کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

دو مدل مختلف آیفون 6 معرفی شد


کد خبر : ۲۸۸۶یکشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۲:۲۳۸۱۴۷ بازدید

این طور که منابع آگاه در شرکت Foxconn به عنوان بزرگترین شریک سخت‌افزاری اپل می‌گویند، آیفون 6 در دو مدل با نمایشگرهای 4.7 و 5.7 اینچ ساخته می‌شود و بنابراین آیفون جدید در دو اندازه متفاوت به دست کاربران می‌رسد.
دو مدل مختلف آیفون 6 معرفی شددو مدل مختلف آیفون 6 معرفی شد

 شرکت Foxconn که بزرگترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند آیفون اپل محسوب می‌شود، در بیشتر مواقع منبع معتبری بوده است تا کارمندان بانفوذ آن بتوانند آخرین اطلاعات را در مورد فعالیت‌های اپل منتشر کنند.

مرکز Weibo چین در گزارش جدید خود اعلام کرد که بسیاری از منابع داخلی شرکت Foxconn اطلاعات مربوط به گوشی هوشمند جدید اپل موسوم به آیفون 6 را منتشر کرده‌اند.

به گفته این منابع آگاه، گوشی هوشمند آیفون 6 در دو مدل با نمایشگرهای 4.7 و 5.7 اینچ ساخته می‌شود و بنابراین آیفون جدید در دو اندازه متفاوت به دست کاربران می‌رسد.همچنین پیش‌بینی شده است که هر یک از این دو مدل شامل یک نوع فناوری بیومتریک برای تشخیص کاربر می‌شوند که این فناوری می‌تواند اسکنر مخصوص اثرانگشت یا سیستم هوشمند تشخیص چشم باشد.

از هم‌اکنون تا زمان عرضه گوشی هوشمند آیفون 6 اپل دست‌کم 8- 9 ماه باقی مانده است که البته این اتفاق به شرطی می‌افتد که اپل طبق روال سال‌های قبل در فصل سوم سال 2014 میلادی از گوشی جدید خود رونمایی کند. بر این اساس می‌توان گفت که اخبار یاد شده از هم‌اکنون تا آن زمان می‌توانند تغییرات فراوانی داشته باشند.

به هر حال این مسئله چندان دور از ذهن نیست که اپل قصد دارد مدل بزرگتر گوشی هوشمند خود را نیز روانه بازار کند.سال گذشته عرضه گوشی هوشمند آیفون 5C نشان داد که شرکت اپل از گذاشتن گام‌های خود خارج از محدوده‌ای که از پیش تعریف کرده است ترسی ندارد. بر این اساس از هم‌اکنون می‌توان نتیجه گرفت که حرکت اپل به سمت تولید فبلت می‌تواند گام بعدی این شرکت بزرگ الکترونیکی باشد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها