کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جزئیاتی از توزیع برنج آمریکایی در محرم از محموله 10 هزار تنی


کد خبر : ۲۸۸۵۰شنبه، ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۳:۲۶۲۵۴۹ بازدید

درحالی که واردات کالای مصرفی از کشور آمریکا ممنوع است، شرکت بازرگانی دولتی ایران از محموله 10 هزار تنی که سال گذشته خریده، برای تنظیم بازار ...

درحالی که واردات کالای مصرفی از کشور آمریکا ممنوع است، شرکت بازرگانی دولتی ایران از محموله 10 هزار تنی که سال گذشته خریده، برای تنظیم بازار ایام محرم و صفر اقدام به توزیع برنج آمریکایی کرد.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از تسنیم ، شرکت بازرگانی دولتی ایران در ایام عزای حسینی اقدام به توزیع برنج آمریکایی برای تنظیم بازار این محصول کرده است.

توزیع برنج آمریکایی

حجت‌الاسلام علی‌اکبر اکرمی امام‌جمعه سراب در جمع عزاداران سراب با انتقاد از توزیع برنج آمریکایی اظهار داشت: مسئولان هرچه سریع‌تر نسبت به جمع‌آوری این برنج‌ها از سطح فروشگاه‌ها اقدام کنند و از شخص استاندار می‌خواهم تا در این مورد وارد عمل شود.

وی افزود: آمریکا کشور متخاصم با ایران اسلامی است و بیشترین ضربه را به ما وارد کرده و روا نیست تا این حد با آن مراوده اقتصادی داشته باشیم.

احمد به‌حق رئیس اتحادیه واردکنندگان برنج، در خصوص توزیع برنج  آمریکایی گفت: این برنج سال گذشته توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران به میزان 10 هزار تن وارد شده و بعد از ممنوعیت واردات کالاهای مصرفی از آمریکا، ورود برنج از این کشور ممنوع شده است.

وی افزود: در سال جاری واردات برنج در کشور از ابتدای مردادماه ممنوع شده است که این ممنوعیت حداقل تا ابتدای آذرماه برقرار خواهد بود.

به گزارش تسنیم، واردات هرگونه کالای مصرفی از کشور آمریکا بنا بر مصوبه دولت ممنوع است. بر اساس عکس ذیل برنج‌های وارداتی از آمریکا، دانه بلند بوده، در اکتبر 2015 تولید و توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران توزیع شده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها