کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بیانیه جدید سامسونگ برای جلب نظر مخاطبان


کد خبر : ۲۹۴۱۷چهارشنبه، ۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۰:۰۹۳۰۲۲ بازدید

سامسونگ برای جلب نظر مخاطبان خود در کره جنوبی نسخه جدید و ارتقا یافته ای از Galaxy S7 را به مخاطبان کره ای تقدیم خواهد کرد.
بیانیه جدید سامسونگ برای جلب نظر مخاطبانبیانیه جدید سامسونگ برای جلب نظر مخاطبان

سامسونگ برای جلب نظر مخاطبان خود در کره جنوبی نسخه جدید و ارتقا یافته ای از Galaxy S7 را به مخاطبان کره ای تقدیم خواهد کرد.

قرار است شرکت سامسونگ در تاریخ دهم مارس سال 2016 میلادی (بیستم اسفندماه) به ارائه این محصول جدید بپردازد. بعد از راهکارهای تعویض گوشی و پرداخت خسارت، این جدیدترین برنامه سامسونگ برای جلب نظر مثبت مخاطبان محسوب می شود. پیش از این طرح تعویض گوشی های نوت 7 با دیگر مدل ها و محصولات سامسونگ با استقبال نسبتا بالای مخاطبان همراه شد؛ طرحی که نه تنها شامل طرح تعویض تلفن همراه بود، بلکه با پرداخت رقمی خسارت (تقریبا نیمی از مبلغ اولیه خرید تلفن همراه) همراه بود.

پیتر ژوان، سخنگوی حقوقی سامسونگ اعلام کرده 525 نفر از مشترکان سامسونگ به سبب مشکل انفجار تلفن های همراه خود از شرکت سامسونگ شکایت کرده اند. این موضوع به یک چالش جدی برای این شرکت تبدیل شده و مدیران ارشد سامسونگ در تلاشند تا با هر روش ممکن، میزان خسارات این شکایات را به حداقل برسانند.

اما تقویت گلکسی تنها با هدف جلب نظر مثبت کاربران داخلی انجام نمی شود و بازارهای بزرگ جهانی مثل ایالات متحده نیز به ترتیب هدف دریافت نسخه جدید گلکسی خواهند شد. طرح ارتقای Galaxy S7 یکی از طرح هایی است که پیش بینی می شود با استقبال بالای کاربران رو به رو شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها