کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

طلای جهانی منتظر انتخابات آمریکا و مسیر نوسانات دلار است


کد خبر : ۲۹۱۳۵جمعه، ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۸:۲۰۶۷۷ بازدید

تحلیلگر برجسته اقتصادی استاندارد بانک بر این باور است که قیمت جهانی طلا در شرایط کنونی منتظر برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است و ...

تحلیلگر برجسته اقتصادی استاندارد بانک بر این باور است که قیمت جهانی طلا در شرایط کنونی منتظر برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است و روند نوسانات ارزش دلار تاثیر زیادی بر قیمت این فلز گرانبها خواهد داشت.

یوییچی ایکه میزو تحلیلگر استاندارد بانک در سخنانی تاکید کرد: قیمت طلا هم اکنون توانسته است سطح حمایتی 1250 دلاری را حفظ کند. به نظر می رسد که طلا منتظر برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و روشن شدن مسیر نوسانات ارزش دلار است.

بر اساس این گزارش قیمت طلا در هفته جاری تاکنون با رشد یک درصدی روبرو شده است. وی در ادامه افزود: بعید می دانم که افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا در شرایط کنونی موجب کاهش شدید قیمت طلا شود چرا که این عامل پیش از این در قیمت طلا لحاظ شده و تاثیر خود را گذاشته است.

جیسون کریسولا تحلیلگر ارشد موسسه ام کی اس نیز تاکید کرد: تصمیم اخیر بانک مرکزی اروپا برای تثبیت نرخ بهره و ادامه اجرای برنامه خریداری دارایی ها نیز تاثیر زیادی بر روند قیمت طلا خواهد داشت.

میزان ذخایر طلای صندوق اس پی دی آر نیز با 0.31 درصد افزایش به بیش از 970 تن رسیده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها