کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کیا سراتو شرکت سایپا سه ستاره شد


کد خبر : ۲۸۹۳۱دوشنبه، ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲:۰۵۴۳۲۹ بازدید

خودرو سواری کیا سراتو گروه سایپا توانست در ارزیابی های صورت گرفته توسط سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران یک ستاره کیفی به ستاره ...

خودرو سواری کیا سراتو گروه سایپا توانست در ارزیابی های صورت گرفته توسط سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران یک ستاره کیفی به ستاره های خود بیفزاید و با سه ستاره کیفی در بالاترین سطح کیفی در رده قیمتی خود قرار بگیرد.
  
در گزارش شهریور ماه سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران که از سطح کیفی انواع خودورهای تولیدی، ارائه شده ،خودروهای سواری سراتو، پارس تندر و تندر 90 پارس خودرو در رده قیمتی خودموفق به کسب 3 ستاره کیفی از سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران شدند و خوش درخشیدند.

بر پایه این گزارش در گروه خودروهای با سطح قیمتی 75 تا 100 میلیون تومان، خودرو کیا سراتو توانست سه ستاره کیفی را کسب کند و در بالاترین سطح کیفی این رنج قیمتی قرار گیرد و در این ماه نسبت به ارزیابی کیفی ماه گذشته با یک ستاره افزایش همراه شود که نشان از عزم جدی گروه سایپا در ارائه محصولات کیفی و رفع عیوب محصولاتش می باشد.

همچنین در گروه خودروهای با سطح قیمتی 25 تا 50 میلیون تومان، پارس تندر و تندر 90 پارس خودرو سه ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند و در رده با کیفیت ترین های این رده قیمتی قرار گرفتند.

گفتنی است شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران هر ماه در راستای کنترل و افزایش سطح کیفی محصولات تولید داخل با توجه به استانداردهای داخلی و بین المللی اقدام به تعیین سطح خودروها در بخش های قیمتی متفاوت می نماید تا خودرو سازان با پی بردن به نقاط  ضعف و قوت محصولات تولیدی خود، نسبت به افزایش سطح کیفی آنها اقدامات لازم را انجام دهند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها