کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تغییراتی کوچک برای هیوندای آزرای 2017


کد خبر : ۲۸۷۵۳پنجشنبه، ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶:۲۹۵۴۲۶ بازدید

هیوندای مدل آزرای خود را برای سال 2017 مورد به‌روزرسانی جزئی قرار داده است که شامل رنگ‌ها، تجهیزاتی ایمنی و رفاهی جدید می‌شود.
تغییراتی کوچک برای هیوندای آزرای 2017تغییراتی کوچک برای هیوندای آزرای 2017

پدال- هیوندای مدل آزرای خود را برای سال 2017 مورد به‌روزرسانی جزئی قرار داده است که شامل رنگ‌ها، تجهیزاتی ایمنی و رفاهی جدید می‌شود. برای بدنهٔ آزرای جدید رنگ‌های جدیدی شامل خاکستری متالیک، مشکی Nocturne، قرمز Venetian، سفید Hyper و نقره‌ای Ion ارائه شده است درحالی‌که در داخل خودرو هم به‌صورت استاندارد تجهیزاتی چون گرم‌کن صندلی‌های جلو با تهویهٔ مناسب، روکش چرم صندلی‌ها، نمایشگر لمسی 8 اینچی با ناوبری، سیستم اطلاعاتی-سرگرمی سازگار با کارپلی اپل و اندروید اتو گوگل و سیستم صوتی 550 واتی اینفینیتی وجود خواهند داشت.

هیوندای آزرای 2017

سیستم شناسایی نقاط کور به همراه سیستم هشدار ترافیک عقب بدون هیچ هزینهٔ اضافه‌ای برای آزرا 2017 ارائه شده است درحالی‌که سیستم‌های اخطار خروج از خط، اخطار برخورد از جلو، کروز کنترل هوشمند و سامانۀ توقف/حرکت به همراه چراغ‌های جلوی HID، پروژکتورهای LED و نوربالای هوشمند برای آن عرضه خواهند شد. آپشن‌های سفارشی این سدان کره‌ای هم شامل ترمز پارک برقی، پردهٔ شیشهٔ عقب و پنجره‌های جانبی، سقف پانوراما و رینگ‌های 19 اینچی آلیاژی می‌شود.

هیوندای آزرا 2017 همچنین مجهز به سیستم تعلیق کاملاً مستقل شده است که در جلو از نوع مک‌فرسون و عقب Multi Links است. آنتی رول بار 24 میلی‌متری، کمک‌فنرهای پیشرفته و دامپرهای قابل تنظیم هم از دیگر تجهیزات سیستم تعلیق این خودرو هستند.

نیروی موردنیاز آزرا هنوز هم توسط همان پیشرانهٔ 3.3 لیتری V6 با 293 اسب بخار قدرت و 346 نیوتن متر گشتاور تأمین می‌شود که نیروی آن از طریق یک گیربکس شش سرعتهٔ اتوماتیک انتقال میابد. مصرف سوخت آن نیز 11.8 لیتر در شهر، 8.4 لیتر در بزرگراه و 10.2 لیتر در سیکل ترکیبی در هر صد کیلومتر است.

هیوندای آزرای 2017

هیوندای آزرای 2017

کابین هیوندای آزرای 2017

موتور هیوندای آزرای 2017



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها