کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ترخیص خودرو و موتورسیکلت‌های توقیفی در هفته ناجا


کد خبر : ۲۸۴۴۲سه شنبه، ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰:۳۰۱۴۵۳ بازدید

رئیس پلیس راهور گفت: خودروها و موتورسیکلت هایی که صرفا به علت ارتکاب تخلفات رانندگی توسط پلیس راهنمایی و رانندگی متوقف و به پارکینگ ...

رئیس پلیس راهور گفت: خودروها و موتورسیکلت هایی که صرفا به علت ارتکاب تخلفات رانندگی توسط پلیس راهنمایی و رانندگی متوقف و به پارکینگ هدایت شده اند در ایام هفته ناجا ترخیص می‌شوند.

سردار تقی مهری گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا و به منظور تعمیق ارتباط کارکنان با مردم برای ارتقاء اعتماد عمومی جامعه به پلیس و همچنین تشویق رانندگان به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی گفت: خودروها و موتورسیکلت هایی که صرفا به علت ارتکاب تخلفات رانندگی توسط پلیس راهنمایی و رانندگی متوقف و به پارکینگ هدایت شده اند در ایام هفته ناجا تا 95/7/17 با انجام اطلاع رسانی مناسب از طریق رسانه های استانی با بخشودگی مدت زمان باقیمانده توقیف ترخیص می شوند.

وی افزود: مالکان خودروها و موتورسیکلت های فوق الذکر می توانند با در دست داشتن مدارک موضوع ماده 11 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی و داشتن بیمه نامه معتبر شخص ثالث به واحد ترخیص پلیس راهور محل توقیف مراجعه و نسبت به ترخیص وسیله نقلیه اقدام کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا خاطرنشان کرد: تسهیلات مذکور مشمول خودرو و موتورسیکلت هایی که بنا به دستور مراجع قضایی توقیف می باشند نشده و لازم است توسط مراجع قضایی تعیین تکلیف شوند.

به گفته رییس پلیس راهور ناجا، به رانندگان خودروها و موتورسیکلت هایی که به علت نداشتن گواهینامه مجاز توسط پلیس راه و راهور توقیف شده اند پس از سیر مراحل تشریفات و صدور رأی قضایی، خدمات ارائه می شود.

سردار مهری همچنین یادآور شد: خودرو و موتورسیکلت هایی که به علت فقدان بیمه نامه شخصی ثالث معتبر توقیف شده اند پس از تمدید بیمه نامه معتبر شخص ثالث، ترخیص می شوند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها