کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تقاضای طلای چین و هند با افزایش روبرو خواهد شد


کد خبر : ۲۹۴۱۲چهارشنبه، ۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳:۲۰۵۶۷ بازدید

موسسه سرمایه گذاری سیتی اعلام کرد، مصرف سرانه طلا در بازارهای مهم و اصلی مثل چین و هند هنوز نسبتا پایین است ولی این رقم طی ...

موسسه سرمایه گذاری سیتی اعلام کرد، مصرف سرانه طلا در بازارهای مهم و اصلی مثل چین و هند هنوز نسبتا پایین است ولی این رقم طی سال های آینده با افزایش روبرو خواهد شد. موسسه سیتی در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد: مصرف سرانه طلا در بازارهای چین و هند نسبتا پایین است ولی این رقم طی سال های آینده افزایش خواهد یافت و این مساله تاثیر مهمی بر رشد قیمت جهانی طلا خواهد داشت.

بر اساس این گزارش موسسه سیتی افزود: با توجه به جمعیت بسیار زیاد چین و هند، مصرف و تقاضای سرانه طلا در بازار این کشورها هنوز نسبتا پایین است. پتانسیل زیادی وجود دارد که تقاضای سرانه طلا در بازارهای هند و چین با افزایش روبرو شود.

این گزارش حاکی است که تقاضای طلا طی سال های اخیر از غرب به شرق جهان منتقل شده است. در بلندمدت افزایش رشد اقتصادی و رشد دستمزدها تاثیر زیادی بر تقاضای طلای کشورهای آسیایی خواهد داشت.

چین 27 درصد و هند 24 درصد تقاضای جهانی طلا را تشکیل می دهند. تقاضای طلای هر دو کشور به شدت در برابر نوسانات قیمتی حساسیت نشان می دهد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها