده و بسیاری از مالکان آن ...

گوشی گلکسی نوت 7 که به علت آتش سوزی مکرر باتری هایش شهرت جهانی پیدا کرده، مشکلات فراوانی برای سامسونگ به وجود آورده و بسیاری از مالکان آن درصدد مهاجرت به دنیای آیفون هستند.

به گزارش آندروید هدلاینز، اگر چه سامسونگ به مالکان این گوشی وعده داده که با نصف قیمت می‌توانند گوشی نوت 8 را خریداری کنند و از برخی تخفیف های دیگر این شرکت هم استفاده کنند، اما انفجار مکرر این گوشی و داغ شدن های غیرعادی آن باعث خداحافظی بسیاری از مردم با برند سامسونگ شده است.

اتفاقات ناخوشایند یادشده نه تنها به ضرر سامسونگ تمام شده، بلکه اقبال به سیستم عامل اندروید را هم کاهش داده است. هر چند هنوز ثابت نشده که این مشکل با عملکرد سیستم عامل آندروید ارتباطی داشته باشد. یافته های موسسه تحقیقاتی آی دی سی نشان می دهد نیمی از مالکان گوشی های نوت 7 در آمریکا یا به استفاده از آیفون روی آورده اند و یا قصد دارند در آینده نزدیک این کار را انجام دهند.

سوالی که در مورد نظر کاربران در قبال واکنش های سامسونگ به این رویداد پرسیده شده نشان می دهد که اکثر کاربران این واکنش ها را خنثی تا مثبت می دانند. بنابراین اگر چه سامسونگ با تولید بی‌دقت گوشی نوت 7 شرایط بدی را برای خود به وجود آورده، اما تلاش های رسانه ای و اقدامات روابط عمومی این شرکت کم و بیش قابل قبول بوده است.

نکته جالب این است که علیرغم فعالیت های گسترده رسانه ای سامسونگ برای انتشار خبر فراخوان گوشی نوت 7 حدود 13 درصد افراد شرکت کننده در نظرسنجی آی دی سی در این مورد اصلا چیزی نشنیده بودند. پاسخ های یاد شده مبتنی بر گفتگو با 1082 نفر از کاربران گوشی سامسونگ در ایالات متحده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها