کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کاهش میزان جعل اسناد با اجرایی شدن سامانه اخذ اثر انگشت


کد خبر : ۲۸۶۹۰دوشنبه، ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳:۲۳۸۵۶ بازدید

طالبی زاده گفت: با اجرایی رشدن سامانه اخذ اثر انگشت از متعاملین، میزان جعل اسناد و جرائم و تخلفات در دفاتر اسناد رسمی کاهش یافته است.

رضا طالبی زاده مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان، در جلسه با سران دفاتر اسناد رسمی شهرستان سیرجان گفت: برای پیشرفت کشور، سازمان ثبت اسناد و املاک در سنوات گذشته اقدامات موثری در جهت الکترونیکی کردن خدمات ثبتی انجام داده است و در آینده نیز شاهد اقدامات دیگری نیز خواهیم بود. 

وی از الکترونیکی کردن دفاتر املاک و دفاتر سران اسناد رسمی بعنوان آخرین اقدام بزرگ و شایسته یاد کرد که مزایای بسیاری از جمله صرفه‌جویی در وقت و هزینه ارباب رجوع دفاتر اسناد رسمی و ادارات ثبت اسناد و املاک داشته است.
 
مدیرکل اداره ثبت اسناد استان کرمان خاطر نشان کرد: از دیگر اقدامات موثر و مفید سازمان ثبت، تجهیز دفاتر اسناد رسمی به سامانه اخذ اثر انگشت از متعاملین بوده است که موجب امنیت بیشتری در حوزه نقل و انتقال املاک گردبده است.

این مقام قضایی از کاهش میزان جعل اسناد و جرائم و تخلفات سردفتران یاد کرد و گفت: تسریع در انجام استعلامات و معاملات بعنوان مهمترین دستاوردهای الکترونیکی شدن خدمات ثبتی در حوزه دفاتر اسناد رسمی است.

وی بیان کرد: توصیه مسئولین عالی سازمان ثبت اسناد و املاک و تلاش همکاران ثبتی همواره در این جهت بوده که امور ثبتی در حداقل زمان ممکن و با بیشترین دقت انجام شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها