کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تاثیر تروریسم بر رشد اقتصادی کشورهای عضو اکو


کد خبر : ۲۹۰۴۵چهارشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵:۰۵۳۲۵ بازدید

علی طیب‌نیا می‌گوید در حال حاضر رشد سازمان یافته تروریسم برخی از کشورهای منطقه خاورمیانه را با چالشی جدی مواجه کرده که این موضوع ...

علی طیب‌نیا می‌گوید در حال حاضر رشد سازمان یافته تروریسم برخی از کشورهای منطقه خاورمیانه را با چالشی جدی مواجه کرده که این موضوع در عملکرد اقتصادی کشورهای عضو اکو تاثیر گذاشته است.

علی طیب‌نیا در هفتمین اجلاس روسای کل گمرکات کشورهای عضو اکو که چهارشنبه ۲۸ مهرماه در هتل اسپیناس تهران برگزار شد، اظهار کرد: اکنون سال ۲۰۱۶ میلادی روبه پایان است، در حالی که رشد اقتصادی کشورهای منطقه از نرخ مطلوب برخوردار نبوده است. رشد سازمان‌یافته تروریسم برخی کشورهای منطقه خاورمیانه را با چالش‌های جدی مواجه ساختند که این موضوع بدون شک عملکرد اقتصادی کشورهای عضو اکو را تحت تاثیر قرار داده است، بنابراین شایسته است برای اهداف مشترک برنامه‌ریزی اقتصادی دقیق و منسجم‌تری داشته باشیم.

وی گفت: توجه ویژه به توسعه تجارت خارجی که رابطه مستقیمی با رشد اقتصادی دارد و افزایش صادرات و واردات منافع زیادی را برای کشورهای عضو اکو به همراه خواهد داشت. روش‌های جدید تولید، ارتقای رقابت‌پذیری، افزایش کارایی، کسب منافع، کاهش محدودیت‌های ارزی و تخصص‌گرایی در امر تولید و کسب درآمد ملی بالاتر از جمله مواردی است که همه ما به آن اذعان داریم که این امر به جز اتحاد منطقه‌ای قابل دسترسی نخواهد بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها