کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پدیده، پردیسبان و میزان وزیر کشور را راهی مجلس کرد


کد خبر : ۲۹۲۵۷دوشنبه، ۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷:۰۵۱۰۰۱ بازدید

عضو هیئت رئیسه مجلس روزگذشته از اعلام وصول سوال سه نماینده از وزیر کشور درخصوص وضعیت سهامداران پدیده شاندیز و پردیسبان و ...

عضو هیئت رئیسه مجلس روزگذشته از اعلام وصول سوال سه نماینده از وزیر کشور درخصوص وضعیت سهامداران پدیده شاندیز و پردیسبان و سپرده گذاران موسسات مالی و اعتباری میزان و ثامن الحجج (ع) خبرداد.

غلامرضا کاتب اعلام وصول سوال مصطفی کواکبیان، شهباز حسن پور بیگلری و حسین مقصودی نمایندگان تهران، سیرجان و سبزوار از رحمانی فضلی وزیر کشور درخصوص علت پیگیری نشدن جدی وضعیت سهامداران پدیده شاندیز را قرائت کرد.در همین باره رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی در گفت وگو با خراسان رضوی افزود: با توجه به این که سهامداران پدیده و سپرده گذاران برخی موسسات مالی و اعتباری مثل میزان و ثامن الحجج (ع) پس از گذشت دو سال همچنان بلاتکلیف هستند از وزیر کشور دعوت کردیم تا در کمیسیون شوراها و امنیت داخلی درباره آخرین وضعیت این موسسات و پدیده توضیحاتی ارائه کنند با این حال پس از ارائه توضیحات من و دو تن دیگر از نمایندگان از پاسخ وزیر قانع نشدیم و با طرح سوال از وزیر خواستیم در صحن علنی مجلس حاضر شود تا موضوع با همراهی دیگر نمایندگان بررسی شود .

حسن مقصودی ادامه داد :واقعیت این است که با وجود مشکلاتی که تعطیلی این موسسات برای مردم و سهامداران به وجود آورده است قوای مقننه ،قضاییه و دولت هر کدام راه خودشان را می‌روند و از منظر خودشان به موضوع نگاه می کنند ،به گونه ای که می‌توان گفت هیچ گونه وحدت رویه ای در اصلاح وضعیت موجود وجود ندارد .

وی اضافه کرد :ضروری بود استاندار خراسان رضوی به عنوان نماینده دولت در استان بین این بخش ها هماهنگی ایجاد کند تا زیان بخشی نگری دستگاه ها متوجه مردم نشود  اما این اتفاق نیز تا کنون رقم نخورده است.وی همچنین در پاسخ به این سوال که چه تدبیری برای حل مسئله حمایت بورس از پدیده و تشکیل اتاق مبادله سهام پیش بینی کرده اید؟ گفت :در این خصوص با توجه به این که وزیر اقتصاد برنامه هایی را اعلام کرده بود که هنوز محقق نشده است از وی نیز سوال کرده‌ام که هیئت رئیسه این سوال را برای بررسی بیشتر به کمیسیون اقتصادی مجلس ارجاع داده است و منتظریم تا نتیجه بررسی کمیسیون اعلام شود .



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها