کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

برخورد شدید دو خودرو سواری در پاسداران / تصاویر


کد خبر : ۲۸۵۲۳پنجشنبه، ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۷:۴۶۲۴۳۵ بازدید

برخورد شدید دو دستگاه خودرو سواری در پاسداران، موجب مصدومیت پنج نفر از سرنشینان این خودروها شد.

برخورد شدید دو دستگاه خودرو سواری در پاسداران، موجب مصدومیت پنج نفر از سرنشینان این خودروها شد.

با تماس رانندگان خودروهای عبوی و اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125، نیروهای عملیاتی ایستگاه 97 بی درنگ با هماهنگی ستاد فرماندهی در ساعت 23:45 شب گذشته به خیابان پاسداران، خیابان شهید پایدارفرد اعزام شدند.

مرتضی بهروز معاون منطقه سه عملیات درباره این حادثه گفت: در محل حادثه یک دستگاه خودرو سواری پراید با پنج نفر سرنشین و یک دستگاه خودرو سواری سوزوکی با یک نفر سرنشین به شدت با یکدیگر برخورد کرده و متوقف شده بودند که براثر شدت این حادثه چهار نفر سرنشین خودرو پراید دچار مصدومیت شده بودند و راننده این خودرو در اتاقک خودرو محبوس شده بود.

وی در ادامه افزود: نیروهای عملیاتی بلافاصله با قرار دادن علائم هشدار دهنده و جلوگیری از نشتی بنزین از خودروها، محل حادثه را ایمن سازی کردند و مصدومان که دو پسر بچه 4 و 10 ساله و یک مرد و زن 60 ساله بودند را تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

این معاون منطقه اضافه کرد: آتش نشانان با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی راننده خودرو پراید که خانمی 25 ساله بود را از خودرو خارج کرده و برای انتقال به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

بهروز با اشاره به اینکه علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهور در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: نیروهای عملیاتی پس از انتقال خودروها به حاشیه امن خیابان، به مأموریت خود پایان دادند.

r67to8on4v1856o5g3h.jpg

3xyo9q4mcm215yoiida.jpg



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها