کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ادعای سخیف عرب ها/ایران قصد تخریب مکه را دارد!


کد خبر : ۲۹۴۹۵شنبه، ۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳:۰۷۷۴۰ بازدید

ضاحی خلفان، معاون سابق رییس پلیس سابق دبی که از نزدیکان محمد بن زاید ولیعهد ابو ظبی است، اظهار نظر سخیف تازه‌ای را دربارۀ ارتباط «حملۀ موشکی به مکه» و «حج ایرانیان در کربلا» مطرح کرده است.

 ضاحی خلفان مدعی شد شلیک موشک بالستیک از سوی حوثی ها به سمت مکه، نشان می دهد که ایران قصد تخریب کعبه را دارد! 

او در پیامی توییتری نوشت: ایرانی ها در کربلا حج می گذارند ... حوثی قصد داشت با شلیک موشک به طرف مکه، کعبه را تخریب کند ... تخریب کعبه استراتژی ایرانی است».
 
ائتلاف عربی شب گذشته مدعی شد که انصار الله از استان صعده یک فروند موشک بالستیک به طرف مکه مکرمه شلیک کرد که پدافند موشکی عربستان سعودی آن را منهدم کرد.
این ادعای سخیف در حالی از سوی خلفان مطرح شده است که علی العمرانی، از رهبران انصارالله یمن، تاکید کرد ادعای سعودی ها مبنی بر حمله موشکی یمنی ها به مکه کذب است و انصار الله فقط فرودگاه جده را هدف قرار داده است.
 
علی العمرانی افزود: «سعودی ها مدعی اند که موشک بالستیک ما را پیش از رسیدن به مکه، سرنگون کرده اند؛ آن ها می خواهند به دنیا اینگونه القا کنند که انصارالله در صدد هدف قرار دادن کعبه بوده است. این در حالی است که نیروهای یمنی، فرودگاه ملک عبدالعزیز را در بندر جده (واقع در ۶۰ کیلومتری مکه) هدف قرار داده اند».
نیروهای یمنی با موشک بالستیک برکان ۱، فرودگاه ملک عبدالعزیز را در شهر جده عربستان هدف قرار دادند. منابع یمنی اعلام کرده اند که این موشک به هدف اصابت کرده است.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها