کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

خودروی فاو Oley، محصول جدید مونتاژی در ایران


کد خبر : ۲۸۶۶۴دوشنبه، ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸:۴۷۸۸۲۳ بازدید

سایت فاویران که به عنوان مرجع رسمی اطلاعات کمپانی FAW در ایران شناخته می شود و برنامه های تولید و فروش این برند را اعلام می کند، در لیست ...

سایت فاویران که به عنوان مرجع رسمی اطلاعات کمپانی FAW در ایران شناخته می شود و برنامه های تولید و فروش این برند را اعلام می کند، در لیست محصولات خود، نام خودروی Oley را برای تولید در آینده اعلام کرده است.

خودروی Oley فاو

به گزارش ایران‌جیب به نقل از اسب‌بخار، این خودرو به موتور 1.5 لیتری 100 اسب بخار و 135 نیوتون متر گشتاور مجهز است و قدرت آن توسط یک گیربکس چهار دنده اتوماتیک یا پنج دنده دستی به چرخ های جلو منتقل می شود. اگر Oley در بازار ایران عرضه شود، قیمتی کمتر از 45 میلیون تومان را خواهد داشت.

به احتمال زیاد در صورت تولید این خودرو در ایران، باید شاهد آن باشیم که مونتاژ و فروش به گروه بهمن سپرده شود. سابقه بازار ایران نشان داده که اقبال خودروهای کمتر از ۵۰ میلیون تومان، بیشتر با تولیدات ملی یا خودروهای مونتاژی با برند غیر چینی است. برای همین نمی توان توقع داشت که Oley بتواند به رقابت با خودروهایی چون دنا، تندر۹۰، پژو پارس و… بپردازد. البته که با سابقه گروه بهمن، می توان حدس زد که آمار تولید فاو Oley در ایران بالا نخواهد بود.

نسخه فول این خودرو به چهار کیسه هوا مجهز است و امکاناتی چون مانیتور، GPS، سانروف، سیستم تهویه اتوماتیک و… در آن وجود دارد. ۶۲هزار و ۸۰۰ تا ۸۹ هزار و ۸۰۰ یوآن دامنه قیمتی Oley در بازار چین است.

خودروی فاو Oley

خودروی فاو Oley

خودروی فاو Oley



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها