کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

دلیل گرانی تخم مرغ در روزهای اخیر چیست ؟


کد خبر : ۲۸۹۷یکشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۸:۲۸۳۱۳۷ بازدید

قیمت هر شانه تخم مرغ دربازار حدود 1000 تومان افزایش یافت.

در حالی که قیمت هر شانه تخم مرغ 8500 تومان و قیمت هر کیلو تخم مرغ 4250 تومان مصوب شده است در حال حاضر قیمت هر شانه تخم مرغ به طور میانگین در سطح شهر تهران 9500 تومان است. به این ترتیب هر عدد تخم مرغ در سوپرمارکت‌ها تا 350 تومان نیز عرضه می‌شود.

در همین زمینه علیرضا موسوی مجد، معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با تاکید بر این‌که با هر گونه تخلف در بازار تخم مرغ برخورد می‌کنیم، گفت: با توجه به سردی هوا مصرف تخم مرغ افزایش یافته است.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش تقاضای تخم مرغ توازن بازار به هم خورده و همین موضوع باعث بالا رفتن قیمت آن شده است.موسوی مجد با بیان این‌که با هر واحد صنفی که قیمت تخم مرغ را بالاتر از قیمت مصوب به فروش برساند برخورد قانونی می‌کنیم، اظهار کرد: در ماه جاری 7666 مورد بازرسی در سطح استان تهران انجام شده که از این میزان گزارش بالغ بر 1000 مورد تخلف به سازمان تعزیرات حکومتی ارائه شده است.

افزایش قیمت تخم مرغ در حالی است که خبر دقیقی از نتایج جلسات ستاد تنظیم بازار در دست نیست و همچنین معاونت توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت بدون متصدی بوده و فرد مشخصی در این سمت حاضر نیست.هفته پیش یونس سینکی، معاون توسعه بازرگانی داخلی این وزارتخانه استعفای خود را به وزیر صنعت، معدن و تجارت ارائه کرده بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها