کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ریاست جمهوری ترامپ اتفاق بدی برای آمریکا خواهد بود


کد خبر : ۲۸۷۶۵پنجشنبه، ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳:۴۷۸۹۲ بازدید

مدیر اجرایی شرکت Netflix از جمله مخالفان پرتعداد دونالد ترامپ، نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا محسوب شده و معتقد است انتخاب وی ...
ریاست جمهوری ترامپ اتفاق بدی برای آمریکا خواهد بودریاست جمهوری ترامپ اتفاق بدی برای آمریکا خواهد بود

مدیر اجرایی شرکت Netflix از جمله مخالفان پرتعداد دونالد ترامپ، نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا محسوب شده و معتقد است انتخاب وی به عنوان رئیس جمهور، اتفاق بدی برای ایالات متحده آمریکا خواهد بود.

Reed Hastings در مصاحبه با نشریه New Yorker در پاسخ به پرسش مطرح شده درباره ترامپ و تاثیر احتمالی او در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ضمن ابراز نگرانی از حضور وی در انتخابات آتی ریاست جمهوری گفت: «پیروزی او در انتخابات آتی ریاست جمهوری اتفاق بسیار بدی برای آمریکا خواهد بود و اقتصاد نیز به دلیل حضور احتمالی وی در کاخ سفید دچار مشکلات بسیاری خواهد شد.»

گفتنی است آقای Hastings از جمله مدیران باسابقه و برجسته حوزه تکنولوژی محسوب می شود که به طور علنی حمایت خود را از ریاست جمهوری هیلاری کلینتون اعلام کرده است. این در حالی است که حمایت مدیر اجرایی شرکت نتفلیکس از خانم کلینتون صرفا کلامی نبوده و او به همراه همسرش از جمله حامیان هیلاری کلینتون هستند که بیش از 100هزار دلار به کمپین وی کمک مالی کرده اند.

شایان ذکر است که آقای Hastings پیش از این و در ماه ژوئن گذشته همزمان با اعلام حمایت خود و بسیاری از مدیران شرکت های تجاری از نامزدی خانم کلینتون با انتشار بیانیه ای اظهار داشت: «اگر ترامپ پیروز شود دستاوردهای ارزشمند آمریکا را نابود خواهد کرد.» وی افزود: «هیلاری کلینتون همان رهبر قدرتمند و قاطعی است که ما به آن نیاز داریم. امیدوارم که ترامپ در انتخابات پیش رو با اختلاف قابل توجهی نتیجه را واگذار کند تا همه متوجه شوند، رویکرد وی مورد پذیرش مردم آمریکا نیست.»

لازم به ذکر است دونالد ترامپ که به دلیل مواضع جنجالی خود از سوی دموکرات ها و بخشی از جمهوریخواهان در آمریکا تحت فشار شدیدی قرار گرفته است، پیش از این از مخالفت خود با روال موجود در سیلیکون ولی سخن گفته بود که این موضوع مخالفت های بسیاری را در میان فعالان حوزه تکنولوژی در این منطقه برانگیخت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها