کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

دونالد ترامپ احتمالا 18 سال مالیات نپرداخته است


کد خبر : ۲۸۳۷۷یکشنبه، ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۷:۳۸۱۵۵۹ بازدید

نیویورک تایمز می‌نویسد که دونالد ترامپ، نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، به احتمال زیاد حدود 2 دهه مالیات ...
دونالد ترامپ احتمالا 18 سال مالیات نپرداخته استدونالد ترامپ احتمالا 18 سال مالیات نپرداخته است

"نیویورک تایمز" می‌نویسد که دونالد ترامپ، نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، به احتمال زیاد حدود 2 دهه مالیات نپرداخته است. این روزنامه می‌گوید استنادش به اسناد مالیاتی‌ای است که به دستش رسیده است.

به گزارش روزنامه "نیویورک تایمز"، میلیاردر آمریکایی دونالد ترامپ در سال 1995 به عنوان صاحب یک شرکت ساختمان‌سازی اعلام کرده بود که ۹۱۶ میلیون دلار (حدود ۸۱۴ میلیون یورو) ضرر کرده است. "نیویورک تایمز" می‌نویسد که اسناد مالیاتی این نامزد حزب جمهوریخواه برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا توسط منبعی ناشناس به دست این روزنامه رسیده است.

کارشناسان مالیاتی به "نیویورک تایمز" گفته‌اند که اگر چه روشن نیست ترامپ در سال‌های پس از آن چقدر درآمد داشته است، اما این ضرر مالی کافی بوده برای آنکه او به مدت ۱۸ سال، سالانه ۵۰ میلیون دلار از درآمدی که به آن مالیات تعلق می‌گرفته کم کند.

"نیویورک تایمز" می‌نویسد که دلیل خسارت مالی ترامپ معاملات شکست خورده او در آغاز دهه ۱۹۹۰ بوده است. این معاملات از جمله مربوط به شکست مالی ترامپ در رابطه با کازینوهای شهر آتلانتیک سیتی و هتل‌سازی بوده است.

ستاد انتخاباتی ترامپ: "نیویورک تایمز" و کلینتون همدست هستند

به گزارش "نیویورک تایمز"، ترامپ تاکنون به طور شخصی به این ادعا پاسخ نداده است. اما ستاد انتخاباتی او تصریح کرده که روزنامه یاد شده به طور غیرقانونی به اسنادی که گفته دست پیدا کرده است و این روزنامه در اصل به عنوان بخشی از ستاد انتخاباتی هیلاری کلینتون، رقیب انتخاباتی ترامپ، عمل می‌کند.

در بیانیه‌ای که ستاد انتخاباتی ترامپ در این رابطه منتشر کرده، آمده است که ترامپ به عنوان "مدیری که در برابر کارمندان و خانواده‌اش مسئولیت داشته، بیش از آنچه موظف بدان بوده مالیات پرداخت نکرده است". در ادامه بیانیه گفته شده که ترامپ صدها میلیون دلار به صورت انواع مختلف مالیات به دولت آمریکا پرداخت کرده و همچنین به سازمان‌های عام‌المنفعه کمک مالی کرده است.

این موضوع برای جمهوریخواهان آمریکا موضوعی حساس است، زیرا ترامپ با وجود چند دهه تلاش به عنوان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، برخلاف دیگر نامزدهای این پست، هیچگاه اظهارنامه‌های مالیاتی خود را منتشر نکرده است.

البته نامزدهای پست ریاست جمهوری آمریکا به لحاظ قانونی موظف به انتشار اظهارنامه مالیاتی‌شان نیستند. هیلاری کلینتون در ماه اوت اقدام به انتشار اظهارنامه مالیاتی‌اش کرد. اما ترامپ تا کنون گفته است که مقامات مسئول اداره مالیات هنوز اسناد او را به طور کامل بررسی نکرده‌اند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها