کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

4 موبایل شبه پرچمدار با قیمت مناسب در بازار/ مهرماه 95


کد خبر : ۲۸۳۷۴یکشنبه، ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۳:۴۷۴۱۹۶ بازدید

شبه‌پرچمداران گوشی‌هایی هستند که در ظاهر شباهت زیادی به پرچمدار دارند، اما چون با سخت‌افزاری نسبتا ضعیف‌تر یا حذف برخی امکانات ارائه ...

شبه‌پرچمداران گوشی‌هایی هستند که در ظاهر شباهت زیادی به پرچمدار دارند، اما چون با سخت‌افزاری نسبتا ضعیف‌تر یا حذف برخی امکانات ارائه می‌شوند قیمت نهایی‌شان کاهش پیدا می‌کند و می‌توان با قیمت مناسب‌تری آنها را خریداری کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی 4 شبه‌پرچمدار موجود در بازار بپردازیم که هرکدام از آنها گزینه مناسبی برای خرید به شمار می‌آید.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از جی‌اس‌ام، با توجه به افزایش روزافزون فروش گوشی‌های میان‌رده، کمپانی‌های سازنده گوشی هوشمند دست به ابتکار جالبی زده‌اند و شروع به ساخت و تولید گوشی‌هایی کرده‌اند که ظاهر آنان شباهت زیادی به گوشی پرچمدار دارد، اما سخت‌افزار و امکانات کمتری دارند که درنهایت باعث می شود قیمت نهایی‌شان کاهش پیدا کند و از آن طرف کاربرانی که خواستار قوی‌ترین سخت‌افزار نیستند می‌توانند با پرداخت هزینه‌ای کمتر یک گوشی میان‌رده در لباس پرچمدار خریداری کنند. 


LG G5 SE

LG G5 SE

جی‌۵ اس‌ای طراحی‌ای همانند جی۵ دارد و بسیاری از قابلیت‌های خوب آن را مانند دوربین دوگانه ۱۶+۸ مگاپیکسلی، صفحه‌نمایش ۵.۳ اینچی همیشه روشن (Always-On)، فناوری شارژ سریع نسخه ۳ (۸۳ درصد در ۳۰ دقیقه)، درگاه USB-C و حسگر اثر انگشت را حفظ کرده است. پردازنده جی۵ اس‌ای اسنپ‌دراگون ۶۵۲ هشت‌ هسته‌ای، رم ۳ گیگابایت و باتری آن ۲۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی است و یکی از گزینه‌های مناسب برای خرید به حساب می‌آید.
 



Huawei P9 Lite

Huawei P9 Lite

شکل ظاهری پی۹ لایت شباهت بسیاری به برادر بزرگ تر خود یعنی پی۹ دارد. خبری از بدنه فلزی در قاب پشتی این گوشی نیست و به جای آن از پلاستیک پلی‌کربنات استفاده شده، اما برای اینکه کاربر حس دست گرفتن گوشی ارزان‌قیمت نداشته باشد دور آن از فریم فلزی استفاده شده است. بله، درست است، در این گوشی خبری از لنز دوگانه لایکا نیست، اما همین موضوع باعث کاهش قیمت ۴۰ درصدی این دستگاه شده است. پردازنده پی۹ لایت Kirin 650 هشت‌ هسته‌ای (۴ هسته ۲.۰ گیگاهرتزی + ۴ هسته ۱.۷ گیگاهرتزی)، رم به کار رفته در آن ۲/۳ گیگابایت، دوربین اصلی و سلفی به ترتیب ۱۳ و ۸ مگاپیکسل و ظرفیت باتری آن ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعت است.
 



Sony Xperia X

Sony Xperia X

اکسپریا ایکس میان‌رده‌ای زیبا و خوش‌دست از سری X اکسپریای سونی است که با قیمتی که دارد امکانات خوبی مانند دوربین اصلی با کیفیت ۲۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت، اسپیکر استریو و باتری ۲۶۲۰ میلی‌آمپرساعتی همراه با قابلیت شارژ سریع ۲.۰ (۶۰درصد در ۳۰ دقیقه) در اختیار کاربر قرار می‌دهد. صفحه‌نمایش Xperia X پنج اینچی از نوع IPS LCD با کیفیت فول اچ‌دی، پردازنده اسنپ‌دراگون ۶۵۰ شش هسته‌ای (۴ هسته ۱.۴ گیگاهرتز + ۲ هسته ۱.۸ گیگاهتز)، رم ۳ گیگابایت و حافظه داخلی دستگاه ۳۲ و ۶۴ گیگابایت است و به همراه اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو عرضه می‌شود که سونی قول آپدیت اندروید نسخه ۷ نوقا را نیز به کاربران این محصول داده است.
 



Apple iPhone SE

Apple iPhone SE

اگرچه اکثر گوشی‌های هوشمند امروزی صفحه نمایش بزرگ‌ دارند و کارکردن با آنها راحت‌تر است، هنوز هم عده بسیاری هستند که ترجیح می‌دهند با گوشی‌هایی کار کنند که صفحه‌نمایش کوچک‌تر ۴ اینچی دارند، مانند آیفون اس‌ای. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های گوشی‌های ۴ اینچی کارکردن راحت‌ با یک دست است. طراحی آیفون اس‌ای از آیفون ۵اس الهام گرفته، اما سخت‌افزاری مشابه آیفون ۶اس دارد که در حد و اندازه یک پرچمدار قدرت و عملکرد خود را به صراحت نشان می‌دهد. درست است؛ آیفون اس‌ای، برخلاف ۳ گوشی دیگر که در این مطلب ذکر شده، ظاهر آخرین پرچمداران اپل را ندارد، اما به دلیل بهره‌مندی از سخت‌افزار کاملا مشابه در این مطلب قرار گرفته است و با بودجه حدود ۱.۵ میلیون تومان بی‌شک یکی از بهترین گزینه‌های خرید محسوب می‌شود که البته دلیل اصلی آن چیزی نیست جز وجود سیستم‌عامل اختصاصی iOS .



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها