کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شرایط جدید پیش‌فروش پلکانی محصولات ایران خودرو - آبان 95


کد خبر : ۲۹۰۴۴چهارشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸:۴۷۸۱۵۹ بازدید

طرح جدید پیش‌فروش پلکانی چھار مرحله‌ای آبان 95 محصولات ایران خودرو به ھمراه ھدایای فروش تعھدی، از روز شنبه 95/08/01 لغایت ...

طرح پیش فروش پلکانی چھار مرحله‌ای آبان 95 محصولات ایران خودرو به ھمراه ھدایای فروش تعھدی، از روز شنبه 95/08/01 لغایت 95/08/30 و یا تا زمان تكمیل ظرفیت به شرح جدول پیوست ارائه مي گردد.

ویژگی‌ھاي این طرح :

· ھدف از این طرح پوشش بخشی از بازار خودرو می باشد که در آن مشتریان با پس انداز کم نیز بتوانند خریدي مطلوب داشته باشند.

· قالب کلی اين طرح به این صورت است که مشتري در فواصل زمانی دو ماھه يا سه ماھه مبادرت به پرداخت مرحله ای (که به صورت پلکانی نزولی تعریف شده است) می نماید.

· پیش پرداخت اولیه در این طرح بسیار پایین و بین 6 تا 10 میلیون تومان می باشد که طیف وسیعی از مشتریان را در بر خواھد گرفت.

· پرداخت ھاي بعدي شامل سه مرحله خواھد بود که به صورت نزولی دریافت می گردد .

· نرخ سود مشارکت در این طرح کاملا رقابتی و بین 24 تا 27 درصد می‌باشد .

· این طرح حداقل نرخ انصراف 22 درصد را تضمین می نماید .

· فاصله پیش پرداخت ھا به صورت دو ماھه يا سه ماھه و با توجه به متوسط درآمد خانواده ایرانی چیده شده که خود عاملی براي جذب بیشتر مشتریان می باشد. این طرح تقریبا تمامی محصولات ایران خودرو اعم از خانواده محصول 206 ،206 صندوقدار،پژو 405 ، پارس، دنا و رانا را شامل می‌شود.

نکته:
به جھت بھره مندی مشتریان از شرایط پیش فروش ويژه پلكاني چھار مرحله‌اي، ثبت نام ھا در قالب خانواده محصول انجام مي گردد . بطور مثال براي خانواده پارس تمامي خودروھاي خانواده پارس (اعم از معمولی، دوگانه سوز و موتور TU5) و براي خانواده 405 تمامي خودروھاي خانواده 405 (اعم از معمولی، دوگانه سوز و موتور TU5) ارائه مي گردد. لذا با توجه به شرایط تولید، زمان دقیق واگذاری خودروھای ذکر شده ھر خانواده محصول در زمان ارسال دعوتنامه تعیین خواھد شد. 

نکات مھم در خصوص ھدیه فروش تعھدی:
 ھدیه فروش تعھدی صرفا به تعھداتی اختصاص می یابد که مشتریان در زمان تکمیل وجه، به صورت نقدی اقدام به واریز وجه نموده باشند و ھمچنین قرارداد منجر به انصراف نگردد. ھدیه فروش تعھدی فقط زمانی قابل ارائه می باشد که مبغ مابه التفاوت اعلام شده در دعوتنامه، در مھلت تعیین شده پرداخت گردد و در صورت منقضی شدن دعوتنامه، ھدیه فروش تعھدی به مشتریان ارائه نخواھد شد

زمان فعال سازي اين بخشنامه ساعت 10 صبح روز شنبه مورخ 95/08/01 مي باشد.


شرایط جدید پیش‌فروش پلکانی محصولات ایران خودرو - آبان 95



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها