کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

زیبا رویان پاریس / تصاویر


کد خبر : ۲۸۲۲۶چهارشنبه، ۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۷:۵۸۵۷۶۷ بازدید

نمایشگاه خودرو پاریس از روز شنبه اول اکتبر (10 مهر) آغاز به کار می‌کند. خودروسازان مطرح جهان آخرین نوآوری‌های خود را ارائه می‌کنند. نگاهی به ...

نمایشگاه خودرو پاریس از روز شنبه اول اکتبر (10 مهر) آغاز به کار می‌کند. خودروسازان مطرح جهان آخرین نوآوری‌های خود را ارائه می‌کنند. نگاهی به خودروهای الکتریکی و دیگر زیبارویان در نمایشگاه پاریس.

ستاره پاریس
اولین تلاش اوپل برای ساختن خودرو الکتریکی با مارک "آمپرا" آنچنان موفقیت‌آمیز نبود. اوپل حالا دوباره با مدل "Ampera-e" استارت زده است. اوپل می‌خواهد با "بُرد ۴۰۰ کیلومتری باتری‌های این خودرو" بازار را تصرف کند. اگر چنین چیزی در عمل واقعیت داشته باشد، می‌تواند دلیل محکمی برای خرید آمپرا باشد.

5uf26kd7sb02xggq7z2.jpg
 



رقیب آمپرا از بایرن
ب‌ام‌و هم با مدل جدید "i3" در رقابت با آمپرا بر بُرد موتور الکتریکی خود افزوده و از ۱۹۰ کیلومتر آن را به ۳۰۰ کیلومتر رسانده است. البته این میزان اعلام شده مسافت بدون مصرف انرژی برای نور، رادیو، سیستم گرما و خنک کننده است. افزون بر این ب‌ام‌و اعلام کرده است که در غرفه پاریس خود مدل نمایشی "X2" را هم ارائه خواهد کرد.

cat97xebt5bci87i7n.jpg
 



اسراری از ولفسبورگ
قرار نیست خودروسازان فولکس‌واگن که مقر آن در ولفسبورگ است، اسرار جدیدی از "آبروریزی نرم‌افزار موتور" خودروهایشان را افشا کنند. فوکلس واگن اعلام کرده است که در پاریس مدل جدید از طرح آینده خودروهای الکتریکی را معرفی خواهند کرد. این خودروساز اعلام کرده است که ۲۰ مدل خودرو الکتریکی تا سال ۲۰۲۰ ‌وارد بازار خواهد کرد.

hdw252r1fl1839tiuqh.jpg
 



زیباروی الکتریکی پورشه
پورشه با "پانامرا ۴" خودرد "V8" بی‌توربو که ۵۵۰ اسب بخار قدرت دارد در پاریس حضور می‌یابد. مشتریان می‌توانند مدل الکتریکی هیبرید را سفارش دهند که دو موتورش در مجموع ۴۲۶ اسب بخار قدرت دارند و برای طی مسافت ۲۷۸ کیلومتر کفایت می‌کند.

2v0pngxb583g4on8axvr.jpg
 



الکتریکی ستاره‌دار
مرسدس بنز علاوه بر مدل جدید الکتریکی اسمارت، اعلام کرده است که در نمایشگاه پاریس یک خودرو کاملا الکتریکی با برد ۵۰۰ کلیومتر را معرفی خواهد کرد. اما درخشش ستاره مرسدس بنز مدل "AMG GT C Roadster" در نمایشگاه پاریس نگا‌ه‌ها را به خود جلب خواهد کرد.

cmuj1pessxm2p07bo9o.jpg

 



بازی در خانه
نمایشگاه پاریس برای سیتروئن همچون خانه خود است. این خودروساز مدل آینده خود را که به همه امکانات مدرن امروزین مجهز است تحت عنوان "CXPerience" ارائه خواهد کرد. با این همه این خوردرو بیننده را یاد مدل سیتروئن "DS" می‌اندازد که به "الهه" شهرت داشت.

zmxcwhx7smbjkm3fame7.jpg
 



فرانسوی خانوادگی
متخصصان فروش بر این پژو ۵۰۰۸ "فرانسوی خانوادگی" نام‌نهاده‌اند. این خودرو با ۴ متر و ۶۴ سانتی‌متر جا‌دار است و صفحه نمایش جلوی راننده "i-Cockpit" با نوآوری‌هایی همراه است.

tge994ic8tmyrr5du4.jpg

 



دختر فولکس واگن هم بعله!
خودروساز اسکودا که به دختر فولکس‌واگن مشهور است و از شرکت‌های تابعه این کنسرن می‌باشد هم وارد عرصه "خودروهای صحرایی‌" شد. اسکودا مدل "کودیاک" را در فصل بهار و در نمایشگاه ژنو به عنوان مدل آینده عرضه کرده بود و حالا وارد مرحله تولید انبوه شده است.

bfn4mp45hsyimfy61jn8.jpg
 



قربانیان صرفه‌جویی
فولکس‌واگن به دلیل افشا "نصب نرم‌افزار مخدوش کننده داده‌های مربوط به سوخت موتور" باید جریمه‌های سنگینی بپردازد و مجبور به صرفه‌جویی شده است. بنتلی و لامبورگینی اولین قربانیان صرفه‌جویی فولکس‌واگن هستند و در نمایشگاه حضور ندارند. با این حال بنتلی خیلی علاقه داشت "Fling Spur W 12 S" را به نمایش بگذارد.

im0n6vemapdpxoer308.jpg
 



فراری در جای خالی لامبورگینی
وقتی لامبورگینی در نمایشگاه حضور نداشته باشد، فراری "آپرات" با قدرت ۸۰۰ اسب بخار البته همه نگاه‌‌ها را به خود جلب می‌کند. مهندسین خوروساز در مارانللو البته برای رفع عذاب وجدان نسبت به آلوده کردن محیط زیست یک موتور برقی هم در این خودرو جا داده‌اند که در مجموع قدرت موتورهای این خودرو را به ۹۶۳ اسب بخار می‌رساند.

w52tisvzo2m0qq955b75.jpg

 



تویوتا باطری سوختی
خودرو ساز ژاپنی، تویوتا با مدل جدید خودروهای صحرایی "C-HR" با موتور هیبرید در پاریس حضور می‌یابد. اما مهمتر از همه خودرو مدل آینده تویوتا به نمایش در می‌آید که با باطری سوختی کار می‌کند.

xycp5cz9rd4iqz819m9z.jpg
 



رنو "بزک شده"
رنو به گفته کارشناسان با مدل "بزک شده" "Zoe" در نمایشگاه پاریس حضور می‌یابد. گفته می‌شود که باطری ۴۱ کیلوواتی آن توانایی طی مسافت ۴۰۰ کیلومتری را خواهد داشت که در واقع با استفاده از چراغ، رادیو و سیستم‌های سرمایی و گرمایی حداکثر تا ۳۰۰ کیلومتر خواهد بود.

7uxsgid62ctjhztncw.jpg
 



دهمین عمل زیبایی
هوندا "Civic" برای دهمین بار و با تغییرات اساسی در نمایشگاه پاریس حضور خواهد یافت. نسل جدید در عین حال که بزرگ‌تر و پهن‌تر است، سبک‌تر خواهد بود. مشتریان می‌توانند این خودرو را در دو مدل با موتوری با قدرت ۱۲۹ یا ۱۸۲ اسب بخار سفارش دهند.

m0n0wf35wj2ps1dpjxo.jpg
 



20 درصد وزن کمتر
آئودی پس از اینکه با "Q2" در نمایشگاه ژنو در فصل بهار نگاه‌ها را به خود جلب کرد، حالا با "Q5" با تغییرات اساسی وارد نمایشگاه پاریس می‌شود. یکی از نکات مهم در این مدل استفاده بیشتر از تکنیک دیجیتال و همچنین کاهش ۲۰ درصدی وزن آن است که تاثیر بسزایی در مصرف سوخت خواهد داشت.

kpxipx6si9l1sf60zgxw.jpg

 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها