کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

آژانش مسافرتی جا اینجاس
کیان برنا
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
نیسان
کانال تلگرام ایران جیب

معرفی و مشخصات فنی سوزوکی ویتارا 2.4 نیوفیس کلاس 9 شرکت ایران خودرو

کدخبر:۲۹۳۲۴سه شنبه، ۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰:۳۳۳۹۸۳۸ بازدید

ماحصل ده ها سال توليد خودروهاي اسپورت شركت سوزوكي از همان آغاز توليد مورد توجه و استقبال بازارهاي جهاني قرار گرفته است. ابعاد بسيار مناسب گراند‌ ويتارا ...

ماحصل ده ها سال توليد خودروهاي اسپورت شركت سوزوكي از همان آغاز توليد مورد توجه و استقبال بازارهاي جهاني قرار گرفته است. ابعاد بسيار مناسب گراند‌ويتارا، تسلط به جاده در هنگام رانندگي، سوار و پياده شدن آسان، امكانات ايمني و رفاهي آن در كنار نماي ظاهري زيبا و منحصربفرد و قيمت مناسب، سوزوكي گراند‌ويتارا را در گروه بهترين خودروهاي هم رده موجود در بازار قرار داده است. مزاياي ذكر شده لازمه يك خودرو لوكس شهري است كه گراند‌ويتارا همه آنها را در قالب يك خودرو چندمنظوره به شما ارائه مي كند.

اين بار شركت ايران خودرو بنا بر تقاضاي بازار مبني بر عرضه مدلي قوي تر و مجهزتر از سوزوكي گراند‌ويتارا به بازار، به اين نياز پاسخ گفته و گونه 2400 سي سي اين خودرو را با تجهيزات ايمني، رفاهي و عملكردي بيشتر و كيفيت بالاتر به بازار ارائه مي كند.
سوزوکی ویتارا 2.4 نیوفیس کلاس 9 شرکت ایران خودرو
- قوي تر و كم مصرف تر

موتور 2.4 VVT پيشرانه ای قدرتمند و كم مصرف بوده که به سامانه زمانبندي متغير سوپاپ ها مجهز است. اين موتور پيشرفته با توليد 169 اسب بخار قدرت و 227 نيوتن متر گشتاور در کنار سیستم انتقال قدرت چهار چرخ محرک چهار حالته قادر است گراند ويتارا را از دشوارترين شرايط و صعب العبورترين مسيرها به راحتي و با كمترين فشار عبور دهد. مصرف سوخت 2.4 VVT نيز قابل توجه است، به گونه اي كه مدل دنده دستي آن در بزرگراه تنها 7.6 ليتر بنزين در هر صد كيلومتر مصرف مي كند و مصرف سوخت آن در سيكل تركيبي (شهر و بزرگراه) تنها 8.9 ليتر در صد كيلومتر است.

براي گراند ويتارا 2.4 VVT دو نوع جعبه دنده شامل دستي و اتوماتيك قابل سفارش است كه هر دو از جديدترين فن‌آوري هاي انتقال نيرو در جهان بهره مي برند.

- انتقال نيرو

سیستم انتقال نیروی دو دیفرانسیل 4 حالته گراند ویتارا همیشه برای چهار چرخ در هر وضعیت جاده ای ، چسبندگی مناسب با زمین را تضمین می نماید . تمامی تنظیم های این سیستم توسط کلیدی که در وسط کنسول تعبیه شده انجام می شود و توسط آن شما می توانید به راحتی به نسبت وضعیت و جاده ای که در آن قرار دارید حالت انتقال قدرت بین چهار چرخ خودرو را تنظیم نمایید :
حالت 4H جهت رانندگی عادی در خیابان ها و بزرگراه ها ،
حالت 4H LOCK جهت جاده های برفی و گل و لای نسبتا نا هموار
و حالت 4L LOCK جهت مسیر های خیلی سخت و صعب العبور قابل انتخاب می باشد .
در صورت نیاز به حالت خلاص (عدم انتقال نیرو به چرخ ها و آزاد نمودن گیربکس) نیز تنها کافی است اهرم تنظیم کننده روی حالت N قرار گیرد .


سوزوکی ویتارا 2.4 نیوفیس کلاس 9 شرکت ایران خودرو
 

- تعليق

سيستم تعليق تمام مستقل اين خودرو به كمك سيستم مك فرسون و مولفه هاي اتصالي چندگانه عقب، شاسي نردباني دروني را كامل مي كند و صداي بدنه را كاهش مي دهد.

- كم صداتر

براي کاهش صداهاي اضافي داخل اتاق، قطعات جدید به قسمت پایین درب های جلو و عقب اضافه شده و ضخامت شيشه ها نيز از 3.5 به 4 ميلي متر افزايش يافته است. کاهش 20 درصدی صدای داخل (حدود 2 دسیبل) از نتايج اين اقدامات به شمار مي رود. استفاده از محور متعادل کننده حرکت در موتور 2.4 ليتري جديد نيز باعث كاهش ارتعاش و صداي نامطلوب در داخل اتاق شده است.

- شاسي و بدنه

شاسي محكم و پردوام، وزن چنداني را به گراند‌ويتارا تحميل نمي كند، بدنه يك تكه با قالب يكپارچه آن نيز از صداي اضافي و آزار دهنده مي كاهد. اين وزن كم با بدنه اي يك تكه همچنين باعث كاهش ارتفاع كلي و ارتفاع از زمين مي شود. اين قابليت فضاي كابين را افزايش مي دهد. علاوه بر اين، سيستم تعليق مستقل باعث افزايش مقاومت در چرخش ها و پيچ ها و فرمان‌پذيري آسان تر در سفرهاي درون شهري و يا يدك كشي درخارج از شهر و جاده خواهد شد.
 

J[IDCHJ سوزوکی ویتارا 2.4 نیوفیس کلاس 9 شرکت ایران خودرو

مجهزتر

در گراند ویتارای 2.4VVT تجهیزات جدیدی در نظر گرفته شده است تا لذت سواری این خودرو را دوچندان نماید . سيستم با كيفيت صوتي در اين خودرو يك سامانه چندرسانه اي (DVD) به همراه مسيرياب پیشرفته و دوربين ديد عقب در مدل فول آپشن است. همچنين براي سهولت كار با سيستم صوتي، ادوات كنترلي روي غربيلك فرمان تعبيه شده است.

سيستم بلوتوث و صفحه نمايش لمسي 7 اينچي با قابليت هاي گوناگون از ديگر تجهيزاتي است كه در گراند ويتاراي 2400 سي سي عرضه مي شود.

صندلي هاي عقب به نسبت 40 به 60 درصد براي آسايش هر مسافر باز مي شود و يا براي داشتن فضاي بيشتر در صورت لزوم به طرف جلو جمع مي شود.

سیستم تثبیت سرعت (کروز کنترل) ، استارت بدون کلید ، سیستم نمایش اطلاعات سفر و مصرف سوخت،تهویه اتوماتیک دیجیتال ماساژور پشتی صندلی (صندلی راننده در تمام مدل ها) و سیستم گرمکن صندلی های جلو (در مدل های فول) از جمله امكانات رفاهي جديدي است كه تنها در مدل 2.4 ليتري گراند‌ويتارا قابل استفاده خواهد بود و در خودروهای گیربکس اتوماتیک دو مانیتور پشت سری نیز برای سرنشینان عقب به مجموعه فوق اضافه می گردد .


ايمن تر

HDLKD سوزوکی ویتارا 2.4 نیوفیس کلاس 9 شرکت ایران خودرو

در گرند ویتارای 2400سی سی ایمنی ابعاد گسترده تری یافته و به تکامل رسیده است :

- نصب دو ایربگ جلو برای راننده و سرنشین به صورت استاندارد و نیز دو ایربگ کناری برای سرنشینان جلو و دو ایربگ پرده ای در ستون ها برای سرنشینان جلو و عقب در مدل فول گویای سطح حداکثر ایمنی این خودرو می باشد

- ترکیب سیستم ترمز ضد قفل (ABS) با توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD) و سیستم مکمل ترمز (Break Assist) و ترمزهای دیسکی در هر چهار چرخ توقفی مطمئن را به ارمغان می آورد .

- در سراسر سقف خودرو و همچنین تمامی ستون ها ضربه گیرهایی قرار گرفته است تا آسیب های ناشی از تصادف را به حداقل برساند

- مجموعه عوامل فوق به همراه سایر ملاحظاتی که در ایمنی فعال و غیر فعال خودرو لحاظ شده است مانند سیستم قطع خودکار سوخت و ... موجب شده که گرند ویتارا چندین آزمایش تصادف را از معتبرترین موسسه تست تصادف دنیا (EuroNCAP) با کسب بالاترین امتیازها پشت سر بگذارد .

سوزوکی ویتارا 2.4 نیوفیس کلاس 9 شرکت ایران خودرو


مشخصات فنی سوزوکی ویتارا 2.4 تیپ 9 :
 

کد کلاس(های) خودرو 50709
نوع موتور 4 سيلندر خطي
حجم موتور (cc) 2400
حداکثر توان موتور (hp) 169/6000
حداكثر گشتاور (Nm) 227/3800
نسبت تراكم 10.5 بر يك
تعداد سوپاپ 16
نوع سوخت سازگار بنزین
سيستم انژكتوري پاشش چند نقطه اي
استاندارد حد آلايندگي يورو5
حداکثر سرعت (km/h) 185
شتاب صفر تا 100 (ثانیه) 11.7
سيستم انتقال قدرت دو ديفرانسيل چهار حالته (4WD)
مصرف سوخت (در 100 كيلومتر ) در شهر (لیتر) 11.4
مصرف سوخت (در 100 كيلومتر ) خارج شهر (لیتر) 7.6
مصرف سوخت (در 100 كيلومتر ) ترکیبی (لیتر) 9
طول خودرو (mm) 4500
عرض خودرو(mm) 1810
ارتفاع خودرو (mm) 1695
فاصله بين دو محور چرخهاي عقب و جلو (mm) 2640
وزن خالص خودرو بدون سرنشین با مخزن پر و بدون تجهیزات اضافی (kg) 1552
گنجایش مخزن سوخت (لیتر) 66
حجم فضاي صندوق عقب (دسی متر مکعب) 398


تجهیزات و امکانات رفاهی سوزوکی ویتارا 2.4 تیپ 9 دنده ای

تجهیزات و امکانات رفاهی سوزوکی ویتارا 2.4 تیپ 9 دنده ای :
 

کد کلاس(های) خودرو 50709
استاندارد آلایندگی يورو5
ترمز ABS+EBD
کیسه هوای ایمنی 2 عدد براي راننده و سرنشين,2 عدد جانبي نصب شده براي سرنشينان جلو,2 عدد پرده اي نصب شده براي سرنشينان جلو و عقب
فرمان هيدروليك
سیستم تهویه اتوماتيك با صفحه ديجيتال
سیستم صوتی راديو/CD / MP3 /DVD,مانيتور LCD هفت اينچ لمسي براي سرنشينان جلو,امكان پخش از روي كارت SD و فلش,امكان برقراري ارتباط بلوتوث,داراي تيونر تلويزيون,داراي كنترل از راه دور بيسيم و كليدهاي كنترلي روي فرمان
چراغها تنظيم ارتفاع نور چراغ جلو از داخل اتاق,مه شكن جلو (هالوژن) و عقب
آیینه‌ها آينه هاي جانبي برقي با گرمكن
شیشه ها شيشه بالابر برقي جلو و عقب
تزئینات تريم خاكستري/ زه كرومي روي درب ها
تجهیزات ایمنی سيستم ضد سرقت خودرو (ايموبيلايزر),كمربند ايمني جلو سه نقطه اي قفل شونده با قابليت تنظيم ارتفاع + پيش كشنده و محدود كننده نيرو,3 عدد كمربند سه نقطه اي قفل شونده عقب,سيستم اتوماتيك سوخت در هنگام تصادف,قفل مركزي لمسي و استارت بدون كليد,قفل درب ها با پاسخ فلاشر,قفل زاپاس بند
رینگ و لاستیک رينگ آلومينيومي 17 اينچ با طرح جديد
صندلی ماساژو صندلي راننده (چهار حالته با كليد تنظيم روي كنسول)، صندلي هاي جلو مجهز به گرم كن ،جعبه كشويي زير صندلي و طرح جديد تودوزي
سایر تجهیزات كامپيوتر سفري ،كروز كنترل،هشدار دهنده دنده عقب با قابليت نمايش فاصله با مانع، تكيه گاه دست راننده و سرنشين با قابليت تنظيم، جك هيدروليك درب موتور ، سيستم رهياب، جلو پنجره و سپر جلو جديد


تجهیزات و امکانات رفاهی سوزوکی ویتارا 2.4 تیپ 9 اتوماتیک

تجهیزات و امکانات رفاهی سوزوکی ویتارا 2.4 تیپ 9 اتوماتیک :

کد کلاس(های) خودرو 50609
استاندارد آلایندگی يورو 5
ترمز ABS+EBD
کیسه هوای ایمنی 2 عدد براي راننده و سرنشين, 2 عدد جانبي نصب شده براي سرنشينان جلو,2 عدد پرده اي نصب شده براي سرنشينان جلو و عقب
فرمان هيدروليك
سیستم تهویه اتوماتيك با صفحه ديجيتال
سیستم صوتی راديو/CD / MP3 /DVD,مانيتور LCD هفت اينچ لمسي براي سرنشينان جلو,2 عدد مانيتور پشت سري براي سرنشينان عقب,امكان پخش از روي كارت SD و فلش,امكان برقراري ارتباط بلوتوث,داراي تيونر تلويزيون,داراي كنترل از راه دور بيسيم و كليدهاي كنترلي روي فرمان
چراغها تنظيم ارتفاع نور چراغ جلو از داخل اتاق,مه شكن جلو (هالوژن) و عقب
آیینه‌ها آينه هاي جانبي برقي با گرمكن
شیشه ها شيشه بالابر برقي جلو و عقب
تزئینات تريم خاكستري/ زه كرومي روي درب ها
تجهیزات ایمنی سيستم ضد سرقت خودرو (ايموبيلايزر),كمربند ايمني جلو سه نقطه اي قفل شونده با قابليت تنظيم ارتفاع + پيش كشنده و محدود كننده نيرو,3 عدد كمربند سه نقطه اي قفل شونده عقب,سيستم اتوماتيك سوخت در هنگام تصادف,قفل مركزي لمسي و استارت بدون كليد,قفل درب ها با پاسخ فلاشر,قفل زاپاس بند
رینگ و لاستیک رينگ آلومينيومي 17 اينچ با طرح جديد
صندلی ماساژو صندلي راننده (چهار حالته با كليد تنظيم روي كنسول)، صندلي هاي جلو مجهز به گرم كن ،جعبه كشويي زير صندلي و طرح جديد تودوزي
سایر تجهیزات كامپيوتر سفري ،كروز كنترل،هشدار دهنده دنده عقب با قابليت نمايش فاصله با مانع، تكيه گاه دست راننده و سرنشين با قابليت تنظيم، جك هيدروليك درب موتور ، سيستم رهياب، جلو پنجره و سپر جلو جديد

سوزوکی ویتارا 2.4 نیوفیس کلاس 9 شرکت ایران خودرو
بلیط هواپیما



دیدگاه ها

تورج: 1395/8/413:33:26،
187
25
ماشین خوبیه
حامد: 1395/9/1712:12:40،
114
17
منم موافقم ماشين خيلي خوبي
مرتضی: 1395/10/300:21:11،
95
17
از نظر کم خرجی عالیه
مثل قلک میمونه...6سال دارم اخ نگفته
کورش: 1395/10/513:58:25،
69
8
ارزش خرید بالا....
بابک: 1395/10/1911:10:53،
66
15
شما تا حالا تو این چند سال کجا دیدید یه گرند ویتارا خراب شده باش کاپوتش رو زده باشن بالا کنار خیابون چند نفر استاد سر کرده باشن تو موتور ماشین والا ماشین فقط ماشین زاپنی.....
00: 1395/8/415:06:29،
52
143
اوف چقدرتغيير.نشناختم كه سوزوكيه.
خيلي نيو فيس كردنش.راستي شيشه هاش برقيه؟خخخخ
محمود: 1395/8/420:00:25،
195
22
سوزوکی ویتارا 2.4 نیوفیس کلاس 9 ++++++++++++++++++++++++++++++++


رنو کپچر ---------------------------------------------------------
حسین: 1395/10/1501:02:16،
60
19
من کپچر دوست داشتم تا اینکه تو خیابون یکی از ش دیدم سایزش خیلی تو دوقم زد
amir: 1395/8/421:28:50،
39
84
خودروسازای خائن.....
هم سوزوکی ویتارای جدید و هم رنو ساندروی جدید زمین تا آسمون با این چیزی که شما تولید می کنید فرق داره...
بیچاره این مردم.....
علی: 1395/8/507:48:46،
37
118
با این قیمت کسی این ماشین رو خریداری نمی کنه.
ويتارا: 1395/9/1715:36:27،
84
7
شما بگو اين قيمت تو اين مملكت چي ميشه خريد
هادی: 1395/9/2216:13:42،
23
69
کیا اسپورتیج 2015 و میتسوبیشی ASX2015 رو میشه به همین قیمت خرید.
با این تفاوت که گرند ویتارا محصول 2013 و داخل ایران خودرو مونتاژ میشه! و اون دوتا اصالتا کره ای و ژاپنی و محصول 2015 هستند.
سعید: 1395/9/2315:03:41،
62
10
ماشین صفر رو با ماشین حداقل 60 هزار کلیومتر یکی نیست
اگر صفر بودن ارزش داشت
بیمه ماشین،تعویض لاستیک،باتری،کمک فنر،و کلی استهلاک دیگه به اضافه پول دلال سند رو بهش اضافه کن
منم میگم اسپورتج خوبه ولی اگه خریدار واقعی باشی و مصرف کننده ماشین صفر ارزشش بیشتر
نظری بیشه دراز: 1395/8/621:25:44،
98
16
بعضی ماشینها درسته که عمر تولیدش خیلی سالها پیشه ولی واقعا کیفیت وسواریشان هم چنان خیلی خوب سوزاکی گراندویتارا مثل خانواده تویوتا لند کروز هم ارزش خرید داره فکر کن یک خودرو کراس اور چینی درحد قیمت همین ماشینه
مرتضی: 1395/9/119:19:09،
116
15
سوزوکی خیلی سواریش خوبه سگش میارزه به این چینیا مث که ژاپنیاهااااااا
فقط: 1395/9/2902:28:14،
66
20
فقط مي تونم بگم بهترين ماشين توليد داخل
بی نام: 1395/9/1014:27:13،
84
14
خودرو با اصالت خدمات پس از فروش خوب قیمت مناسب وقابلیت فنی بالا یه پیچ چرخش به این چینیهای بی اصالت میارزه
معين: 1395/9/1611:51:42،
14
104
وقتی با محصولات همرده خودش مقایسه بشه اونوقت معلوم میشه چیه!
محصول 2013 با موتور 2400 و 169 اسب قدرت و مصرف شهری 12.5 لیتر و شتاب 0/100 افتضاح 12 ثانیه برای مدل اتوماتیک...
مقایسه با هوندا CRV موتور 2400 با 185 اسب قدرت و مصرف شهری 9 لیتر و شتاب 0-100 هم 8 ثانیه!
فاروق : 1395/9/2717:23:25،
109
7
استاد هندا ۲۵۰ میلیون قبمتشه یعنی قیمت ۲تا سوزوکی اونوقت اومدی اینا رو با هم مقایسه کردی
مهرداد: 1396/2/3111:30:24،
18
5
برادر عزیز قیمت هوندا 240 میلیون هست و ویتارا 139میلیون،اصلا قابل قیاس نیستند
عماد: 1395/10/1422:39:47،
46
25
سلام دوستان اگه میشه راهنمایی کنید
من دنا دارم خیلی راضیم ازش ولی شاسی بلند دوست دارم بخرم ایا گرند ویتارا درحد سانتافه هست اخه من ساکن اهوازم واینجامیشه با این پول سانتافه ۲۰۱۷ فول خرید شما کدومشونو پیشنهاد میکنید باتشکر
ژیوان: 1395/11/1113:04:45،
36
20
سلام : ولا منم جک اس 5 دارم دوست دارم ویتارا بگیرم ببینم دوستان چی نظر می دن
جواب: 1395/11/2012:36:03،
27
19
اگه قصد سفر های خارج جاده ای نداری فکر نمی کنم ارزش تغییر ماشین رو داشته باشه
سعيد: 1396/3/2012:03:38،
11
4
پدرجان معلومه كه سانتافه 2017 بهتر از ويتاراي 1396 ايران خودرو هست
محمد: 1395/11/1616:44:09،
25
24
با سلام خدمت همه دوستان.چندتا سوال داشتم...اولا میخواستم بدونم همه این امکانات که در بالا ذکر شد بر روی کلاس 9 هست یا بعضی از این امکانات در صورت سفارش نصب میشه؟سوال دوم اینکه تفاوت این کلاس یعنی 9 با کلاس 10 که اخرین پیش فروش شده چیه؟
ممنون میشم دوستان مطلع جواب بدن
جواب: 1395/11/2321:26:45،
40
10
من دي تحويل گرفتم تمام اين آپشن ها رو داره هروز كه ميگذره از خريدش بيشتر احساس رضايت مي كنم
ولي كاش سانروف دارش رو ثبت نام مي كردم...
علي: 1396/3/2600:14:51،
10
3
تيپ١٠يك سانروف اضافه تراز تيپ نه دارد
علیرضا محمدی: 1395/11/2012:36:35،
15
50
با سلام لطفا نظر دهید
نیو اکتیون لاکچری +++
سوزوکی کلاس 9 سانروف دار ___
با تشکر .
مهدي: 1395/12/913:48:34،
25
15
دوستان عزيز من يكسال ويتارا كلاس ٨ داشتم شتاب صفر تا صد زياد براي ما كارايي نداره تغيير سرعت مثلا از پنجاه كيلومتر تا صد يا صد و چهل كيلومتر بر ساعت بيشتر براي شهر و جاده كاربردي هست كه ويتارا شتاب نسبتا خوبي داره و نسبت به وزنش ترمز بسيار قابل اعتمادي هم داره و ضمنا هندلينگ خوبي هم داره و كيفيت قطعات واقعا خوبي هم داره چيزي كه در مورد ويتارا خيلي ضعف حساب ميشه اول تزئينات و طراحي داخلي بسيار ضعيفه كه واقعا از يه ماشين صد و سي ميليوني انتظار بيشتر از اينها ميره و مصرف سوخت هم خيلي زياده كه تا شانزده ليتر هم در صد كيلومتر در رانندگي پرشتاب خودم تجربه كردم و مورد خيلي خيلي مهم كه ضعف بزرگ ويتارا حساب ميشه خشكي بسيار زياد ماشينه كه اگه سيصد كيلومتر باهاش رانندگي كني واقعا خسته ميشي در صورتيكه من ماهي دو تا سه بار مسير هشتصد كيلومتر رو با سمند بدون خستگي ميرم
دانیال: 1395/12/1120:44:55،
17
15
چراغ های جلو و عقب بسیار ساده و بدون هر گونه زیبایی خاص ولی از نظر عملکرد افرود و قدرت نسبت به قیمت قابل قبول
Pozilon: 1396/1/215:26:54،
9
10
ببخشید، پس سانروفش کو؟
مهران: 1396/1/516:12:37،
7
6
جلوپنجره لانه زنبوری honey comb قشنگتر از این بود.تفاوت مدل ۹۵ و ۹۶ تو چیه؟ مدل ۹۵ EBD و سانروف داشت. کلا تفاوت سری ۸ و ۹ چیه؟
احمد: 1396/1/2817:49:05،
15
7
سلام
من اتومات با آپشن ثبت نام کردم سانروف داره 15 روز دیگه تحویل می گیرم قیمت تقریبا 139900 برای من شد 134900 چون بهمن ماه ثبت نام کرده بودم امید وارم ازش خوش بیاد . دوستان
من توی فضای مجازی زیاد گشتم انواع و اقسام نظرات را خواندم هم خوب بود هم بد به نظرات نمیشه زیاد اعتنا کرد باید تجربه کنی یااز مالکان سوزوکی سوال کنی .بعد از اینکه تحویل گرفتم تجربه ام را براتون می گم . تا 15 روز دیگه خدا نگهدار
Saeed: 1396/2/2021:37:58،
5
7
با سلام
سيستم صوتي كلاس ١٠ عوض شده و ديگه نه فلش ميخوره و نه Aux ؟؟ تلوزيون هم نميگيره؟؟ اگه تحويل گرفتيد پاسخ بديد ممنون ميشم..
احمد: 1396/2/2108:43:55،
9
4
سلام
بنده چند روز قبل تحویل گرفتم تازه مدارکش آمده هنوز باهاش بیرون از شهر تست نکردم . اما در پاسخ به سوال دوست عزیزم باید بگم سیستم صوتیaux داره ینده یک دستگاه دیجیتال قبلا داشتم به دستگاه وصل کردم با aux تلوزیون می گیره البته آنتن را جدید گرفتم داخل شهر خیلی عالی می گیره .
احمد: 1396/2/2108:46:27،
11
5
راستی یادم رفت فلش هم می خوره داخل دشبورد هست .
هاني: 1396/2/2110:57:18،
4
8
سلام
من ماشينم رو همين هفته تحويل گرفتم كلاس ١٠ هست.
ولي درگاه aux نداره سيستم پخش( يا اينكه جاش رو پيدا نكردم) و اين كه يه مشكل ديگه داره ضبط، اينكه وقتي ماشين رو خاموش ميكنم و دوباره روشن ميكنم تنظيمات ساعت ضبط دوباره ريست ميشه، يعني انگار كلا به باطريه ماشين وصل نيست
مریم : 1396/2/2502:38:56،
6
5
قیمت ماشین چنده???من بهمن ماه 65پیش پرداخت ،و الباقی فکر کنم باید مرداد پرداخت بشه کسی قیمت رو داره ممنونم جواب بدین قیمت واقعی رو میخاستم سوال کردم هر کی ی قیمت گفته البته درصد 65میلون رو هم حساب میکنن البته بهم گفتن تحویل مرداد ماه ،
مریم: 1396/2/2505:36:13،
8
9
سوزکی بهمن ماه ثبت نام کردم 65م پرداخت کردم تحویل مراد گفتن الباقی کی باید پرداخت کنم و قیمت نهایی. هم بهم نگفتن البته اون 65میلیون گفتن سودشو حساب میکنیم از مبلغ نهایی کم میکنیم. قیمت نهایی رو میخاستم و الباقی رو باید واس کی اماده کنم
Mehdi: 1396/3/2519:43:34،
9
8
سلام دوستان
من ميخام يه اتومات فول سانروف دار ثبت نام كنم
از يه طرفي از پاسخ و تجربه هاي دوستان كه داشتن دو به شك شدم ،حالا موندم چكار كنم ،خواهشن اگر كسي كمك فكري ميتونه بهم بده و يا شرايط و ماشين ديگري خيلي ممنون ميشم ...
پوریا: 1396/5/1816:11:06،
7
3
راستش من خیلی قبولش دارم!
باهاش رفتیم آفرود کلی حال داد تازه یه تویوتالندکروز v8 گیر کرده بود باهاش درش آوردیم
حمید: 1396/6/1215:16:17،
2
1
ماندگاری و ثبات این خودرو اصله ،نه مثل این چینی ها که هر روز با یه مدل سرمایه مردم رو دود هوا میکنن،
امیر: 1396/6/2216:39:05،
0
0
سلام من کلاس 10 اتوماتشو تازه گرفته ام انگار ماساژور صندلی ندارد کسی اطلاعی دارد؟

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
نگین خودرو
آیسان پرواز
رزرو هتل
آژانش مسافرتی سارویه تور

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
40 نما
تورآنتالیا
قاصدک
فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دیجی استایل
بلیط قطار