کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سری جدید از رایانه‌های لوحی سامسونگ


کد خبر : ۲۹۴۵چهارشنبه، ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۸:۳۰۳۰۳۶ بازدید

سامسونگ سری Pro از تبلت‌های Galaxy Note و Galaxy Tab خود را با قابلیت‌های جدید معرفی کرد که اندازه آن‌ها بین 8.4 تا 12.2 اینچ است که البته یک مدل از آن‌ها با اندازه 10.1 اینچ نیز عرضه می‌شود.
سری جدید از رایانه‌های لوحی سامسونگسری جدید از رایانه‌های لوحی سامسونگ

شرکت سامسونگ برای نمایشگاه CES 2014 نسل جدید رایانه‌های لوحی خود را آماده کرده است و در نظر دارد دو سری جدید از تبلت‌های خود در بزرگترین نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی جهان معرفی کند.

 سامسونگ در این اقدام سری Pro از تبلت‌های Galaxy Note و Galaxy Tab خود را با قابلیت‌های جدید معرفی می‌کند که اندازه این تبلت‌های جدید بین 8.4 تا 12.2 اینچ است که البته یک مدل از آن‌ها با اندازه 10.1 اینچ نیز عرضه می‌شود.

هر چهار رایانه لوحی جدیدی که قرار وارد بازار شوند شبیه به مدل‌های قبلی خود ساخته شده‌اند و علاوه بر این، نسخه 2014 از تبلت Galaxy Note 10.1 نیز عرضه می‌شود. مدل‌های جدید رایانه لوحی Note شامل نسخه Wi-Fi و نسخه 3G/4G می‌شود و سامسونگ برای آن‌ها یک قاب چرمی زیبا نیز در نظر گرفته است.تبلت جدید Galaxy Note Pro 12.2 مدل بزرگتر Note 10.1 محسوب می‌شود. این رایانه لوحی نمایشگر 12.2 اینچی Super Clear LCD را با کیفیت 2560 در 1600 پیکسل در خود جا داده است و شامل یک قلم هوشمند S Pen نیز می‌شود.

تبلت Galaxy Tab Pro نیز در اندازه‌های 12.2، 10.1 و 8.4 اینچ عرضه می‌شود. بزرگترین مدل از این سری محصولات که با نام Galaxy Note Pro 12.2 شناخته می‌شود و تنها تفاوت آن با دو مدل کوچکتر قلم هوشمندش است.شرکت سامسونگ اعلام کرده است که این رایانه‌های لوحی جدید را در فصل نخست سال 2014 میلادی به دست کاربران جهانی می‌رساند که البته هنوز قیمت آن‌ها مشخص نشده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها