کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جزییات کامل آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد


کد خبر : ۲۸۵۴۱پنجشنبه، ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷:۱۹۱۱۲۰۸ بازدید

براساس اطلاعیه سازمان سنجش، ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش از 18 مهر آغاز می‌شود.
جزییات کامل آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شدجزییات کامل آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد

براساس اطلاعیه سازمان سنجش، ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش از 18 مهر آغاز می‌شود.

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره تاریخ ثبت ‌نام و شرکت در آزمون استخدامی وزارت آموزش وپرورش سال 1395 اعلام شد.

در این اطلاعیه آمده است:

پیرو انتشار اطلاعیه‌ مورخ دهم مهر ماه ۹۵ بدین‌وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش سال ۹۵ می‌رساند ثبت‌نام این آزمون برای جذب نیروی پیمانی از روز یکشنبه مورخ ۱۸ مهر ماه ۱۳۹۵ لغایت روز شنبه مورخ ۲۴ مهر ماه ۱۳۹۵از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org آغاز خواهد شد.

بنابراین از متقاضیان واجد شرایط برای شرکت در آزمون مذکور دعوت به عمل می‌آید به منظور کسب اطلاعات و جزییات مربوط به رشته‌ها و شغل محل‌های استخدام به دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون مذکور که از روز یکشنبه مورخ ۱۸ مهرماه ۱۳۹۵ بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی قرار داده خواهد شد، مراجعه نمایند. لازم به توضیح است که تاریخ ثبت‌نام به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

همچنین داوطلبانی که قبلاً در سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور و دانشگاه‌های علوم پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ثبت‌نام نموده‌اند، با عنایت به شرایط و ضوابط و رشته‌ها و شغل محلهای مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدام وزارت آموزش و پرورش در صورت علاقمندی می‌توانند با مراجعه به قسمت ویرایش نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی و یا تغییر آزمون خود از ثبت‌نام قبلی به ثبت‌نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش اقدام نمایند. با توجه به اینکه آزمونهای مذکور همزمان برگزار خواهد شد لذا امکان ثبت‌نام داوطلبان همزمان برای هر دو آزمون می‌سر نبوده و داوطلبان منحصراً مجاز به ثبت‌نام در یکی از آزمونهای مذکور خواهند بود.

تاریخ برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور، دانشگاه‌های علوم پزشکی و وزارت آموزش و پرورش در روز جمعه مورخ ۲۱ آبان ماه ۱۳۹۵ خواهد بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها