کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

لپ‌تاپ باریک و محبوب دل در بازار داخلی


کد خبر : ۲۸۷۷یکشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۱:۴۱۲۸۷۵ بازدید

مدل 3521 - E از سری inspiron از لپ‌تاپ‌های محبوب DELL در بازار داخلی است.
لپ‌تاپ باریک و محبوب دل در بازار داخلیلپ‌تاپ باریک و محبوب دل در بازار داخلی

این لپ‌تاپ دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازنده Intel Core i5 3337U 1.8GHz UpTo 2.7 GHz، رم چهار گیگابایتی از نوع DDRIII و هارددیسکی با ظرفیت حافظه 500 گیگابایت است.

صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم 6/15 اینچ از نوع TFT LED-backlit LCD و با وضوح تصویر 1366×768 نقطه در اینچ است.در مورد پورت و امکانات ارتباطی هم باید بگوییم که Dell برای کاهش ضخامت دستگاه، مجبور شده تا از تعداد پورت‌های دستگاه بکاهد. این لپ‌تاپ دارای یک پورت LAN و یک خروجی صوتی 5/3 میلی‌متری نیز است. این لپ‌تاپ چهار پورت USB نیز دارد که سه پورت USB 2.0 و آخرین پورت USB 3.0 است. برای ارتباط بی‌سیم نیز، این لپ‌تاپ به Wi-Fi و نسل چهارم تکنولوژی ارتباط بی‌سیم Bluetooth مجهز شده‌ است.

بالای صفحه نمایش هم یک وب کم یک مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری HD 720p قرار دارد که در شرایط نوری مناسب، می‌توان تماس‌های اینترنتی خوبی با آن برقرار کرد.صفحه کلید این لپ‌تاپ‌هم از نوع Chiclet Style یا «جزیره‌ای» با کلیدهای جدا از هم است. کلیدها نیز ابعاد استانداردی دارند و فضای بین آنها نیز مناسب است به همین دلیل خطاهای تایپی با این لپ‌تاپ‌ها بسیار کم خواهد بود. 

به طور کلی برخورداری از بدنه باریک و سبک، طراحی ارگونومیک با لبه‌های انحنادار، تجهیز به پورت USB 3.0، تجهیز به کیبورد و تاچ پد بسیار خوب، قیمت مناسب و... از نقاط قوت و برخورداری از صفحه نمایش براق با زوایای دید محدود و بهره‌مندی از روکش بافت دار بدنه که مستعد جذب چربی و اثر انگشت دست است از نقاط ضعف این دستگاه است.

لپ‌تاپ 25/2 کیلوگرمی DELL با قیمتی در حدود یک میلیون و 700 هزار تومان به بازار عرضه شده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها